Pagina 2 van 2
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 11:27
door cheesecurve
sorry, zo ver wil ik toch echt niet gaan,
tenslotte waren het niet echt inhoudelijke bijdragen, maar slechts verwijzingen naar een van de topics op het forum waar alles verzameld stond, de items waar ik op reageerde waren los daarvan en mijn bedoeling was eigenlijk alle soortgelijke info onder een noemer te bundelen,
maar zoals ik heb gemerkt met averechts effect,
daarvoor sorry, maar ik ga echt niet op mijn knieen door het stof om al deze reacties te verwijderen,
trouwens als je even geduld hebt, er komen nieuwe thema's en die waar mijn naam bij staan zakken vanzelf naar onderen en naar andere bladzijden, waar niemand ze meer ziet staan, dus gewoon even gedukld hebben graag, net zo als op het wachten op het begeerde mobieltje
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 11:55
door jor
cheesecurve schreef:sorry, zo ver wil ik toch echt niet gaan,
tenslotte waren het niet echt inhoudelijke bijdragen, maar ik ga echt niet op mijn knieen door het stof om al deze reacties te verwijderen,
:
Door het stof? Spoor jij eigenlijk wel? Je trekt je niets aan van hier geldende regels en dan zou je door het stof gaan als je deze verwijderde? Maak je geen zorg, as maandag zijn ze allemaal verdwenen door de vele klachten naar de Moderator en voor jou is het te hopen dat je daarna nog kan reageren op dit forum. Tenslotte werden deze gedragsregels niet voor niets ingevoerd.
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 12:26
door Muskusrat
Je weet dat er via internet ogen en haken aan kunnen zitten.. Dat is een risico wat je loopt. Ik heb 2 weken geleden m'n abo verlengd met Vodafone en ik ben naar de Phonehouse gegaan. Ik heb tegen de verkoper gezegd welk merk ik wil en wat ik wil op mijn toestel, hij gaf een 3 tal opties en binnen een kwartiertje stond ik buiten met een abo en een nieuwe telefoon. Dus tipje voor de volgende keer: gewoon in de winkel verlengen, krijg je de minste problemen
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 13:33
door cheesecurve
jor schreef:cheesecurve schreef:sorry, zo ver wil ik toch echt niet gaan,
tenslotte waren het niet echt inhoudelijke bijdragen, maar ik ga echt niet op mijn knieen door het stof om al deze reacties te verwijderen,
:
Door het stof? Spoor jij eigenlijk wel? Je trekt je niets aan van hier geldende regels en dan zou je door het stof gaan als je deze verwijderde? Maak je geen zorg, as maandag zijn ze allemaal verdwenen door de vele klachten naar de Moderator en voor jou is het te hopen dat je daarna nog kan reageren op dit forum. Tenslotte werden deze gedragsregels niet voor niets ingevoerd.
volgens mij ben jij zo'n echte fatsoensrakker, regels zijn regels, stem je zeker op Rita Verdonk
mens relativeer toch eens een beetje, dit is maar een virtueel forumpje, een van de velen,
op veel fora ben ik al op machtbeluste moderatoren tegen gekomen, die er een genoegen in scheppen om mensen buiten te sluiten,
groetjes cheese
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 13:51
door witte angora
@ Cheeseburger:
volgens mij ben jij zo'n echte fatsoensrakker, regels zijn regels, stem je zeker op Rita Verdonk
mens relativeer toch eens een beetje, dit is maar een virtueel forumpje, een van de velen,
op veel fora ben ik al op machtbeluste moderatoren tegen gekomen, die er een genoegen in scheppen om mensen buiten te sluiten,
Dit virtuele forumpje, zoals jij het noemt wordt door de meeste bezoekers serieus genomen, omdat ze met de info die ze hier vinden/krijgen geholpen worden hun IRL-problemen aan te pakken. Daarnaast ervaren sommigen hier een stukje morele steun die ze IRL niet, of onvoldoende krijgen. Als jij dit virtuele forumpje zo bagateliseert, waarom kom je hier dan?
Je wil het gebruiken voor je eigen klacht ten aanzien van Vodafone, je wilt Vodafone wakker schudden met dit virtuele forumpje, maar ondertussen is het maar een onbenullig iets? Ik denk dat jij beter even pas op de plaats kunt maken met je posts, even nadenken voor je weer wat zegt, want dit raakt kant noch wal.
Als jij werkelijk zoveel machtsbeluste moderateren bent tegengekomen die mensen buitensluiten - ben jij soms zo vaak buitengesloten? Zo ja, ligt dat dan aan die zogenaamde machtsbeluste moderatoren, of heb je zelf boter op je hoofd?
Ik heb mijn conclusie al getrokken. Je voegt niks toe aan het forum, je zit alleen maar te trollen. Ik heb al eerder gezegd: Rode kaart.
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 14:09
door SirPeter
lol at de machtsbeluste moderators. Dat zegt zoveel over jezelf. Geweldig, ligt altijd aan hunnie.
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 14:34
door cheesecurve
SirPeter schreef:lol at de machtsbeluste moderators. Dat zegt zoveel over jezelf. Geweldig, ligt altijd aan hunnie.
vergeet niet dat ze heel veel companen hebben, alhier het bewijs, het beruchte nederlandse opgestoken vingertje
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 14:37
door witte angora
vergeet niet dat ze heel veel companen hebben, alhier het bewijs, het beruchte nederlandse opgestoken vingertje
Zie hiet het Calimero-effect: hun zijn groot en ik is klein en het is niet eerlijk oh nee.
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 15:18
door marco022
witte angora je hebt je ondertussen met al je posts ook al verlaagd tot het niveau van cheesecurve
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 15:33
door witte angora
marco022 schreef:witte angora je hebt je ondertussen met al je posts ook al verlaagd tot het niveau van cheesecurve
Verklaar je nader, ik ben het totaal niet eens met dat figuur, ik probeer hier zinvolle bijdragen te leveren en toch zit ik op zijn nivo?
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 15:51
door cheesecurve
test moderatie
er zijn belangrijker dingen dan moeten wachten op een gratis mobieltje,
dus geen minachting voor dit forum en z'n klanten, maar gewoon wat relativering mag op zijn plaats zijn,
ik krijg de indruk dat eea een beetje opgeblazen wordt,
cheese
Re: vodafone verlenging
Geplaatst: 06 feb 2010 16:05
door Amyl
Ik word dol gek van die actie van vodaphone om je ab. te verlengen. Ik doe dat altijd in de winkel, maar blijkbaar vinden ze het leuk om je 2x per dag erover te bellen tot je ze te woord staat. Nu heb ik 2 jaar geleden al aangegeven dat ik daarover niet gebeld wens te worden, begint het circus nu opnieuw. Na 3x wakker gebeld te zijn heel boos geroepen dat het een dienst telefoon is, dat ze me erop wakker bellen, dat ze moeten ophouden. Maar het gaat maar door. 15! oproepen verder in 2 weken eens gevraagd of ze dit zelf normaal vinden, wordt de telefoniste bijna boos. JA MAAR HET IS ZO'N LEUKE ACTIE! wtf. Moet ik me afmelden op een bel mij niet lijst....