Pagina 2 van 2
Re: Plasma kapot door monteur
Geplaatst: 09 nov 2008 10:05
door injun
monteur is van TVA.
Als ik dit goed lees, heeft TVA gezegd dat het een bekend probleem is !!
hiermee bedoelden ze volgens mij dat zij vaker zo'n reparatie uitvoeren,de glasplaat werd besteldt naar aanleiding van telefoongesprek.(donkere vlek in beeld)
Re: Plasma kapot door monteur
Geplaatst: 09 nov 2008 10:12
door injun
Hoe moet ik TVA nu benaderen???
Heb het gevoel dat mijn eerste reaktie essencieel is.
Wil evt. wel een vervangend toestel of vergoeding.
Re: Plasma kapot door monteur
Geplaatst: 09 nov 2008 10:34
door gravedigger
Het zal nog best lastig worden, om TVA aan pakken, Jij zult moeten bewijzeb dat de monteur de schade heeft aangericht, maar dat heb je zelf al ondermijnd:
-2 uur later telefoon; was u erbij meneer,ja uhh nee ik zat in de kamer
Re: Plasma kapot door monteur
Geplaatst: 09 nov 2008 21:45
door alfatrion
Het lijk mij sterk dat zo'n mededeling die mogelijkheid ondermijnd. Bovendien kan in het voorstel van TVA een erkenning van de schade worden gelezen.
@injun: Ik zou het een informeel houden. Je zou je gewoon een briefje kunnen sturen dat je hun voorstel accepteert.