LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL via EWEKA...een groot probleem??

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
http://www.ewekagg.net

Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??

Ongelezen bericht door http://www.ewekagg.net »

VRIJHEID, BLIJHEID

meld je nu aan !

Heibel

Ongelezen bericht door Heibel »

Ik had dezelfde problemen als hierboven beschreven en bij de helpdesk hoef je inderdaad niet te zijn mocht zelfs na 4 keer bellen (omdat me verbinding niet werkte) niet meer bellen ben altijd heel correct geweest dus waarom dat weet ik nog steeds niet. Toen me verbinding eindlijk werkte (had een kennis bij bbned zitten anders had ik nu nog niks gehad) was mij download 20 a 30kb voor een 8mbit/512kb abbo.

Er is 1 lichtpuntje ik zit sinds een week op het nieuwe netwerk en dat werkt (tot nu toe) gelukkig wel goed haal hier supersnelheden en tot nu toe is het stabiel.

Maar de helpdesk is gewoon bagger als ze al opnemen Linda is aardig maar weet van niks Dennis krijg je een grote bek van zonder reden (hoe haal je het in je hoofd om te bellen) en Wijnand ken ik alleen van hun irc kanaal waar hij wel erg close is met zijn vriendjes van het forum (van de site) die zogenaamd onafhankelijk zijn.

Grtz Heibel

trouble

Ongelezen bericht door trouble »

Kijk zelf maar op de eweka website als je me niet geloofd :-)

lekker onafhankelijk met een link op de eweka site, zeker ook gehost door eweka

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Ja inderdaad. Degene die nu nog beweerd dat ewekagg.nl onafhankelijk is liegt. Er is meerdere malen gezien dat eweka een actief woord heeft met wat er gepost wordt en ook ip adressen krijgt van posters zodat ze maatregelen kunnen nemen tegen ze. Site wordt gehost op een eweka server en er zitten vriendjes van eweka in de gg.

Ga naar www.ewekagg.net die zijn onafhankelijk en laten de waarheid tenminste zien. Ook zijn ze al bezig met een massale opzeg actie.

DSLfreak

Ongelezen bericht door DSLfreak »

Jan,

EwekaGG.nl is onafhankelijk, en er zitten geen vriendjes van Eweka in!!

Ewekagg.net krijgt nog wel te maken met juridische stappen tegen ze! (net als ewekagg.tk kort geleden)
(ze JATTEN o.a. copyrighted teksten zonder toestemming)

Ongelezen bericht door http://www.ewekagg.net »

zo, onafhankelijke dslfreak
wat is er dan gekopieerd volgens jou
althans wat hebben medewerkers van eweka jou als onafhankelijk lid verteld ?

Heibel

Ongelezen bericht door Heibel »

DSLfreak, Eweka is wel heel erg bang voor een forum waar gewoon de waarheid verteld kan worden en mensen zich kunnen organiseren. Dat zegt mij al genoeg. En wat kan jouw het als "onafhankelijk" persoon eigenlijk schelen dat er een forum bijkomt?

Eweka zorg gewoon dat het product goed is mensen betalen een hoop geld! En misschien nog wel belangrijker zorg voor fatsoenlijke mensen bij de helpdesk die horen het visite kaartje te zijn van het bedrijf. Dan hoeft Eweka ook niet bang te zijn voor een onafhankelijk forum.

Heibel

eweka-klant

Ongelezen bericht door eweka-klant »

Domeinnaam ewekagg.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant EWEKA BV
Otterkoog 57
1822 BW ALKMAAR
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact *********
[email protected]

lekker onafhankelijk ja

boze-ewekagebruiker

Ongelezen bericht door boze-ewekagebruiker »

Eweka goede service en klantvriendelijk.
laat me niet lachen.
ewekagg heeft zeker weten posts van mij verwijderd.
die al te negatief waren voor eweka.
helpdesk is een ramp.(geen kennis of afsnauwen, je doet het ook nooit goed)

het enige punt van postivisme is dat de administratie werkelijk service gericht is en niet zeggen dat ik tot eind maart moet wachten!!.

jammer maar zo gauw mijn jaar om is ben ik weg!!!! ik ga wel naar een ander provider die wel service biedt want dit is echt waardeloos.

EEN ONPARTIJDIG FORUMLID

Ongelezen bericht door EEN ONPARTIJDIG FORUMLID »

Wijnand Schouten heeft zelfs al gebeld met de provider van de .net versie, en gedreigd met juridische stappen omdat het copyright wordt geschonden. We wachtten met spanning af maar zullen ook al komt deze domeinnaam te vervallen doorgaan met opkomen voor de rechten van mensen die op het forum van Eweka zelf genegeerd worden.

Wijnand Schouten

Ongelezen bericht door Wijnand Schouten »

Wat een regelrechte onzin zeg.

Eerst zelf als anoniem hier iemands naam noemen ( voor + achternaam ) .

Als je nou echt zo'n held bent doe dat dan gewoon ook met je eigen achternaam en voornaam en zeg dan niet dat je onpartijdig bent maar gewoon van ewekagg.net.

Ik vind het zo zwak om medewerkers met naam en toedracht te noemen omdat je je eigen ego ei niet kwijt kunt.

