Hey Stefan
Leuk dat je stuurt, alles goed met jou? En hoe is jouw weekend geweest, heb je iets leuks gedaan? Ik ben gaan winkelen, is heel leuk geweest, heb een paar nieuwe schoenen gekocht ( welke vrouw vind het nu niet leuk om te gaan winkelen en schoenen te kopen, toch?)
Ik ben secretaresse van beroep, is wel een leuke job omdat er nog veel mogelijkheden zijn om hogerop te geraken, mijn doel ik om directie secretaresse te worden
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
In mijn vrije tijd ga ik graag sporten, fietsen, fitness, joggen, zolang het maar leuks is en vooral in de zomer als het maar buiten is. Misschien dat jij nog wel een leuke sport weet wat we samen kunnen gaan doen in de toekomst ofzo.?
En heb jij al veel leuke contacten leren kennen via de relatiesite? Ik wil je nog eens bedanken dat je mij een gewone mail hebt gestuurd, ik mail eigenlijk helemaal niet graag, vind dat wat onpersoonlijk. Ik kan ook alleen maar op het werk mailen, heb thuis nog geen pc maar ik ben vanaf morgen 3 weken vrij. joepieeee hihi. heerlijk genieten van het mooie weer (hoop ik) en lekker vanalles doen waar ik zin in heb hihi. Maar daarom dacht ik dat het misschien leuk zou zijn als we elkaar wat beter kunnen leren kennen via sms en misschien al eens afspreken nog in mijn vakantie als het klikt. Vind je dat een goed idee? vg saartje en dan je bericht naar 3010 (1,5€/ pob) en dan piept mijn telefoon, hihi.
Ik hoop een sms'je van je te krijgen, dan kunnen we elkaar beter leren kennen en gauw eens ontmoeten.
Ik kijk er al naar uit.
Tot zo
Saartje xxx