Re: DITZO
Geplaatst: 18 apr 2011 10:38
Het ritueel herhaalt zich al decennia lang.
Een nieuwe partij/merk/maatschappij stormt de markt op met lage prijzen, probeert in korte tijd zoveel mogelijk marktaandeel binnen te harken en gooit dan de prijzen omhoog omdat het toch niet uit kan (wat men vantevoren al weet, want autoverzekeringen is nog nooit iemand rijk van geworden). Veel klanten blijven dan gewoon zitten, een aantal zullen er dan vertrekken, maar resumerend ben je dan een autoverzekeraar die een paar procent marktaandeel heeft. Hulde !
Over een paar jaar (of eerder) gaan of de premies omhoog of men verdwijnt van het toneel.
Erg lang rode cijfers schrijven houdt geen enkele verzekeraar vol (kent u Ineas nog ?). De reclamekosten die o.a. Ditzo en Allsecur maken liegen er ook niet om. Wie zou dat uiteindelijk betalen denkt u ?
Een nieuwe partij/merk/maatschappij stormt de markt op met lage prijzen, probeert in korte tijd zoveel mogelijk marktaandeel binnen te harken en gooit dan de prijzen omhoog omdat het toch niet uit kan (wat men vantevoren al weet, want autoverzekeringen is nog nooit iemand rijk van geworden). Veel klanten blijven dan gewoon zitten, een aantal zullen er dan vertrekken, maar resumerend ben je dan een autoverzekeraar die een paar procent marktaandeel heeft. Hulde !
Over een paar jaar (of eerder) gaan of de premies omhoog of men verdwijnt van het toneel.
Erg lang rode cijfers schrijven houdt geen enkele verzekeraar vol (kent u Ineas nog ?). De reclamekosten die o.a. Ditzo en Allsecur maken liegen er ook niet om. Wie zou dat uiteindelijk betalen denkt u ?