ja ook ik hier heb weer wat "leuks" meegemaakt bij wanadoo.
Ik ging verhuizen in Delft en heb dat netjes aangegeven bij de klantenservice dat ik naar een andere huis ging in Delft en dat ik mijn internet mee wilde nemen. Nou dat kon. Ik moest ff zo'n klein lullig antwoordkaartje invullen en heb duidelijk vermeld dat het om huisnummer 5 "1" hoog ging. Dus zo vriendelijk als ze waren belde ze me op voor een afspraak met de monteur die langs zou komen om het signaal aan te sluiten.
Je raad het al...ik heb hiervoor een verlof dag opgenomen want die gasten kunnen nooit een precieze tijdstip melden. het is of voor 12.00 of na 12.00....en tja dan moet je maar thuis zijn want dat ken ook om 18.00 sávonds zijn dat ze langskomen. Affain...ik dus een verlofdag genomen en afgesproken dat ze VOOR 12.00 bij mij zouden langskomen.
Als er om 14.00 nog niemand langs geweest is besluit ik maar eens te bellen. (ook ik moch lekker lang wachten aan de lijn) maar uiteindelijk nam er een dame de telefoon op. Als ik mijn verhaal aan haar doet en vraag wanneer de monteur nou eens langskom krijg ik dood leuk te horen dat deze al geweest is.
Ik bleef volhouden dat ik toch echt de hele tijd thuis was en dat ik niemand heb gehoord of gezien. Sterker nog, ik heb een hond en die begint al te blaffen als er iemand door de gallerij loopt laat staan als er iemand bij mijn voordeur aanbelt.
Ja meneer IN ONS SYSTEEM staat toch echt dat hij langs is geweest.
Dus m.a.w. ik sta te liegen??. Nee dat wilde ze niet zeggen maar in HUN SYSTEEM stond dat hij langs is geweest. Nou kwaad dat ik was heb ik opgehangen en ben ik in mijn auto gestapt om de persoonlijke confrontatie met de klantenservice aan te gaan.
Nadat ik aan de beurt was om mijn verhaal bij de balie te vertellen zei ook deze Dame dat IN HUN SYSTEEM stond dat de monteur toch duidelijk is langs geweest en niemand heeft opengedaan. Als ik vraag waar hij naartoe is gegaan wordt mij mee gedeeld dat hij naar .....straat nummer 5 is gegaan.
U snapt...hier breek mij klomp toch echt van heh. Stug volhouden dat hij is langsgeweest maar zeggen dat hun het verkeerd in het systeem hebben ingevoerd dat ken natuurlijk nooit!.
Zo netjes dat de dame was vroeg ze mij of ik een nieuwe afspraak wilde maken. Ja natuurlijk wil ik dat MAAR DAN WEL VOOR DIEZELFDE DAG. Want dat was de afspraak. anders zou ik mijn abbo opzeggen. Nee dat ging helaas nie meer voor diezelfde dag. Dus hun probleem werd ineens de mijne. Ik werd daar zo boos aan de balie dat ik meteen vroeg naar haar chef of iemand hoger dan haar. Hier schrok ze behoorlijk van en wist even 1,2,3 niet gauw wie ze halen moest. Toen ze iemand erbij haalde en ik daar het verhaal aan kwijt was bood ze tig maal excuses en wilde ze toch nog proberen om een nieuwe afspraak te maken. Hierbij kreeg ik als aanbieding 1 maand gratis internet.
Ik heb hiermee ingestemd en heb dus een nieuwe afspraak gemaakt.
Als op de dag van de nieuwe afspraak ik bij heel stom toeval een wanadoo service wagen zie rijden bij ons in de straat en hij weer bij nummer 5 stopt i.p.v 5-1 springen mijn stoppen door. Ik roep de monteur naar mij toe met het verhaal dat hij hierzo moest wezen. Hij kijkt op zijn papier en zegt dat hij nummer 5 heeft meegekregen.
Zo ziet u allen....ze leren niet van fouten!
Echter..... maar wel jammer dat het niet meer bestaat, maar het schijnt dus dat als je recht op de man af naar de klantenservice loopt om verhaal te halen...... hun ineens iets zachter piepen dan telefonisch en schriftelijk
Nu ben ik van heel wanadoo af en heb ik een heerlijk ADSL abbonement bij Demon <--- aanrader