LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe keuken (op maat) een drama
Re: Nieuwe keuken (op maat) een drama
Laatst gewijzigd door pfffff op 12 dec 2008 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ter info:
Wij hebben in onze showroom een blad liggen van diebetonkoepfe, met een pu laag, versterkt met glasvezel, de zg kunststsof afwerking. Het krast ontzettend (en er wordt nog niet eens op gekookt) en doordat het blad nogal groot is, is in het midden een zwak punt ontstaan. Tijdens het leveren/leggen is de kunststof toplaag in het midden gescheurd en dit kan niet hersteld worden. Het is een beetje weggepoetst maar het zal altijd zichtbaar blijven.
Het is inderdaad prachtig maar een ontzettend bewerkelijk product en bovendien is het transport en het plaatsen een happening op zich.
Na deze ervaring hebben wij dan ook besloten het niet meer te leveren.
Wij hebben in onze showroom een blad liggen van diebetonkoepfe, met een pu laag, versterkt met glasvezel, de zg kunststsof afwerking. Het krast ontzettend (en er wordt nog niet eens op gekookt) en doordat het blad nogal groot is, is in het midden een zwak punt ontstaan. Tijdens het leveren/leggen is de kunststof toplaag in het midden gescheurd en dit kan niet hersteld worden. Het is een beetje weggepoetst maar het zal altijd zichtbaar blijven.
Het is inderdaad prachtig maar een ontzettend bewerkelijk product en bovendien is het transport en het plaatsen een happening op zich.
Na deze ervaring hebben wij dan ook besloten het niet meer te leveren.
Maar ze zijn er welIk heb nog geen keuken gezien van een interieurbouwer die er na 10 jaar nog netjes bijstaat ( hang en sluitwerk)
@Rayke, hij is er wel! Heb jij deze helaas nog niet gezien.
Beste Cincindy,
Hoe lang is dat werkblad? Wij hebben er aan aantal geleverd en de klanten zijn er positief over. Krasgevoelig heb ik nog niet als klacht gehoord.
MVG
Hoe lang is dat werkblad? Wij hebben er aan aantal geleverd en de klanten zijn er positief over. Krasgevoelig heb ik nog niet als klacht gehoord.
MVG
Ja hoor, ik heb er zat gezien!Heb jij deze helaas nog niet gezien.
Om nog even terug te komen op het beton.
Ik ben nog wat aan het zoeken geweest op het internet daar zag ik dat er ook kunstbeton bestaat? Heeft iemand hier ervaring mee?
En wat is de uitstraling van een keramiek blad.
Ik begin mijn twijfels te krijgen over beton het staat nog steeds op nummer 1 en we willen dit erg graag. Maar we willen ook graag relaxed kunnen koken en als we dadelijk alleen maar aan het stressen zijn als we een beetje knoeien... tsjah
Alvast bedankt.
Ik ben nog wat aan het zoeken geweest op het internet daar zag ik dat er ook kunstbeton bestaat? Heeft iemand hier ervaring mee?
En wat is de uitstraling van een keramiek blad.
Ik begin mijn twijfels te krijgen over beton het staat nog steeds op nummer 1 en we willen dit erg graag. Maar we willen ook graag relaxed kunnen koken en als we dadelijk alleen maar aan het stressen zijn als we een beetje knoeien... tsjah
Alvast bedankt.
Een blad van keramiek, bedoel je lavastone ?www.erbi.nl. kost klauwen met geld,maar dan heb je werkelijk iets unieks. Maar bij een gelakte hgl keuken staat het net zo mooi als een Rolls met tribal-stickers. Dit spul is meer voor de boerderij-keuken.
of bedoel je Cera-nuavo, keramistone.
Dit is keihard, een matte vlakke uitstraling. Wordt door verschillende leveranciers verwerkt tot aanrecht.(kemie,dekker,mwpanel) let op :beperkte maatvoeringen.
Als wij mensen in de zaak krijgen voor beton, wijs ik meestal naar de straat, weleens een schone tegel gezien ? einde discussie, doet u maar..
@pffff, corpulent een beetje,mijn vrouw doet pffff (nog 4 weken !) dus wee mijn gebeente om een hele dag op een beurs te staan maar we dwalen af.
We leveren zelf Leicht en Eggersmann, beide kunnen de schaal in kleur leveren, het zijn alleen niet de goedkoopste merken maar staan wel als een huis. zoek daar eens dealers van in je regio
of bedoel je Cera-nuavo, keramistone.
Dit is keihard, een matte vlakke uitstraling. Wordt door verschillende leveranciers verwerkt tot aanrecht.(kemie,dekker,mwpanel) let op :beperkte maatvoeringen.
Als wij mensen in de zaak krijgen voor beton, wijs ik meestal naar de straat, weleens een schone tegel gezien ? einde discussie, doet u maar..
@pffff, corpulent een beetje,mijn vrouw doet pffff (nog 4 weken !) dus wee mijn gebeente om een hele dag op een beurs te staan maar we dwalen af.
