LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Air Miles stopt
Re: Air Miles stopt
Tja, beste Air Miles Spaarder en andere geïnteresseerden, er wordt niet gestopt met Air Miles, maar met vier van de winkels.
Zie onderstaand bericht, gevonden op de Air Miles site, onder "inwisselen" en "geschenken".
Jou "zeer betrouwbare bron" is niet zo betrouwbaar als je denkt.
We hoeven dus niet te paniekeren!
Wijziging per 1 januari 2009
Online bestellen neemt een grote vlucht in Nederland. Vandaar dat de online Air Miles Shop compleet vernieuwd zal worden. Met ingang van 1 januari 2009 kunt u in de vernieuwde webshop terecht, waar u eenvoudig cadeaus kunt zoeken en bestellen.
De groei in online bestellen betekent ook een afname van het aantal bezoekers in de Vespro Air Miles winkels.
Daarom is besloten de vier Vespro Air Miles winkels per 1 januari 2009 te sluiten.
De adressen van deze winkels zijn:
Amstelveen: E. Rooseveltlaan 102/104, telefoon 020 - 647 51 36
Eindhoven: Keizer Karel V Singel 2, telefoon 040 - 257 41 51
Rotterdam: Burg. van Walsumweg 528, telefoon 010 - 213 07 05
Utrecht: Muntkade 8, telefoon 030 - 294 98 29
Tot en met 31 december 2008 blijven de bovengenoemde winkels geopend en blijft het huidige cadeau-assortiment gewoon beschikbaar.
Zie onderstaand bericht, gevonden op de Air Miles site, onder "inwisselen" en "geschenken".
Jou "zeer betrouwbare bron" is niet zo betrouwbaar als je denkt.
We hoeven dus niet te paniekeren!
Online bestellen neemt een grote vlucht in Nederland. Vandaar dat de online Air Miles Shop compleet vernieuwd zal worden. Met ingang van 1 januari 2009 kunt u in de vernieuwde webshop terecht, waar u eenvoudig cadeaus kunt zoeken en bestellen.
De groei in online bestellen betekent ook een afname van het aantal bezoekers in de Vespro Air Miles winkels.
Daarom is besloten de vier Vespro Air Miles winkels per 1 januari 2009 te sluiten.
Tot en met 31 december 2008 blijven de bovengenoemde winkels geopend en blijft het huidige cadeau-assortiment gewoon beschikbaar.
Dit bericht staat op de site van de airmiles, misschien geedt dat meer duidelijkheid.
Bekijk & bestel hier alle geschenken van de Air Miles Shop.
Openingstijden 2008 :
maandag gesloten
dinsdag t/m vrijdag 11.00 - 18.00 uur
zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Algemene bestelinformatie
Indien u tijdens het rondkijken iets tegenkomt dat u wilt hebben, kunt u dit direct bestellen.
Uw Air Miles worden dan automatisch afgeschreven.
Ook worden er kosten voor de bezorging in rekening gebracht.
Het bestelde artikel wordt binnen circa 2 weken bij u thuis bezorgd.
Let op! Het versturen van geschenken naar een postbus of naar een adres in het buitenland is niet mogelijk.
Bestellen is op basis van beschikbaarheid.
Op deze aanbieding zijn onze Boekings- en Bestelvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van toepassing.
Bekijk & bestel hier alle geschenken van de Air Miles Shop.
Openingstijden 2008 :
maandag gesloten
dinsdag t/m vrijdag 11.00 - 18.00 uur
zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Algemene bestelinformatie
Indien u tijdens het rondkijken iets tegenkomt dat u wilt hebben, kunt u dit direct bestellen.
Uw Air Miles worden dan automatisch afgeschreven.
Ook worden er kosten voor de bezorging in rekening gebracht.
Het bestelde artikel wordt binnen circa 2 weken bij u thuis bezorgd.
Let op! Het versturen van geschenken naar een postbus of naar een adres in het buitenland is niet mogelijk.
Bestellen is op basis van beschikbaarheid.
Op deze aanbieding zijn onze Boekings- en Bestelvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van toepassing.
Air Miles Spaarder
dom is.Zie er maar een en dat is de topic starter.
