LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN/Het Net probelemen met de homepage wizard

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jaaph

Re: KPN/Het Net probelemen met de homepage wizard

Ongelezen bericht door jaaph »

Gert-jan, als je de URL van je Homepage intikt in de browser, ben je dan ook alles kwijt? Had anderhalve week terug bij inloggen op de Homepage wizard een blanco scherm, alsof ik net moest beginnen met het bouwen van een Homepage, bij de Beheer-wizard kon ik niets wijzigen in de rubrieksvermelding. Bij het intikken van de URL werd de complete Homepage echter zonder problemen getoond. Heb gister zowel met de Homepage- als de Beheer-wizard gewerkt, geen probleem, alleen de teller werkt nog niet bij elke bezoeker. Al met al natuurlijk heel erg vervelend, gaat HetNet meerdere klanten kosten!

angorakonijn

Ongelezen bericht door angorakonijn »

het "schijnt" dat de homepageproblemen bij hetnet opgelost zijn. De tellers doen het nog steeds niet. Sommige mensen zien ze wel draaien en sommigen niet, die zien alleen maar een 1. Dat is natuurlijk vreemd want dat getuigt van allemaal andere instellingen in de diverse computers. Na een heleboel mailtjes naar de helpdesk van hetnet (26) , was ik nog geen stap verder, de antwoorden waren van een soort, dat ik in mijn laatste mail maar gezet heb dat de helpdesk van hetnet er fantastische fantasiën op na houdt. Toen heb ik 8 september de kpn maar eens gebeld, dat werd een sessie van 2 uur met 4 verschillende medewerkers, waarvan de derde de hoorn op de haak kwakte. Wat was mijn vraag. Hetnet heeft voor al zijn klanten een stukje internet waarop de klant zijn verhaaltje kan zetten ( homepage), maar........dan moeten de verbindingen het wel doen en.........die deden het niet, dus wij kunnen geen verhaaltje maken, na drie weken en lang sprookjes vertellen vanuit hetnet bleek er wel degelijk een storing te zijn, die geweten wordt aan de verhuizing i.v.m. het verdwijnen van planet. Nu schijnen verbindinkjes net even anders te lopen als voorheen met de ellende die we inmiddels kennen als gevolg. De tellers doen het nog niet, alhoewel ze achter de schermen bij de kpn wel degelijk draaien. de kpn is niet van plan hier iets aan te doen, dan moet je maar een zakelijk abonnement nemen van tenminste 20 euro extra in de maand, dan willen ze nog wel even hosten. Storing of niet, met je eigen homepage, al is deze vervormd of weg oorzaak hetnet, je homepage herstel je zelf maar en als dat niet kan heb je pech. In de voorwaarden staat dat deze homepages een dienstverlening zijn, dat is wat anders als service lijkt mij. De helpdesk profiteert lekker van al die telefoontjes en de kpn krijgt een bonus? Hedenochtend was er op radio 1 een programma waarin aan maarten van Rossum gevraagd werd wat hem een ochtendhumeur bezorgde.........nu dat waren grote bedrijven die hun klanten met een kluitje in het riet stuurden en een helpdesk erop na hielden, die louter bestond uit mensen, die, als ze na tig minuten in gesprek waren, en daarna eindelijk een contact tot stand kwam echt niet wisten waar ze het over hadden, hij noemde dit telefooncriminaliteit. Dus, dames en heren heeft u nog wat aan te merken op uw kapotgemaate homepages, jammer dan, zie maar dat je het zelf hersteld

knip99hen

Ongelezen bericht door knip99hen »

ik heb inmiddels verschillende pogingen gedaan te achterhalen wat er aan de hand is en ik heb inmiddels al twee incident nummers en twee ticketnummers maar contact krijgen met de juiste afdeling is gods onmogelijk. Ik raak er erg gefrustreerd door, er kan toch zeker wel uit de doeken gedaan worden wat er aan de hand is. Het duurt voor zover ik kan acherhalen nu al 3 weken. Het is echt te belachelijk voor woorden. Wellicht kunnen we met z'n allen een actie bedenken door b.v. deze maand geen abbonnementsgeld te betalen misschien krijgen we dan een beetje actie bij HET NET?? Je zult er maar aan vast zitten!!!!!!

jaaph

Ongelezen bericht door jaaph »

Kreeg vanmorgen als antwoord op een mail die ik gisteravond gestuurd had, en waarin ik gemeld had ernstig te twijfelen aan de deskundigheid dan wel interesse van de Helpdesk-medewerkers de volgende mail van de Helpdesk:
"Geachte heer/mevrouw,
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
U kunt hiervoor op de volgende manieren een klacht indienen:
Telefonisch: 0900 - 1407
Per e-mail: [email protected]
Per brief: Het Net
t.a.v. Afdeling Klantreacties
Postbus 2728
3800 GG Amersfoort
Wilt u uw klantnummer vermelden en eventueel ook het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent?
De afdeling Klantreacties streeft ernaar uw klacht binnen 7 werkdagen op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Het Net"
Heb inmiddels via e-mail een klacht ingediend, stel voor om dit massaal te doen. Heb ondertussen bemerkt dat het Homepage-forum, al dan niet bewust, uit de lucht is, is niet de eerste keer dat dit gebeurt als er veel negatieve reacties/meldingen op staan.
Sterkte!

Gaboetpeize

Ongelezen bericht door Gaboetpeize »

Heb ook een klacht ingediend over de communicatie van HetNet wat betreft het probleem van het beheer van de website door ons.
Na diverse emailtjes met het voorgelegde probleem krijg je zo'n reactie dat je kan bellen met de helpdesk a 45 eurocent/min.
Na een poging met dit nummer kreeg ik de informatie dat het bellen tegen een tarief van 1 euro/min is, heb die poging maar achterwege gelaten verder.
Hoe nu verder communiceren met het bedrijf?

Gesloten