LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home kl*te service
Re: @home kl*te service
Mijn ervaring met @home is:het duurt lang voordat je iets voor elkaar
krijgt,maar dan is de oplossing ook gewoon prima.
krijgt,maar dan is de oplossing ook gewoon prima.
Re: @home kl*te service
Heb het afgelopen jaar zeer slechte ervaringen met @home opgedaan. Regelmatig kon het modem niet online. Dat werd ook geconstateerd als ik hun 0900 nummer voor de zoveelste keer belde.
Voor de soms dagenlang niet werkende verbinding kreeg ik echter geen geld retour; men liet doodleuk weten dat men de storingen niet vast kon stellen! Na 10e bezoek van een monteur heb ik het zooitje opgezegd.
Toen ik daardoor eindelijk van de @home ellende leek bevrijd, wilde men van mij ook nog het aangekochte kabelmodem terug!
Heeft me veel geld gekost voor een hoop troep.
Niet aan beginnen dus.
Voor de soms dagenlang niet werkende verbinding kreeg ik echter geen geld retour; men liet doodleuk weten dat men de storingen niet vast kon stellen! Na 10e bezoek van een monteur heb ik het zooitje opgezegd.
Toen ik daardoor eindelijk van de @home ellende leek bevrijd, wilde men van mij ook nog het aangekochte kabelmodem terug!
Heeft me veel geld gekost voor een hoop troep.
Niet aan beginnen dus.
Re: @home kl*te service
De verbinding via Essent@home is één grote ramp...
De helpdesk van Essent@home is één grote ramp...
De service van Essent@home is één grote ramp...
De helpdesk van Essent@home is één grote ramp...
De service van Essent@home is één grote ramp...
Re: @home kl*te service
Hoi Reageer dan evn op http://www.ikwilinter.net
Mechelina
Mechelina
Re: @home kl*te service
Het een is massale probleem met @home maar waarom schenkt tros radar er nooit aandacht aan? soms zie je onderwerpen waarvan ik denk.... hallo er zijn grotere problemen. bij kassa staat @home in de top3 waar de meeste klachten van binnenkomen maar verdere aandacht?? nee hoor. ik hoop dat trosradar @home eens goed onder de loop neemt
Re: @home kl*te service
Ik wilde even zeggen dat @Home roeleerd. Het is hier in Sneek een supersnelle verbinding 380 Kbps. Laatst had ik een dag geen internet en dat kwam doordat de antennekabel die het huis binnenkomt uit de splitter was gezakt. Dat is dus niet de schuld van "Home en ik kreeg toen een telefoonnummer van de kabelexpoitant.
Ze kwamen hem dezelfde dag nog maken en het was weer geregeld. Ik kon weer internetten met een hoge snelheid.
Ze kwamen hem dezelfde dag nog maken en het was weer geregeld. Ik kon weer internetten met een hoge snelheid.
Re: @home kl*te service
Na vele klachtenmails naar 't adres van @Home, ben ik nu zover dat ik vandaag de laatste mail heb verstuurd.
Hieronder de Kopie van de verzonden mail:
Geachte Dames/Heren van @Home
Bij deze geef ik @home nog 1 maal de kans om zich te beteren voor ik mij geroepen voel om de diverse media, van al deze klachten, waar @Home maar niet of onvolledig op wil reageren te informeren.
Het gaat om de volgende onderwerpen:
1. Downloadsnelheid
@Home geeft aan dat er sinds de prijsverhoging niks verandert is en dat de download-snelheid in overeenstemming met de snelheid van voor de prijsverhoging is.
Naar mijn mening is dit in strijd met de praktijk, in 2001 bedroeg de downloadsnelheid
± 486 kB/s voor een abonnementsgeld van FL 89, - (40,40 EUR) per maand, inmiddels is dit veranderd in ± 320 kB/s voor EUR 47,45 per maand (FL 104,57)
Dit betekend een snelheidsverlaging van 34% en tegelijkertijd een prijsverhoging van 17,5% over dezelfde periode.
Over het waarom hiervan geeft @Home aan, dat dit gedaan is om de kwaliteit te waarborgen.
Dus, om kwaliteit (achteraf) te waarborgen, die in de praktijk niets is veranderd, laat @Home ons nu EUR 7,05 meer betalen.