We leveren zelf Leicht en Eggersmann, beide kunnen de schaal in kleur leveren, het zijn alleen niet de goedkoopste merken maar staan wel als een huis. zoek daar eens dealers van in je regio
@Legoleek, wat ik gezien heb en bedoel is Cera-nuavo, keramistone, is dit ook net zo duur? (krijg het al benauwd ) ik denk dat wij dit ook wel mooi vinden, ik probeer te kijken en te zoeken naar een alternatief wat dit dan misschien niet helemaal is maar in de sfeer / uitstraling van beton.
-
Wij bieden vaak als alternatief voor beton de gezoete composietkleuren Misty Caramel, Divinity Dark Grey of Divinity Medium grey van Diresco.
http://www.diresco.be/nl/gamma.htm#
Ook Okite wordt wel eens gekozen. www.okite.it
http://www.diresco.be/nl/gamma.htm#
Ook Okite wordt wel eens gekozen. www.okite.it
het cera-spul is ongeveer zo duur als een gemiddelde composiet, ik heb geen vergelijk met betoon(look-alike), vorig jaar heeft Leicht met enige bombari betonnen bladen op de beurs laten zien, maar in de catalogi is en het een lege bladzijde blijven.
Cesarstone (composiet) concrete grey gebruiken wij ook als alternatief voor beton.of wat zelfstandigste poste. Maar ook corian kleur Gray Fielstone oogt als een wat bonter gekleurd beton (mmm.. whoahm niet helemaal, maar ik ben gewoon corian fan.)
Cesarstone (composiet) concrete grey gebruiken wij ook als alternatief voor beton.of wat zelfstandigste poste. Maar ook corian kleur Gray Fielstone oogt als een wat bonter gekleurd beton (mmm.. whoahm niet helemaal, maar ik ben gewoon corian fan.)
Laatst gewijzigd door pfffff op 12 dec 2008 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
350 x 120 cm
Het blad is 10 cm dik
140 cm steekt vrij over, hieronder staan barbrukken. Op het einde een steunwand idem als blad, ook 10 cm dik.
Ik vind het jammer dat die van ons zo kwetsbaar is want verder is ie werkelijk prachtig.
Welke afwerking gebruiken jullie?
Het blad is 10 cm dik
140 cm steekt vrij over, hieronder staan barbrukken. Op het einde een steunwand idem als blad, ook 10 cm dik.
Ik vind het jammer dat die van ons zo kwetsbaar is want verder is ie werkelijk prachtig.
Welke afwerking gebruiken jullie?
arme arme bezorgers geef je ze dan wel een fooitje350 x 120 cm
Het blad is 10 cm dik
Fooitje? Wij krijgen in januari te maken met een blad van 500 x 120 en ik ben bang dat ik zelf zal moeten helpen
Beste Cincindy,
Ik adviseer alleen de "versiegelte" behandeling. Lijkt me toch dat als blad niet goed is dat het dan vervangen wordt?! Vooral in een showroom. Je kunt van dat ouwe blad een mooie oprijlaan maken
MVG
Beste Cincindy,
Ik adviseer alleen de "versiegelte" behandeling. Lijkt me toch dat als blad niet goed is dat het dan vervangen wordt?! Vooral in een showroom. Je kunt van dat ouwe blad een mooie oprijlaan maken
MVG
zo zo een adviseur die komt helpen zou maar een hijskraan meenemen
Maxx das toch niet van graniet of composiet? kan toch nooit zo groot in 1 gedeelte?
-
hallo
ga een s kijken bij Keiten Schmitz in duitsland
In Suderwick net over de grens bij dinxperlo.
mijn beide kinderen zijn gaan kijken.
de keuken kost hun daar 7000 a 7500euro
tegen hier 10 tot 14 duizend euro
met siemens apparatuur en granieten blad.
inclusief opbouwen in een dag
succes
ga een s kijken bij Keiten Schmitz in duitsland
In Suderwick net over de grens bij dinxperlo.
mijn beide kinderen zijn gaan kijken.
de keuken kost hun daar 7000 a 7500euro
tegen hier 10 tot 14 duizend euro
met siemens apparatuur en granieten blad.
inclusief opbouwen in een dag
succes
Leuke dingen....een blad van 500 x 120
Ik heb al eens een gevelt uit een woning moeten halen om een blad uit 1 stuk binnen te krijgen. Was graniet van 360x120x8cm uit 1 stuk! Zulke dingen vergeet je nooit.
Yiehaa, stoere jongens verhalen, wie heeft levert het gewaagste blad.
in week 45 : 4200 x 1100 x 13 corian blad
in week 45 : 4200 x 1100 x 13 corian blad
ja, natuurlijk, doe ik hier ook. Ik denk dat de meest aanwezige verkopers die hier op het forum zitten. in de wat kleinere zaken werken/hebben. En dit de gewoonste zaak van de wereld vinden..In tegenstelling tot de "snelle jongetjes in hun sligro-smoking met bonusBMW" bij de ketens.zo zo een adviseur die komt helpen