Nou vraag ik me toch werkelijk af wie er hier nouGeplaatst op 10 Nov 2008 21:08 door Air Miles Spaarder
--------------------------------------------------------------------------------
Dag, ik krabbel niet terug maar ben inmiddels de uiterst domme reacties van een aantal mensen beu. gaan jullie verder gezellig zeuren op dit forum door te reageren op ieder bericht dat verschijnt en ga verder met je ongefundeerde meningen. Mijn doel was de cosnument waarschuwen, iets waarvoor deze fora ooit in het leven zij geroepen. Helaas ontstijgt het niet het niveau van reageren als kip zonder kop.
spaar lekker verder en wissel uw punten na 31 december succes.
dom is.Zie er maar een en dat is de topic starter.
-
Zelf heb ik naar het Air Miles hoofdkantoor gebeld en die vertelde dat de winkels van Air Miles dicht gaan en dat die op het ogenblik uitverkoop aan het houden zijn. Na 31 december a.s. is het de bedoeling dat er wel doorgespaard kan worden, maar dat het winkelen alleen via internet of per telefoon kan.
Toch wel een geruststelling.
Toch wel een geruststelling.
-
De groei in online bestellen betekent ook een afname van het aantal bezoekers in de Vespro / Air Miles Shops.
Daarom is besloten de vier Vespro / Air Miles Shops per 1 januari 2009 te sluiten.
- Amstelveen: E. Rooseveltlaan 102/104
- Eindhoven: Keizer Karel V Singel 2
- Rotterdam: Burg. van Walsumweg 528
- Utrecht: Muntkade 8
Tot en met 31 december 2008 blijven bovengenoemde winkels geopend en blijft het huidige assortiment gewoon beschikbaar.
Veel winkelplezier!
De groei in online bestellen betekent ook een afname van het aantal bezoekers in de Vespro / Air Miles Shops.
Daarom is besloten de vier Vespro / Air Miles Shops per 1 januari 2009 te sluiten.
- Amstelveen: E. Rooseveltlaan 102/104
- Eindhoven: Keizer Karel V Singel 2
- Rotterdam: Burg. van Walsumweg 528
- Utrecht: Muntkade 8
Tot en met 31 december 2008 blijven bovengenoemde winkels geopend en blijft het huidige assortiment gewoon beschikbaar.
Veel winkelplezier!
-
Waarom moet deze info van AirMiles 3x (bij de 5 laatste postings) hier neergezet worden ????
Omdat er volgens de topicstarter hier allemaalGeplaatst op: 14 Nov 2008 16:44 Onderwerp:
Waarom moet deze info van AirMiles 3x (bij de 5 laatste postings) hier neergezet worden ????
domme mensen zitten.
Wel vreemd geen reactie meer van de topicstarter.
-
Het moet er ingestampt worden ND
Ik weet natuurlijk niet of het waar is ,dat de airmiles verdwijnen,maar een ding is duidelijk,als je kijkt naar vroeger,dan kreeg je overal airmiles,op dit moment zijn er nog maar HEEL weinig bedrijven waar je airmiles krijgt.Dus ik denk dat het zeer reeel is dat de airmiles gaan VERDWIJNEN
1 Er komen steeds minder winkels die Air Miles geven...
2 Ik krijg nu ander voordeel als niet spaarder!
3 Ze mogen de voorwaarden aanpassen dus online, en gezien Uw bovenstaande reacties is dat toch geen probleem?
4 Hoe gaan ze de niet spaarders compenseren die al jarenlang niets kregen, voor mij waren bepaalde winkels daarom te duur, Ik wil nu korting en niet later iets proberen te krijgen!
2 Ik krijg nu ander voordeel als niet spaarder!
3 Ze mogen de voorwaarden aanpassen dus online, en gezien Uw bovenstaande reacties is dat toch geen probleem?
4 Hoe gaan ze de niet spaarders compenseren die al jarenlang niets kregen, voor mij waren bepaalde winkels daarom te duur, Ik wil nu korting en niet later iets proberen te krijgen!
En wat wil je nu met dit ongenuanceerde bericht bereiken, Tolsma?Dus ik denk dat het zeer reeel is dat de airmiles gaan VERDWIJNEN
Raar dat mensen niet eerst lezen voordat ze reageren, het voorkomt dubbele berichten en opmerkingen.
Dit ging toch over airmiles?
Laatst aangepast door coño op 15 Nov 2008 21:31, in totaal 312 keer bewerkt
Laatst aangepast door coño op 15 Nov 2008 21:31, in totaal 312 keer bewerkt