Hier is sprake van misleiding, je zou m.i. zelfs kunnen spreken van oplichting, een gerenommeerd bedrijf als het uwe onwaardig
2. Uw helpdesk
Alle mails die ik, of andere hebben verstuurd naar @Home worden afgedaan met nietszeggende antwoorden door @Home, waar je geen kant mee uitkunt.
(Ik heb alle aan u verzonden e-mails bewaard, ook die van andere gebruikers)
3. Newsserver
Er zijn ook veel gebruikers die klagen over de newsserver, waar @Home, naar eigen zeggen, mee bezig is om dit probleem op te lossen. Hier is @Home inmiddels ongeveer al 3 weken mee bezig.
En het wordt er alleen maar slechter door.
(Ook hiervan zijn de verzonden e-mails aanwezig)
4. Bewijsvoering
@Home wil van ons altijd bewijzen hebben, maar wij willen van @Home ook bewijzen hebben, over wat @Home er aan doet.
Tot op heden hebben we nog steeds geen bewijs dat er daadwerkelijk iets wordt of is opgelost.
@Home kan op de storingspagina wel neerzetten dat iets is opgelost, maar wij merken daar weinig of niets van.
Waarom neemt @Home ons niet serieus als we 'n klacht doorgeven?
En waarom moeten wij @Home wel op hun woord geloven?
5. Uploadsnelheid
Deze is gemiddeld slechts 10kb (meestal minder), de toezegging is 16kb, dus in de praktijk minder dan toegezegd.
Bewijs hierover is op aanvraag beschikbaar
6 Conclusie
Zeggen of doen zijn 2 verschillende dingen.
De onverschilligheid van @Home naar zijn klanten/abonnee’s is dusdanig groot dat er, indien er geen begin wordt gemaakt met het serieus werk maken van onze klachten, overwogen wordt om de volgende stappen te ondernemen;
A: De diverse klachten onder de aandacht van de diverse media brengen.
B: Diverse acties op zetten, om nieuwe abonnee’s te weren.
C: Op het Internet heel veel weerstand oproepen om zich bij @Home aan te sluiten.
D:Er zou actie ondernomen kunnen worden om met grote groepen gebruikers de switch te maken naar ADSL leveranciers.
E: Een antireclame campagne opstarten
Afz. : Mevr.
Hieronder de Kopie van de verzonden mail:
Geachte Dames/Heren van @Home
Bij deze geef ik @home nog 1 maal de kans om zich te beteren voor ik mij geroepen voel om de diverse media, van al deze klachten, waar @Home maar niet of onvolledig op wil reageren te informeren.
Het gaat om de volgende onderwerpen:
1. Downloadsnelheid
@Home geeft aan dat er sinds de prijsverhoging niks verandert is en dat de download-snelheid in overeenstemming met de snelheid van voor de prijsverhoging is.
Naar mijn mening is dit in strijd met de praktijk, in 2001 bedroeg de downloadsnelheid
± 486 kB/s voor een abonnementsgeld van FL 89, - (40,40 EUR) per maand, inmiddels is dit veranderd in ± 320 kB/s voor EUR 47,45 per maand (FL 104,57)
Dit betekend een snelheidsverlaging van 34% en tegelijkertijd een prijsverhoging van 17,5% over dezelfde periode.
Over het waarom hiervan geeft @Home aan, dat dit gedaan is om de kwaliteit te waarborgen.
Dus, om kwaliteit (achteraf) te waarborgen, die in de praktijk niets is veranderd, laat @Home ons nu EUR 7,05 meer betalen.
Hier is sprake van misleiding, je zou m.i. zelfs kunnen spreken van oplichting, een gerenommeerd bedrijf als het uwe onwaardig
2. Uw helpdesk
Alle mails die ik, of andere hebben verstuurd naar @Home worden afgedaan met nietszeggende antwoorden door @Home, waar je geen kant mee uitkunt.
(Ik heb alle aan u verzonden e-mails bewaard, ook die van andere gebruikers)
3. Newsserver
Er zijn ook veel gebruikers die klagen over de newsserver, waar @Home, naar eigen zeggen, mee bezig is om dit probleem op te lossen. Hier is @Home inmiddels ongeveer al 3 weken mee bezig.
En het wordt er alleen maar slechter door.
