Uw ervaringen komen niet overeen met de service die wij onze klanten willen bieden
Dat kan wel zijn doch er zijn legio (ex)klanten welke dezelfde ervaringen delen.
Alleen voor de klanten die dit of mogelijk een ander forum weten te vinden en hun ervaringen deponeren is er een kans dat hun problemen alsnog opgelost worden, voor de overige zijn deze overgeleverd aan de onbeschofte arrogante klo-jo's welke de zogenaamde helpdesk bemannen.
Of digitenne iets is weet ik niet.
Maar mogelijk is satellietontvangst een optie, en zeker als je op meerdere tv's wil ontvangen.
Het is mogelijk middels cardsharing in princiepe op onbeperkt aantal tv's te ontvangen met 1 abonnement, bovendien heb je de beschikking over enige honderden zenders.
Ik heb veel onafhankelijke info beschikbaar.
agro,
Ik snap je niet. Komt er iemand van UPC hier langs om hukp te bieden, en je neemt alleen de gelegenheid om verder te schelden. Dat is juist goed om klanten op te zoeken en hulp aan te bieden. Ik vind het een plus voor UPC.
Overigens ben ik het wel eens dat ADSL vooralsnog een beter alternatief is. Ik vind mijn provider ook betrouwbaarder dan een kabel exploitant. Xs4all is een goed en vooruitstrevend bedrijf dat zo eerlijk is om aan te geven dat voip nog niet 100% betrouwbaar is. Dat is goed om te weten en sommigen kunnen dat risico nemen. Ik kan dat niet, want ik verlies dan mogelijk klanten.