Ik had vorige week gebeld met Essent en aangegeven aan enne Simone brouwers dat een meting op 1 element niet klopte. Gaf ze netjes aan dat ze het uit ging zoeken door kontakt op te nemen met Ista. Ik zeg prima wanneer hoor ik er iets van. Dat zal dan volgende week worden zegt ze! Ik zeg okee! Dus week erop ikzelf al weer bellen want Essent zegt wel mensen terug te bellen maar dat doen ze dus niet!! Krijg ik een man aan de lijn die mij weet te vertellen dat die Simone mij een brief gestuurd heeft met daarin de oplossing. Ik zeg ow, ze zou mij bellen,kan ik haar even spreken? Nee dat kan niet want ze is er niet! Dus ik wachte met smart op die brief die de dag erop in de gang lag toen ik klaar was met werken. Ik vol goede moed die brief openmaken. Wat denk je, hier het verhaal
"Onlangs heeft u bij ons gereclameerd over het hoge verbruik van u verwarming. Er word door de Ista aangegeven dat u een brief van 2007 specificatie aan de meteropnemer gegeven hebt ipv 2008. En het verbruik 2007/2008 is te laag ingeschaald. Deze 2 redenen zullen de redenen van het hoge verbruik zijn"
"Er word dus geen prijs aanpassing of correctie toegepast omdat alles klopt"
Dus ik weer bellen met Essent meteen op dezelfde avond! Krijg ik een Bob van Houten aan de lijn. Ik weer heel mijn verhaal gedaan omdat Simone er weer niet was. Maar iig hem heel duidelijk gemaakt dat het om 1 element ging waar een heel hoge stand op stond en dat dat mijn punt is ipv een algemeen hoog verbruik!!
Hal 8-
Keuken 3-
Woonkamer 7.154
toilet 0
Slaapkamer 176
Badkamer 182*
Slaapkamer 0
Slaapkamer 68
* eindstand geschat (nieuwe meter waar nu nog steeds 0 op staat als ik kijk)
Eveneens heb ik ook maar aangegeven dat hij de afdeling facturatie alvast in moet lichte dat ze geen rekeningen hoeven te sturen met extra kosten ivm niet betalen.
Wat dat is ook een moeilijk probleem voor mensen bij Essent
Nu gaat hij uitzoeken samen met die Simone en Ista wat het kan zijn
Zullen we is gaan zien wat het gaat worden, zal wel weer verkeerd gaan, zoals normaal de gaande zaken zijn. Maarja ik blijf doorgaan hierover, al heb ik op een gegeven moment heel Essent gehad met medewerkers.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)