e.geurts schreef:Ook wij hebben een vervelende ervaring met toychamp in hilversum.
Onze zoon had een cadeautje gekregen van sinterklaas maar deze had die al. Dus wij met de bon terug naar de winkel, en daar krgen wij te horen dat het een opruimings artikel is en dan zegt de computer dat die niet geruild mag worden, het is toch van de zotte.
De manager was er niet maar wel iemand die dat mocht beslissen ene Kevin, maar die wilde er ook niets van weten. Dus toen ik om het hoofdkantoor nummer vroeg kreeg ik die met veel moeite. Ik kan j evertellen als je die te pakken wil hebben moet je geduld hebben, na een half uur bellen eindelijk iemand aan de lijn. Maar ook deze wilde er niet van weten, regels zijn regels anders hadeen we geen regeles nodig zei deze man. Toen ik vroeg naar zijn naam en functie scheen het Dhr. Levi te zijn en zijn functie wilde hij eerst net geven maar naar herhaaldelijk ragen bleek het de directeur te zijn. Dus voor alle Sinterklasen, kerstmannen en cadeautje kopers doe het niet bij Toychamp. Wat een slechte winkel.
--------------------------------------------------------------------------------------
Even reageren op iedereen en voor al even op de vestiging in Hilversum omdat ik er zelf woon en soms bij Intertoys langs kom
Ik ken de verhalen van Intertoys,Ik verzamel en ik kocht er heel veel in het verleden en was dus vaste klant.
Tot dat ik werd nagekeken omdat ik met volle boodschappen tassen liep door de winkel.
Met andere woorden,even kijken of ik wat mee genomen zou hebben zonder te betalen.
Dat was ik op laatst zo zat dat ik niet meer kwam
Ook omdat ze geen leuke spullen meer verkochten vond ik.
Andere rede was ook dat ze nogal krenterig waren.
Ze lieten mijn moeder naar huis gaan omdat ze 2 cent tekort kwam bij het afrekenen.
Nu is het verleden tijd omdat de zaak is verkocht en door Toychamp zelf is gekocht.
Intertoys zelf is nu de eigenaar.
Ik had gehoopt dat dit veranderering zal brengen.
Het probleem van Intertoys en soms andere winkels zit in het HOOFDKANTOOR want die bepalen wat er gebeurd op alle filialen in Nederland en niet die achter de toonbank in de winkel werken.
Een ander probleem is dat Intertoys te groot word en iedereen ziet als concurentie.
Zo kun je geen winkel runnen als je zelf als winkel eigenaar niets durft of mag beslissen.
Ok, BartSmit doet het beter met klant vriendelijkheid maar ik erger me er aan dat het speelgoed aanbod wel erg mager is en vaak van het zelfde.
Voor de Euro tijd hadden ze veel leuk speelgoed in de winkel maar nu durven ze niet.
Waarschijnlijk word ook Bart te groot door dat Blokker het over nam.
OOK de Nederlandse vestiging van Toys R us is niet meer zoals het was(weer door Blokker).
Het is slecht gesteld met De Nederlandse speelgoed branch vind ik.
Geef mij maar de speelgoed winkels uit Duitsland en bv Spanje
Daar kan je echt alles kopen.
Nu ik een tijd geleden er achter kwam dat er een Toychamp(uit Belgie) vestiging kwam.
Toen ben ik daar maar naar binnen gestapt.
Wat ik toen zag was een hele grote winkel met leuk speelgoed en redelijk personeel.
Ik dacht misschien een blijver en misschien kom ik er vaker.
Ik had er inderdaad aardig wat leuks gekocht om mijn verzameling compleet te maken.
Het bleef er maar rustig en tot op zekere dag het personeel daar steeds minder vrolijk werd.
Inmiddels weet ik ook waarom,ik heb ze later ook niet meer in de winkel gezien
Ze zijn vervangen door vrolijk(in elk geval achter de kassa) personeel maar dat duurde ook niet lang.
Volgens mij is de vestiging hier al weer een tijd gesloten en werd er niets aangekondigd of ze eventueel aan het verbouwen zijn.
Jammer !!(toch nog even kijken of ze nog gesloten zijn)
Het geval van Intertoys is nu hopelijk verbeterd daar staat nu een aardige eigenaar achter de toonbank.