LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autodealer "Auto Euro Uden"ookwel Auto Euro Volkel

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.

Iemand ook ervaring met dit bedrijf

Goed
5
63%
Slecht
1
13%
Betrouwbaar
0
Geen stemmen
Zwendel
2
25%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Mevrouw.Peters
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2011 00:36

Re: Autodealer "Auto Euro Uden"ookwel Auto Euro Volkel

Ongelezen bericht door Mevrouw.Peters »

1 van m'n vorige auto's heb ik ook bij Auto Euro Uden te Volkel gekocht en heb ervan onthouden dat ik er niet nog een keer een auto zou kopen.

Ben toen enkele keren met mijn toenmalige auto teruggeweest en men wist niet hoe het euvel moest worden opgelost, een dealer wist dit uiteraard wel en daar heb ik het toen ook op laten lossen. Voor mijn gevoel - als ik het me goed herinner - was het niet eens iets ingewikkelds, dus achteraf begreep ik niet waarom een monteur niet met die oplossing was gekomen.

madfred
Berichten: 333
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: Autodealer "Auto Euro Uden"ookwel Auto Euro Volkel

Ongelezen bericht door madfred »

Ik heb inmiddels twee auto's bij dit bedrijf gekocht. De prijs is veel lager dan bij een dealer, natuurlijk loop je ook iets meer risico. Maar het prijsverschil is dusdanig dat dit voor mij best wel aantrekkelijk was. Ik rij best wel veel, maar heb tot nu toe geen gekke dingen meegemaakt met de auto's. Mijn vrouw rijdt nu zelfs in de eerste auto rond, de KM stand is intussen opgelopen tot 494.000!

Men heeft geen dure showroom etc, dus daarom kan men ook goedkoper leveren. Waar je wel op moet letten is dat de meeste auto's ex-lease auto's zijn. Dus net vóór een grote beurt uit de lease zijn gehaald. Vervangen van bv distributieriem kan vaak al na korte tijd aan de orde zijn. Zoals gezegd vind ik dat persoonlijk geen probleem omdat ik al het onderhoud altijd zelf uitvoer, maar als je de auto moet wegbrengen is dat een ander verhaal.

Gebruikersnaam76
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2013 10:21

Re: Autodealer "Auto Euro Uden"ookwel Auto Euro Volkel

Ongelezen bericht door Gebruikersnaam76 »

Koop hier geen auto!

3 maanden geleden hier een auto gekocht, ik zit nu met een rekening van +/- 1000 euro van gebreken aan mijn auto, de auto`s worden totaal niet nagekeken en worden zo doorverkocht, zij verkopen jou de auto en daarna doen zij niets meer voor hun klanten, er wordt geadverteerd met bijvoorbeeld extra opties maar komen vervolgens hun afspraken niet na, ter plaatse mag je dan bijbetalen.

Dus nogmaals koop hier geen auto!!

Diederik78
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2014 12:03

Re: Autodealer "Auto Euro Uden"ookwel Auto Euro Volkel

Ongelezen bericht door Diederik78 »

Vorige week een bezoek gebracht aan het bedrijf. Aangezien het een uur reistijd betrof wilde ik weten hoe de staat van de auto was. Vooraf telefonisch contact gehad over de staat van de auto en daarin werd mij verteld dat de auto technisch helemaal in orde was. De auto is 15 jaar oud en bevatte volgens de verkoper alleen de gebruikelijke gebruiksschade, zoals kleine deukjes van steenslag. Mijn interesse was gewekt en een dag later besloot ik een bezoek te brengen.

Eenmaal aangekomen bleek de auto geheel niet te voldoen aan de beschrijving van de verkoper. Eenvoudige reparaties die de dealer zelf had kunnen verhelpen, waren niet gedaan ondanks dat de auto al enkele weken te koop stond. Technisch bleek de auto eveneens niet in orde. Zo was de uitlaat lek en bleek het hele motorblok niet te zijn vastgezet. De gemelde gebruiksschade betrof niet alleen steenslag, maar ook kapotte bekleding en een losse middenarmsteun. Uit een testrit bleek de auto al behoorlijk af te zijn getrapt.

Geconcludeerd kan worden dat een bezoek aan dit bedrijf beter vermeden kan worden. Een ontzettend vriendelijke verkoper die slechts zoveel mogelijk winst probeert te maken. Bespaar jezelf de reiskosten en zoek even verder naar een dealer die wel betrouwbare informatie verstrekt.

Gesloten