Pagina 2 van 2

Re: Telefoonterreur door energiebedrijven

Geplaatst: 08 okt 2008 22:03
door wu wei
Ik heb al een paar keer de bedrijven gebeld waar men telkens van beweerde dat er een achterstand was in de energierekening (op mijn minderjarige dochter haar naam).

Bij het echte bedrijf waren de gegevens totaal niet bekend. zij wisten er niks van af, en ook hadden zij totaal geen call centre opdracht gegeven om te bellen. Zij hebben mij gewaarschuwd dat dit mallefiede bedrijven zijn die je op welke wijze dan ook willen bedonderen. Dan vraag je je toch of uit welke naam deze bedrijven dan wel bellen als de echte firma geen opdracht heeft gegeven. Je kunt daar dus ook niet terecht met een klacht.

Het ophangen wat in het vorige bericht werd verteld herken ik ook. Als je niet in gaat op hun botte manier, dan worden ze nog botter en hangen uiteindelijk zelf op.

Re: Telefoonterreur door energiebedrijven

Geplaatst: 09 okt 2008 03:26
door RayWhisperer
Hi ‘rianneke2008’,

Zou je willen adviseren om toch nog een klacht in te dienen bij de betreffende energieleverancier. Als iedereen zo denkt zoals jij dat doet dan zullen meerdere mensen diezelfde negatieve ervaring beleven, neem aan dat jij dat niemand gunt. Dus verlaat dit forum, besteed je tijd nuttig en schrijf een mail of brief en informeer het betreffende bedrijf over jouw ervaring met deze frauduleuze medewerker. Ben ervan overtuigd dat elk bedrijf blij zal zijn met deze informatie, alleen op basis hiervan kunnen ze actie ondernemen.

Groet,
RayWhisperer

Re: Telefoonterreur door energiebedrijven

Geplaatst: 09 okt 2008 09:13
door rianneke2008
je hebt helemaal gelijk

ik ga het gelijk doen

bedankt.