Pagina 2 van 2

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 06 okt 2008 22:10
door Ibizaa
Beste Erikjan71,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb in juli 2008 een mooi aanbod gehad om over te stappen naar KPN interplusbellen basis voor 35,-
Uiteraard ben ik hierop ingegaan maar tot op heden wordt nog maandelijks de 42,95 geincasseerd.(planet internetplusbellen standaard)
Begin september 2008 nog gebeld met KPN en deze vertelden mij dat ik idd was overgestapt en dit in hun systeen stond maar dat de administratieve afhandeling nog even zou duren.
Dit even duurt nu al vanaf juli tot 6 oktober........

Wat raad je me aan om te doen?

Ik zit eraan te denken de incasso terug te draaien en dan 35 euro te storten.....

groeten, William

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 06 okt 2008 22:16
door glith
Denk dat de portering erdoor is :D nummerweergave werkt juig nog niet te vroeg want misschien volgende week weer anders, maar zal wel eerlijk melden als het goed blijft.

Blijf het jammer vinden dat niet alle call-medewerksters-ers weten dat ze dit even aan de klant moeten doorgegeven dat zoiets 14 dagen zal duren had veel ergenis gescheeld.

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 06 okt 2008 22:16
door erikjan71
Ha William,

Ik raad je aan om een nieuw onderwerp hier te openen met daarin je klacht en bevindingen. Met grote zekerheid kan ik zeggen dat E. Weis van KPN webcare dit zal lezen en zal kijken wat hij binnen de KPN organisatie met je klacht kan doen.

Succes!
Erik-Jan

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 08 okt 2008 11:40
door erikjan71
PCveilig is er wel bij aangevraagd maar mn collega zal er voor zorgen dat deze optie er weer uitgehaald wordt als het abonnement volledig geleverd wordt.
Volgens csc.maranello.planet.nl is het pakket op 07-10-08 geleverd en dit is (helaas) MET PCveilig. Morgen zal zeer waarschijnlijk een bedrag van 40 EURO afgeschreven worden i.p.v. 35 EURO.

Ik vermoed dat je collega deze optie er toch nog niet uitgehaald heeft.

Tevens klopte het contract, welke ik gisteren ontvangen heb, niet.
Hierop stond een bedrag van 45 EURO. Het abonnement plus TWEE MAAL PCVeilig.

Kortom, het klopt wederom weer voor geen meter.

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 09 okt 2008 13:56
door erikjan71
Zie mijn vorige bericht!

Er is inderdaad vandaag een factuur binnen voor.... jawel... PCveilig EURO 5,-

Gelukkig toch nog iets positief, de factuur voor IPB is nu EURO 35,-.

Samenvattend, PCveilig staat toch aan terwijl dat toch uitgezet zou worden. Wederom 5 euro die ik terug verwacht van KPN.

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 10 okt 2008 08:35
door e.weis
Erik-jan

Gezien je vorige berichten kunnen we allemaal opmaken dat ook jij binnen de KPN organisatie werkt.

Ik neem aan dat ook jij dan moet begrijpen hoe het reilt en zeilt binnen het order systeem.

Ik had al aangegeven dat pc veilig erbij aangevraagd is en dat dit er weer uit gehaald gaat worden op het moment dat het abonnement administratief geleverd is.
En dat is dus nu nog niet het geval.

Ik ga er van uit dat het met de kosten die daarvoor gemaakt zijn/ evt. worden weer recht getrokken gaan worden (maar daar kan ik alleen van uit gaan)

Even voor de duidelijkheid, ik probeer verder niets goed te praten maar het is bekend en mn collega aan wie ik dit heb doorgespeeld houd er rekening mee.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 10 okt 2008 22:22
door kolkkie
Ik ben ook al vanaf juli bezig om mijn planet abonnement om te zetten naar internetplusbellen.
Heb tot nu toe alle abbo's aangevraagd, zowel upgrade als downgrade.
Niets is technisch mogelijk volgens KPN.Het klopt ook precies wat er in de brief staat die ik van KPN kreeg :'VOOR U VERANDERT ER NIETS" , nee er is ook niets mogelijk.
Vraag mij af of Tros radar hier geen uitzending aan kan wijden, steeds meer mensen met klachten, zelfs van het webcare team hoor ik niets meer.Kpn weet intern zelf niet hoe alles er voor staat, elke keer een brief dat het modem opgestuurd wordt en dan 5 weken later een dat het niet mogelijk is.Iemand moet mij toch die brieven sturen dat het niet mogelijk is, waar blijft het hangen bij KPN ? Niemand die het nog weet volgens mij.