(Ook hiervan zijn de verzonden e-mails aanwezig)
4. Bewijsvoering
@Home wil van ons altijd bewijzen hebben, maar wij willen van @Home ook bewijzen hebben, over wat @Home er aan doet.
Tot op heden hebben we nog steeds geen bewijs dat er daadwerkelijk iets wordt of is opgelost.
@Home kan op de storingspagina wel neerzetten dat iets is opgelost, maar wij merken daar weinig of niets van.
Waarom neemt @Home ons niet serieus als we 'n klacht doorgeven?
En waarom moeten wij @Home wel op hun woord geloven?
5. Uploadsnelheid
Deze is gemiddeld slechts 10kb (meestal minder), de toezegging is 16kb, dus in de praktijk minder dan toegezegd.
Bewijs hierover is op aanvraag beschikbaar
6 Conclusie
Zeggen of doen zijn 2 verschillende dingen.
De onverschilligheid van @Home naar zijn klanten/abonnee’s is dusdanig groot dat er, indien er geen begin wordt gemaakt met het serieus werk maken van onze klachten, overwogen wordt om de volgende stappen te ondernemen;
A: De diverse klachten onder de aandacht van de diverse media brengen.
B: Diverse acties op zetten, om nieuwe abonnee’s te weren.
C: Op het Internet heel veel weerstand oproepen om zich bij @Home aan te sluiten.
D:Er zou actie ondernomen kunnen worden om met grote groepen gebruikers de switch te maken naar ADSL leveranciers.
E: Een antireclame campagne opstarten
Afz. : Mevr.
Re: @home kl*te service
Wie volgt zodat er misschien iets aan gedaan wordt. Mijn klachtenlijst is nog langer, maar heb geen zin meer om alles te schrijven.
Essent Kabelcom
Afdeling @Home
T.a.v. Klachtenafdeling
Postbus 9501
9703 LM Groningen
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb sinds geruime tijd met de internet verbinding, traag tot zeer traag, of helemaal geen verbinding. Ik heb enige maanden geleden diverse malen met jullie overigens waardeloze helpdesk. Daar werd geadviseerd om het modem uit te trekken zodat het kan resetten. Hiermee heb ik enkele maanden moeten overbruggen.
Na een poging tot een contact per mail heb ik op 24.11.03 maar opnieuw met de helpdesk gebeld. Dit vind ik zeer klant onvriendelijk, bij het duurste abonnement een betaalde “service”. Ik heb met enkele medewerkers gepraat en proberen uit te leggen wat er aan de hand is met mijn verbinding, cq. modem.
Van opmerkingen “dat kan niet, tot een verkeerde instelling, tot IK WEET HET NIET” eindelijk een verbinding met de technische dienst. Eindelijk iemand waar je normaal mee kunt praten, iemand die zegt dan is het modem kapot nadat ik alweer het verhaal vertelt heb. En op het moment dat ik met hem bel klapt het modem er weer uit. Afspraak gemaakt, op 26.11.03 in de middag komt een monteur een “Motorola” modem plaatsen. Niet dus, de monteur is niet in staat om het nieuwe modem aan te sluiten. Dus een “Com21”modem gepakt nadat nog vertelt is dat de “Com” modems na ca. een half jaar kapot zijn??!! Waar heb ik dit vaker gehoord, modem uittrekken zodat hij kan resetten?????????
Ik heb vanavond 25 SEKONDEN gewacht tot de pagina www.home.nl geopend werd, en dat voor een abonnement van 47 Euro. Ik neem aan dat ook u vind dat dit niet kan.
Ik verwacht een bevredigend antwoord van u hoe dit op te lossen, en een tegemoetkoming in de telefoonkosten van 1 uur helpdesk bellen plus een regeling voor de niet bestaande of zeer slechte verbinding.
Verder wil ik nog even vermelden dat ik als MCP, MCSA, MCSE gediplomeerde enig idee heb over de configuratie van een computer. Dit in tegenstelling tot enige uwer medewerkers.
Hoogachtend,
Essent Kabelcom
Afdeling @Home
T.a.v. Klachtenafdeling
Postbus 9501
9703 LM Groningen
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb sinds geruime tijd met de internet verbinding, traag tot zeer traag, of helemaal geen verbinding. Ik heb enige maanden geleden diverse malen met jullie overigens waardeloze helpdesk. Daar werd geadviseerd om het modem uit te trekken zodat het kan resetten. Hiermee heb ik enkele maanden moeten overbruggen.