Tevens staan hier op dit forum klachten van mensen die helemaal geen klachten gehad hebben de laatste maanden maar gewoon kwaad bloed willen zetten voor ons bedrijf.

Lees maar > http://www.ewekagg.nl/forum/index.php?s ... t=275&st=0

En voor de goede orde ... stardust is meneer de lusenet hierzo. ( op 2 boven in deze thread. ) .

En met betrekking tot dat kommentaar..... dat is op het GG forum altijd welkom. Vooral als het ergens over gaat en gefundeerd is. Voorlopig is Eweka nog wel een provider die een forum met link openlijk op haar Site heeft staan.

En met betrekking tot die domeinnaam. Zoals ik je vanmiddag al zei.... je kunt hem goedschiks of kwaadschiks aan ons overdragen. Aan jou de keuze.

Groet ,

Wijnand

anoniempje

Ongelezen bericht door anoniempje »

Wat ben je toch hypocriet,

Ten 1e is diegene die een domein heeft geregistreerd, is verre van anoniem.

Ten 2e is de link van ewekagg.nl op jullie site pas teruggekomen, nadat er een ander forum opgericht was: ewekagg.tk en adslforum.tk
De link kon ook weer terug want de verbinding is weer enigzins redelijk te noemen.
Dat was in de maanden voor februari '03 wel anders, maar toen was de link naar het forum langere tijd verwijdert.(iets te veel gal op het forum?)

Ten 3e je naam is al regelmatig genoemt hier.
wat is er? werken er 2 Wijnands bij jullie ?

Ten 4e waarom zou je www.ewekagg.net eigenlijk willen hebben? Zou mij niks verbazen als iemand het volgende domein dan www.kutprovider.tk of www.schijtprovider.tk gaat noemen.
Dat lijkt me nou geen goede reklame.
Persoonlijk denk ik dat je helemaal niet zo verstandig bezig bent, momenteel.
Alles wat maar enigzins buiten de controlerende hand van de ewekagg gezegd of aangedragen word probeer je met juridische stappen de kop in te drukken.
Waarom klaag je trosradar niet aan ?
Moet je kijken wat zij hier allemaal laten staan aan berichten, als ik jou was zou ik ogenblikkelijk mijn advocaat bellen.
Of is dat een iets te grote vis?

Wijnand Schouten

Als je even goed leest wat er in de dagvaarding staat kom je er vanzelf wel uit.

En ik heb niets met tros radar. Ik zal pas wat met tros radar hebben als er onjuistheden over Eweka gemeld worden
_door_ tros radar.

Groet ,

Wijnand

Jeroen

Ongelezen bericht door Jeroen »

Als je nu eens ipv juridische maatregelen en een hoop geblaas, reageert op klachten van ontevreden gebruikers, zou ons forum zich vanzelf opheffen!

Groet

J.F. Mönch

P.S. Je bent altijd welkom op ons forum om het een en ander van commentaar te voorzien!

Jeroen

Ongelezen bericht door Jeroen »

P.S. Had ontevreden moeten zijn ipv onpartijdig!!!!

Wijnand Schouten

Dat doe ik ook. Op http://www.ewekagg.nl.

En ik blaas ook helemaal niet. Ik heb gezegd dat je de dagvaarding tegemoed kunt zien welke inmiddels al onderweg is. Ik zeg dus gewoon waar het op staat.

Aan jou de keuze. Als jy zoveel geld hebt om hieraan te besteden terwijl je weet dat je iemand anders merknaam gebruikt dan wens ik je veel succes.

Groet ,

Wijnand

jeroen

Ongelezen bericht door jeroen »

Ja, dan nemen we toch weer een andere naam en zo kan dat het een hele tijd doorgaan!!

Of je kan met ons in dialoog treden, want ik ben misschien de enige die naar buiten durft te treden. Maar zeker niet de enige ontevreden Eweka klant die genoeg heeft van jullie manier van (niet) met mensen omgaan.

Wijnand Schouten

Dan moet het maar zo doorgaan. Ik treed niet in discussie met mensen die buwust copyright schenden en er nog een grote bek op nahouden ook.

Als je het zover laat komen tot het kort geding dan zal je waarschijnlijk een boete tegemoeg kunnen zien voor elke keer / dag dat je onze naam misbruikt.

Je bent zeker in iedergeval niet ingelicht door een fatsoenlijke jurist.... want die kan je nu al zeggen wat je tegemoed kunt zien.

Ik wens je heel veel succes de komende dagen.

Groet ,

Wijnand

jeroen

Ongelezen bericht door jeroen »

P.S. Ik moet inderdaad toegeven dat de verbinding de laatste tijd haast wel stabiel te noemen is. Maar dat is ook niet het punt waarop ik Eweka aanval!

Wijnand Schouten

Dan moet het maar zo doorgaan. Ik treed niet in discussie met mensen die buwust copyright schenden en er nog een grote bek op nahouden ook.

Als je het zover laat komen tot het kort geding dan zal je waarschijnlijk een boete tegemoeg kunnen zien voor elke keer / dag dat je onze naam misbruikt.

Je bent zeker in iedergeval niet ingelicht door een fatsoenlijke jurist.... want die kan je nu al zeggen wat je tegemoed kunt zien.

Ik wens je heel veel succes de komende dagen.

Groet ,

Wijnand

Gesloten