LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Primeline

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Primeline

Ongelezen bericht door jor »

vinnie123 schreef:ik had een letop gekogt van zo 800 euro met een tien stapen plan
4 jaar geleden ik lopen nog te betaal door die hoog rentes van Primeline
ik moet nog zo € 1400 euro betaal als je dan 60 betaal kom er weer 35 euro per maand bij aan rentes zo woord het bedrijf rijk het is net als DSB BANK
primeline oplichters zijn het je krijg ook nooit post van zu bel heb geen zin
afz vs
Ik kan het even niet volgen hoor,je hebt de laptop 4 jaar geleden gekocht en dus 4 jaar €60.- per maand betaald =€2880 nu zeg je nog dat er nog
€1400.- betaald moet worden? Dan kost een laptop van €800.- jou dus €4280.-!!!! Sorry hoor maar ik geloof er niets van.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Primeline

Ongelezen bericht door ron1 »

Ik geloof het voor de volle honderd procent.Dit verhaal klopt gewoon.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Primeline

Ongelezen bericht door gtp »

Als je niet weet hoe je laptop en gekocht kan schrijven moet je dan geloven dat de persoon wel kan rekenen???

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Primeline

Ongelezen bericht door ron1 »

U bent een beetje dom, u suggereert hier dus dat......iemand die niet sterk is in taal, ook niet kan rekenen........pffff.....

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Primeline

Ongelezen bericht door gtp »

Inderdaad....pfffffffffffffffffffffffff.....

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Primeline

Ongelezen bericht door SJZ »

@ron1,

Natuurlijk kan hij niet rekenen. Hij schrijft toch zelf: de laptop kostte 800 euro. Hij betaalt 60 euro per maand, daarvan gaat 35 euro aan rente op. Dan los je toch 25 per maand af? En de schuld is nu opgelopen van 800 naar 1.400, daar geloof ik dan niks van.

(Maar als de rente echt zo hoog is dat die in 4 jaar tijd oploopt van 800 naar 1.400, dan weet ik zeker dat hij over een miljoen jaar de schuld nog niet zal hebben afgelost).

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Primeline

Ongelezen bericht door SJZ »

Is er niet een nieuwe 'Lakeman' die laser service / primeline eens stevig aan kan pakken?
Lakeman? U bedoelt Pieter Lakeman van SOBI die in de jaren negentig (tegen betaling van 1 miljoen gulden) de promotiefolders van LegioLease schreef? Pieter Lakeman die nu voor 300 euro per uur zich laat betalen door DSB-gedupeerden?

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Primeline

Ongelezen bericht door gtp »

is jor ten rade gegaan bij iemand die hem uit de droom(rekenen) kan helpen?Het is zo stil na de commentaren op zijn topic.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Primeline

Ongelezen bericht door ron1 »

Waarom grijpt een AFM niet eens in bij die rotzooi van Satander (de letters satan komen er duidelijk in voor hihi), en Primeline, er moet toch ergens iets zijn waarmee ze op de grens of net er overheen ? balanceren van de wetgeving ?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Primeline

Ongelezen bericht door jor »

vinnie123 schreef:ik had een letop gekogt van zo 800 euro met een tien stapen plan
4 jaar geleden ik lopen nog te betaal door die hoog rentes van Primeline
ik moet nog zo € 1400 euro betaal als je dan 60 betaal kom er weer 35 euro per maand bij aan rentes zo woord het bedrijf rijk het is net als DSB BANK
primeline oplichters zijn het je krijg ook nooit post van zu bel heb geen zin
afz vs
Mijn topic? dacht het niet hoor, was van vinnie123 met zijn ''letop''.
gtp schreef...is jor ten rade gegaan bij iemand die hem uit de droom(rekenen) kan helpen?Het is zo stil na de commentaren op zijn topic

fatou
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2009 17:11

Re: Primeline

Ongelezen bericht door fatou »

Vandaag kreeg ik een sms met een aanmaning van Prime-line.
Het totaal geleende bedrag was 3400 euro.
In 6 en 1/2 jaar betaalde ik 80 euro per maand de aflossing is slechts 20 euro. Het totaal betaalde is nu al 6090 euro. In deze 6 jaar lostte is slechts 800 euro af. Ik ben arbeidsongeschikt geworden helaas "geestelijk" valt niet onder dekking. Het hoofd hoort kennelijk niet bij je lijf.
In het gesprekje van vandaag geef ik aan dan tenminste onterecht premie betaal en dus niet meer wil betalen voor arbeidsongeschikt zijn. De zorg voor een invalide kind dwong mij als een oudergezin het werk (tijdelijk hoop ik) te laten liggen.
Het advies van de medewerkster: houden die verzekering, stel je voor dat ik dood zou gaan ik wil dan natuurlijk niet mijn zoon belasten met deze erfenis een goede reden om verder te betalen aan dit "monster". Ik maakte een grapje mevrouw zelfmoord is vast niet verzekerd
.
Naar mijn idee is dit hetzelfde als DSB, een grote groep mensen niet bedonderen dat is wettelijk aan te tonen maar op zijn minst niet integer en belastend voor enorme aantallen mensen, zo blijkt ook op de site van Radar. De Warranty group (beschermingsbijdrage etc ) is samen met de DSB genoemd en doet ook zaken met Primeline. Nutteloze verzekeringen duurder dan de lening zelf, mag je een verzekering verkopen die duurder blijkt dan de lening?

Cesar ik las dat je hier misschien iets mee wilde doen. Mijn steun heb je en indien wenselijk stuur ik je meer info.

Primeline en Laser zijn toch qua sfeer verwant aan DSB.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Primeline

Ongelezen bericht door ron1 »

Als er talloze klachten bij bv een AFM binnenkomen in briefvorm, MOETEN ze het wel onderzoeken....

Gesloten