Na een poging tot een contact per mail heb ik op 24.11.03 maar opnieuw met de helpdesk gebeld. Dit vind ik zeer klant onvriendelijk, bij het duurste abonnement een betaalde “service”. Ik heb met enkele medewerkers gepraat en proberen uit te leggen wat er aan de hand is met mijn verbinding, cq. modem.
Van opmerkingen “dat kan niet, tot een verkeerde instelling, tot IK WEET HET NIET” eindelijk een verbinding met de technische dienst. Eindelijk iemand waar je normaal mee kunt praten, iemand die zegt dan is het modem kapot nadat ik alweer het verhaal vertelt heb. En op het moment dat ik met hem bel klapt het modem er weer uit. Afspraak gemaakt, op 26.11.03 in de middag komt een monteur een “Motorola” modem plaatsen. Niet dus, de monteur is niet in staat om het nieuwe modem aan te sluiten. Dus een “Com21”modem gepakt nadat nog vertelt is dat de “Com” modems na ca. een half jaar kapot zijn??!! Waar heb ik dit vaker gehoord, modem uittrekken zodat hij kan resetten?????????
Ik heb vanavond 25 SEKONDEN gewacht tot de pagina www.home.nl geopend werd, en dat voor een abonnement van 47 Euro. Ik neem aan dat ook u vind dat dit niet kan.
Ik verwacht een bevredigend antwoord van u hoe dit op te lossen, en een tegemoetkoming in de telefoonkosten van 1 uur helpdesk bellen plus een regeling voor de niet bestaande of zeer slechte verbinding.
Verder wil ik nog even vermelden dat ik als MCP, MCSA, MCSE gediplomeerde enig idee heb over de configuratie van een computer. Dit in tegenstelling tot enige uwer medewerkers.
Hoogachtend,
Re: @home kl*te service
Even voor de duidelijkheid,
we praten hier over een draadje van maar liefst 2 pagina's klachten over @home, allemaal sinds enkele maanden. Op de pagina:
http://forum.ftd.nu/showthread.php?s=&threadid=5518 staat al een draadje van maar liefst 75 pagina's, wat loop sinds mei (draadje deel 2 overigens, deel 1 is nog ouder) en waar VEEL, heel veel meer mensen klachten hebben over @home. Dus TROS, doe er je voordeel eens mee !
we praten hier over een draadje van maar liefst 2 pagina's klachten over @home, allemaal sinds enkele maanden. Op de pagina:
http://forum.ftd.nu/showthread.php?s=&threadid=5518 staat al een draadje van maar liefst 75 pagina's, wat loop sinds mei (draadje deel 2 overigens, deel 1 is nog ouder) en waar VEEL, heel veel meer mensen klachten hebben over @home. Dus TROS, doe er je voordeel eens mee !
Re: @home kl*te service
Hier nog 'n site waar alle klachten van @Home staan verzamelt.
http://www.ikwilinter.net/forum/index.php
http://www.ikwilinter.net/forum/index.php
Re: @home kl*te service
Helpdesk van @home is behoorlijk triest.
Ik had op mijn pc vanaf aanvang @home-abonnement Windows ME. 1,5 maand heb ik geen problemen gehad. Ineens kan ik niet op internet terwijl mijn schoonvader in dezelfde plaats wel internetten kan via @home. Ik heb wel tig keer met helpdesk gebeld. 3x verteld een medewerker dat Windows ME niet stabiel is voor @home. Dus ik koop XP en het gaat een maandje goed tot ik weer problemen heb. Wederom bel ik de helpdesk, blijkt mijn modem (motorola geleverd door @home) een zwak signaal af te geven. Dus probleem lag vanaf het begin bij de modem en niet softwarematig... Verd*mme ik een dure XP kopen om toch fatsoenlijk te kunnen internetten...