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 11 okt 2008 09:06
door mauriel
Het webcare team geeft als antwoord:

Het probleem is uitbesteed aan mensen met meer rechten en mogelijkheden dan ik.

Het heeft dan ook geen enkele toegevoegde waarde om iets op het forum te zetten als: “sorry maar ik kan niets doen”.


Ik ben bang dat je zult moeten afwachten totdat de mensen aan wie dit probleem is voorgesteld met jou contact opnemen.


Mijn excuses voor het ongemak

dus daar ben je dus klaar mee. ik bel nog steeds analoog, en mijn planet e-mail adressen zijn al 3 weken geblokkeerd.

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 14 okt 2008 21:56
door Bobby4
Ook ik kreeg een brief van KPN in juli om over te stappen van Planet InternetPlusBellen Advanced naar KPN InternetPlusBellen Premium. Aangezien het maandbedrag lager is dan bij Planet heb ik op 4 juli Premium aangevraagd met de in de brief opgenomen inlogcode. Aangezien ik maar geen bevestiging kreeg belde ik 21 juli met KPN om de status te vernemen. Ik kreeg te horen dat overstappen NIET mogelijk was aangezien mijn Planet abonnement nog tot oktober 2008 doorliep. Aangezien de brief hiervan geen melding maakte heb ik direct op 21 juli schriftelijk een klacht ingediend - tot op heden GEEN enkele reactie!! Voor de zekerheid ook nog eind augustus het strookje dat aan de brief gehecht was ingestuurd om de overstap aan te vragen. Op 30 september weer met KPN gebeld: na bijna 2 uur van het kastje naar de muur gestuurd te zijn (er stond geen enkele aanvraag in het 'systeem'!) werd uiteindelijk de verbinding verbroken. Een van de KPN medewerkers heeft nog mijn klacht opnieuw ingediend, echter tot op het GEEN enkele reactie! Dezelfde dag 's-avonds de verkoopafdeling via de internet-site gebeld (call back) en premium aangevraagd: de medewerkster verzekerde mij dat de aanvraag binnen 2 weken bevestigd zou worden en aangezien het slechts technisch een omschakeling betrof zou alles zeer snel afgehandeld worden. Aangezien ik vandaag weer GEEN bericht had ontvangen heb ik maar weer gebeld: wederom GEEN aanvraag in het systeem. Ik werd weer doorverbonden: na 20 minuten werd door een medewerkster de aanvraag wederom in het systeem gezet en kreeg ik te horen dat ik binnen 10 werkdagen een bevestiging zou krijgen. Hoop doet leven .... Eigenlijk voel ik er veel voor om het hele KPN gebeuren maar op straat te zetten !!! Het meest slechte vind ik nog dat alles nota bene in werking wordt gezet door een brief van KPN zelf (de juli-'aanbieding'), dat er naar bijna 3 maanden nog geen enkele reactie op een schriftelijke klacht wordt gegeven (niet eens een ontvangstbevestiging!) en dat alles blijkbaar in een zwart gat verdwijnt! Ronduit beledigend!!!

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 14 okt 2008 22:20
door erikjan71
Zoals je al gelezen hebt zat ik in precies hetzelfde schuitje. De afgelopen maanden maakt KPN (klantenservice) er echt een enorme puinhoop van. Jammer, want ik had echt het idee dat het daarvoor aardig draaide. Nu krijg je geregeld een callcenter in Belgie aan de lijn, die je doodleuk vertellen om maar over te stappen naar een andere provider.

E. Weis van KPN Webcare heeft alles uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.
Mocht het uiteindelijk toch allemaal niet lukken dan raad ik je aan een brief te schrijven naar KPN Klantenreacties. Voor zover ik weet gaat deze afdeling redelijk coulant om met klantklachten.

Wat ik mij echter afvraag is: Hoeveel 'Planet' klachten hebben dezelfde problemen. Ik verwacht een behoorlijk aantal.

Succes met je problemen!

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 14 okt 2008 23:06
door Bobby4
Dank voor jouw reactie. De schriftelijke klacht was in juli gestuurd aan KPN Klantenreacties te Den Bosch - ik heb het adres nog geverifieerd tijdens een van de telefoongesprekken. Werkt dus blijkbaar ook niet meer .... Ik wacht nog even af.

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 14 okt 2008 23:21
door erikjan71
O ja, maak nog even een nieuw topic aan en kopieer daarin je klacht zoals je deze op de vorige pagina beschreef.

Re: Mislukte poging planetnaarKPN internetplusbellen

Geplaatst: 15 okt 2008 13:17
door Bobby4
Zojuist gedaan. Dank voor de tip!