Re: Gemene truuk bij World Ticket Centre
Geplaatst: 21 aug 2011 22:46
Ook ik ben zeer ontevreden over World Ticket Centre en vind dat ze erg onzorgvuldig met mij als klant zijn omgegaan.
1) ik heb een fout gemaakt, door een hotel in Boston te boeken via WTC voor 6-9 juli, terwijl ik pas 6-9 augustus in Boston zou zijn. Volgens de klantenservice konden ze niks voor mij doen; ik was het geld gewoon kwijt. Maar toen ik het hotel belde, werd mij verzekerd dat in het geval van een "no-show", het hotel slechts 1 nacht in rekening brengt. Met andere woorden, WTC heeft uiteindelijk maar 1 nacht hoeven betalen, terwijl ik het volle bedrag kwijt ben. Overigens heb ik voor 6-9 augustus opnieuw een hotel moeten boeken, dit keer niet via WTC!
2) Ik heb het bedrag eind mei aan WTC betaald, maar krijg 19 augustus opnieuw een rekening, met het verzoek het volledige bedrag nogmaals te betalen.
3) ik heb ook de factuur van iemand anders ontvangen. WTC gaat kennelijk erg slordig met klantgegevens om.
Ik wil andere mensen waarschuwen: dit is geen bedrijf dat klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft. Mij zien ze als klant in elk geval niet meer terug.
1) ik heb een fout gemaakt, door een hotel in Boston te boeken via WTC voor 6-9 juli, terwijl ik pas 6-9 augustus in Boston zou zijn. Volgens de klantenservice konden ze niks voor mij doen; ik was het geld gewoon kwijt. Maar toen ik het hotel belde, werd mij verzekerd dat in het geval van een "no-show", het hotel slechts 1 nacht in rekening brengt. Met andere woorden, WTC heeft uiteindelijk maar 1 nacht hoeven betalen, terwijl ik het volle bedrag kwijt ben. Overigens heb ik voor 6-9 augustus opnieuw een hotel moeten boeken, dit keer niet via WTC!
2) Ik heb het bedrag eind mei aan WTC betaald, maar krijg 19 augustus opnieuw een rekening, met het verzoek het volledige bedrag nogmaals te betalen.
3) ik heb ook de factuur van iemand anders ontvangen. WTC gaat kennelijk erg slordig met klantgegevens om.
Ik wil andere mensen waarschuwen: dit is geen bedrijf dat klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft. Mij zien ze als klant in elk geval niet meer terug.