Trouwens ik had een aanvraag gedaan voor enkel abonnement zonder hardware en etc. Krijg ik een doe-het-zelf-pakket a 99 euro of zo. Tja helaas had mijn moeder (welk bij mij thuis was voor de aanpassing aan het binnenkomende poorten TV/RADIO-ingang) het pakket is ontvangst genomen. Ik daarover weer tig keer bellen en natuurlijk via automatische incasso betaald. Uiteindelijk werd me medegedeeld dat de bedrag teruggestort zou worden en dat ik het pakket verzekerd retour moest verzenden. Nou dat gaat lekker ik ook nog even betalen voor portikosten. Dus niet he. Ophalen die hap zou ik zeggen. Tot heden heb ik ze nog niet gezien terwijl ik het al meer dan een jaar in huis heb.
Een hele trieste organisatie die Essent. Dan heb ik het nog niet eens over de electriciteit gehad
Ik had op mijn pc vanaf aanvang @home-abonnement Windows ME. 1,5 maand heb ik geen problemen gehad. Ineens kan ik niet op internet terwijl mijn schoonvader in dezelfde plaats wel internetten kan via @home. Ik heb wel tig keer met helpdesk gebeld. 3x verteld een medewerker dat Windows ME niet stabiel is voor @home. Dus ik koop XP en het gaat een maandje goed tot ik weer problemen heb. Wederom bel ik de helpdesk, blijkt mijn modem (motorola geleverd door @home) een zwak signaal af te geven. Dus probleem lag vanaf het begin bij de modem en niet softwarematig... Verd*mme ik een dure XP kopen om toch fatsoenlijk te kunnen internetten...
Trouwens ik had een aanvraag gedaan voor enkel abonnement zonder hardware en etc. Krijg ik een doe-het-zelf-pakket a 99 euro of zo. Tja helaas had mijn moeder (welk bij mij thuis was voor de aanpassing aan het binnenkomende poorten TV/RADIO-ingang) het pakket is ontvangst genomen. Ik daarover weer tig keer bellen en natuurlijk via automatische incasso betaald. Uiteindelijk werd me medegedeeld dat de bedrag teruggestort zou worden en dat ik het pakket verzekerd retour moest verzenden. Nou dat gaat lekker ik ook nog even betalen voor portikosten. Dus niet he. Ophalen die hap zou ik zeggen. Tot heden heb ik ze nog niet gezien terwijl ik het al meer dan een jaar in huis heb.
Een hele trieste organisatie die Essent. Dan heb ik het nog niet eens over de electriciteit gehad
Re: @home kl*te service
Zoals wel te verwachten was, is er geen enkele reactie van @Home, op m'n laatst verstuurde mail terug gekomen.
Ik ben nu bezig om 'n website op te zetten, zodra die klaar is, komt er hier en bij andere 'n link te staan.
'T is de bedoeling om alle bewijzen, zoals mails, speedtesten, etc op deze site te gaan verzamelen en daarna de link door te geven aan alle media.
Voor aankomende abonnees wordt 't 'n bron van informatie, zodat ze d'r eigen eerst 2 keer kunnen bedenken voordat ze met Essent@home in zee gaan.
Ik ben nu bezig om 'n website op te zetten, zodra die klaar is, komt er hier en bij andere 'n link te staan.
'T is de bedoeling om alle bewijzen, zoals mails, speedtesten, etc op deze site te gaan verzamelen en daarna de link door te geven aan alle media.
Voor aankomende abonnees wordt 't 'n bron van informatie, zodat ze d'r eigen eerst 2 keer kunnen bedenken voordat ze met Essent@home in zee gaan.
Re: @home kl*te service
Al eens op T&H gekeken ?
Dat is de belangen groep van @home gebruikers en die worden nog niet serieus genomen
Dacht je met jou site'tje dan wel ?????
Dat is de belangen groep van @home gebruikers en die worden nog niet serieus genomen
Dacht je met jou site'tje dan wel ?????
Re: @home kl*te service
hallo. ik ken t@h site ook goed en ze zijn ook goed bezig. alleen merk ik weinig dat die site echt helpt om de problemen tegen @home op te lossen. Het kan nooit kwaad dat er nog zo,n site bijkomt want alleen t@h lijkt me niet voldoende. Dus mensen hoe meer van die antie@home sites hoe beter
Re: @home kl*te service
Hoi Peter V.
Kan 't altijd proberen, niet waar?
Alleen maar klagen en verder niks doen, levert ook niets op.
Kan 't altijd proberen, niet waar?
Alleen maar klagen en verder niks doen, levert ook niets op.
Re: @home kl*te service
Helaas draaid een bedrijf tegenwoordig niet meer om tevreden klanten !
