LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Ongelezen bericht door oostd188 »

Haha, dat is toch de middeleeuwen? :lol:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Als je de laatste tijd hebt opgelet is er altijd nog maar 1 bank geweest die nooit over een finaciele injectie heeft gezeurt!
Ohw.. tuurlijk jij hebt je geld bij de andere bank staan, vandaar de alertheid!
Toch vervelend als men alle banken over 1 kam scheert he!?

Doe dat dan met keukenzaken ook niet !

Weer een gratis adviesje van een "grensarbeider" (werken & wonen gescheiden door landgrens).

En ik laat mijn keuze in aanschaffen van luxeproducten meer afhangen van vertrouwen en kwaliteit dan van enkel de prijs, dat maakt mij wel een "shopper" maar niet één die shopt voor de prijs of de korting.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 09 feb 2009 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Ongelezen bericht door oostd188 »

Er kan niet ontkent worden dat er fouten gemaakt worden, maar om nou een staatsschuld met woekerpollisen te vergelijken? :?

En ik ben zeker met jullie eens dat je voor qwaliteit betaald, dat hebben we dan ook gedaan.
Maar om nu te zeggen dat we staan te springen om de hooftprijs te betalen nou nee....

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 09 feb 2009 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Ongelezen bericht door oostd188 »

Nou Pfff.... ik kan het niet geloven, maar ik ben het met je eens!
Te weten dat ik een maand geleden niet eens wist dat ik een keuken ging kopen, een kwestie van verdiepen in de materie kan geen kwaat.
Je koopt ten slotte in beide gevallen geen halfje bruin toch?? :(

sarietje
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2008 17:42

Re: Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Ongelezen bericht door sarietje »

om weer even naar het onderwerp keukens terug te gaan : begin 2001 keuken uitgezocht bij Gerwens (ook in restaurant een hapje gegeten, omdat de mensen van Gerwens graag thuis middagpauze houden).
Alles volgens afspraak gedaan en afspraken zijn nagekomen. Ook teruggekomen om de laatste dingen in orde te maken. Electro en aan- en afvoer water zelf moeten regelen.
Toen deed Gerwens al 13 % van de prijs af om geen verschillende kortingen te krijgen bij verschillende klanten.
Groetjes, Sarietje

E.E Walcott
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 okt 2008 23:16

Re: Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Ongelezen bericht door E.E Walcott »

We gaan binnenkort nog een keer terug naar Gerwens.Bij wie kunnen we het beste een afspraak maken?En die ook nog een beetje nederlands spreekt?Alvast bedankt..

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Keukenzaak Gerwens Gronau Duitsland

Ongelezen bericht door kweenie »

Ze zullen waarschijnlijk allemaal wel Nederlands spreken. Veel keukenwinkels in de Duitse grensstreek leven namelijk voornamelijk van de Nederlandse klanten die de normale klantenbenadering in Duitsland een verademing vinden vergeleken met de Mandemakers praktijken van de grote Nederlandse zaken, met opgeklopte bruto-prijzen. Dus dan heb je als Duitse winkel al snel en zonder veel moeite genoeg tevreden klanten. Dan hoef je nog niet eens de aller-aller goedkoopste te zijn.

Overigens zijn er ook in Nederland winkels die wel een normale klantbenadering hebben, dus die niet beginnen met opgeklopte prijzen om vervolgens zogenaamd veel korting te geven. Maar dat zijn in het algemeen niet de grote meubelboulevard-keukenwinkels. Als je die normale Nederlandse keukenwinkels weet te vinden, dan kan je dat eventueel een ritje naar Duitsland besparen.

Gesloten