Alles draaid er om de aandeelhouders tevreden te stellen en daar horen nu eenmaal veel eurotjes bij
En die klantjes Och dat is toch bijzaak
Alles draaid er om de aandeelhouders tevreden te stellen en daar horen nu eenmaal veel eurotjes bij
En die klantjes Och dat is toch bijzaak
Re: @home kl*te service
Nou, da's dan jammer dat ze 'n verkeerd klantje zijn tegen gekomen, want ik ga er alles aan doen, om dit bedrijf dat geen r..t om hun klantjes geeft, 'n koekje van eigen deeg te geven.
Begin met 'n anti-Home site en kijk wel hoe ver 'k nog moet gaan.
Begin met 'n anti-Home site en kijk wel hoe ver 'k nog moet gaan.
Re: @home kl*te service
Lees de test maar eens in Computer Totaal van de HCC
Komt @home toch maar slecht uit de bus !
Vooral wat help desk betreft
Komt @home toch maar slecht uit de bus !
Vooral wat help desk betreft
Re: @home kl*te service
Daar hoef 'k de CT niet voor te lezen, weet ik zo ook wel.
Staat trouwens niet alleen in de CT, in de Consumentenbond wordt er ook uitgebreid aandacht aan besteed.
'T is trouwens niet alleen de helpdesk, wat dacht je er van als je 'n aangetekende brief verstuurd.
Je zou toch denken, dat je dan 'n fatsoenlijk antwoord terug zou krijgen.
Nou, niets is minder waar, je krijgt net zo'n achterlijk antwoord retour, als dat je mailt.
Of wat de laatste tijd ook veel gebeurt, je krijgt helemaal geen antwoord op je schrijven.
Sorry dat 'k 't moet zeggen, maar dit gaat wel 'n beetje te ver.
Verwacht voor 't abonnement waar ik voor betaal toch wel iets terug, al is 't alleen maar 'n antwoord op m'n vragen, waar ze blijkbaar geen antwoord op hebben, omdat die niet in hun script beschreven staan.
En dan kun je zeggen, neem dan 'n andere provider.
Dat gaat dus tegen mijn principes in.
Ik vind persoonlijk, daar hoef je 't niet mee eens te zijn, dat als ik 'n abonnement bij 'n provider neem, dat ie na moet komen wat ie beloofd en dat doet @Home niet.
Dat wil nog niet zeggen dat 'k dat dan ook pik.
Ik moet me aan de voorwaarden houden, maar @Home moet dat ook. Doen ze dat niet,tsja, dan kunnen ze verwachten, dat ze problemen kunnen gaan krijgen.
Staat trouwens niet alleen in de CT, in de Consumentenbond wordt er ook uitgebreid aandacht aan besteed.
'T is trouwens niet alleen de helpdesk, wat dacht je er van als je 'n aangetekende brief verstuurd.
Je zou toch denken, dat je dan 'n fatsoenlijk antwoord terug zou krijgen.
Nou, niets is minder waar, je krijgt net zo'n achterlijk antwoord retour, als dat je mailt.
Of wat de laatste tijd ook veel gebeurt, je krijgt helemaal geen antwoord op je schrijven.
Sorry dat 'k 't moet zeggen, maar dit gaat wel 'n beetje te ver.
Verwacht voor 't abonnement waar ik voor betaal toch wel iets terug, al is 't alleen maar 'n antwoord op m'n vragen, waar ze blijkbaar geen antwoord op hebben, omdat die niet in hun script beschreven staan.
En dan kun je zeggen, neem dan 'n andere provider.
Dat gaat dus tegen mijn principes in.
Ik vind persoonlijk, daar hoef je 't niet mee eens te zijn, dat als ik 'n abonnement bij 'n provider neem, dat ie na moet komen wat ie beloofd en dat doet @Home niet.
Dat wil nog niet zeggen dat 'k dat dan ook pik.
Ik moet me aan de voorwaarden houden, maar @Home moet dat ook. Doen ze dat niet,tsja, dan kunnen ze verwachten, dat ze problemen kunnen gaan krijgen.
Re: @home kl*te service
We hebben ongeveer 3 maanden @home en als er wat met de verbinding of iets anders. Ze zeggen bij @home niks anders dan het ligt aan de computer, of ik zou windows op nieuw instaleren