LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over Ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
RHS
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2009 14:54

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door RHS »

Het is inmiddels al breder bekend dat Ziggo een grote mailing heeft verstuurd met de aanbieding voor het combi-abonnement en dat op het antwoordformulier niet aangegeven kon worden dat je je oude nummer mee wilde nemen. Een of andere afdeling van Ziggo heeft aan al die mensen een nieuw telefoonnummer gegeven, terwijl de meesten dat niet eens wisten en ook niet wilden. Daarom duurt het zo lang, want de afdeling portering is onderbezet en al maanden overbelast.

Het heeft ons twee maanden gekost om ons oude telefoonnummer terug te krijgen. Wat ons uiteindelijk heeft geholpen is een e-mail naar de commercieel directeur van Ziggo. Een e-mail naar Joop Evers, de directeur klantenservice van Ziggo, leverde niet eens een antwoord op. Via het 0900 nummer hoef je het ook niet te proberen, want daarmee kom je echt geen steek verder. Op een klacht via de site van Ziggo hoef je ook geen antwoord te verwachten.

Mijn advies: zoek het e-mail adres van de directieleden (dat is relatief eenvoudig uit te vinden) en bestook hen met e-mails, dan heb je nog kans dat er wat gebeurt.

JD7227csf
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2009 19:47

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door JD7227csf »

[email protected] ofwel de CEO van Ziggo, Val em lekker lastig met jullie problemen, heb ik ook gedaan.

15 december 2008 verhuisd naar nieuw adres, tv aangevraagd (incl digitaal) en nog steeds zit ik zonder, een dikke 100,- lichter vanwege de tergend langzame klantenservice en telkens kutsmoesjes en afspraken niet nakomen. Meermalen de bestelling opnieuw gedaan, telkens komt ie niet door, tot ik uiteindelijk voor gisteren een afspraak had voor aansluiting van het analoge signaal, en natuurlijk werkt het nog niet. Wederom gebeld vandaag, zou teruggebeld worden deze middag, maar nee hoor, geen reactie terug. Helaas ben ik gedoemd tot Ziggo bij mij, aangezien andere aanbieders geen dekking (Digitenne bijv) hebben ...

Iedereen suc6 met het oplossen van de problemen en ik hoop dat z'n mailbox binnen enkele dagen uitpuilt van de klachten!

gameronline
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2009 09:04

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door gameronline »

wow thx voor dat emailadres ! Wie weet wat ik voor elkaar krijg.
Wat doet deze man bij ziggo ?

Jan9891
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2009 16:18

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door Jan9891 »

Chief Executive Officer (afgekort als CEO) is een Engelse term voor de algemeen directeur van een bedrijf.

De rol van "Chief Executive Officer" hangt af van de bedrijfsvorm. In een bedrijf met een Directiecomité is de CEO de voorzitter van het directiecomité. Over het algemeen is de CEO verantwoordelijk voor het ten uitvoer brengen van de strategische plannen en richtlijnen zoals die zijn opgesteld door de RvB.

wime
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2009 18:40

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door wime »

vanaf 2003 hebben wij een internet aansluiting bij essent/home/ziggo.
deze aansluiting kost per maand 29,95.
In november kreeg ik bericht van ziggo dat ik vanaf 2003 een televisie signaal ontving en dat ik daar nu maar eens voor moest gaan betalen.
De kosten zouden in het vervolg 49,95 per maand zijn.
Omdat wij op het betreffende adres geen televisie hebben(industrieterrijn) en er in de destijds afgesloten overeenkomst niets staat vermeld over de tv aansluiting,hebben we maar naar ziggo gebeld.
De medewerker deelde mij mede dat het niet meer mogelijk is om alleen maar internet af te nemen en dat we verplicht zijn om de tv aansluiting er bij te nemen.
Het enige wat de man kon doen is mij doorverbinden met de afdeling opzeggingen.
De wachttijd bij deze afdeling was maar liefst 90 minuten.
Dat laatste snap ik helemaal[/i][/b]

saskia 67
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2009 16:10

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door saskia 67 »

ik had ook alles los van ziggo ,heb een alles in 1 pakket genomen met een samung recerver van 99, .de eerste die aan de deur kwam was fout .heb ik geweigerd de tweede had mijn zoon aangenomen maar die blijk ook fout te zijn .die heb ik terug gestuurt ,heb bewijs er van .dan eindelijk de goeide gekregen . maar het hele verhaal van dit is ik heb de rekening gekregen netjes betaaldt kreeg overig geen brief waar ik het in termijnen kon betalen .mijn zus wel. was wel een bedrag van 320, .van deze factuur was alleen de naam van de recerver in de naam van die foute recorder die ik terug had gestuurt .ik voor gebeldt .zouden de naam veranderen .nu schets me tot me verbazing dat ze een bedrag van 264,er af hebben gehaalt van de recerver die ik al hebt en al betaalt hebt .ik weer gebeldt en ze zouden de fractuur veranderen ze konden zien dat ik hem had terug gestuurt maar het bedrag wordt in plus omgezet dus de eerst vier mnd wordt er daar van betaalt .dit is niet normaal .heb ook al een aangetekende brief gestuurt maar nog geen reactie
wie kan mijn advies geven p.s ben wel van plan als het te lang duurt het geld terug te vorderen [/b]

RHS
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2009 14:54

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door RHS »

Het beste kun je de telefonische helpdesk laten voor wat die is. Die mensen mogen niks, kunnen niks en weten alleen de antwoorden op de 10 meest gestelde vragen.

Wat kun je wel doen? Stuur een aangetekende brief naar een lid van de directie (namen kun je achterhalen op deze site: http://hetbedrijf.ziggo.nl/over-ziggo/m ... t/directie)

Stuur een kopie naar de Consumentenbond, TROS Radar en, indien mogelijk, je Rechtsbijstandsverzekering. Ik heb dat ook gedaan en heb binnen een week de toezegging gekregen dat ik alle kosten terug krijg plus een schadevergoeding. Bij Ziggo hebben het niet graag dat je een zaak tegen ze aan lijkt te spannen en van TROS Radar krijgen ze ook de zenuwen.

Succes!

Bientjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2009 10:08

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door Bientjuh »

Ik heb op 2 feb internet, telefoon en tv (digi) aangevraagt bij Ziggo.
Op 10 Feb zou ik alles binnen krijgen.
het is nu 25 FEB en heb tot op heden niks binnen.
Maar de betaling loopt al vanaf 2 feb de dag dat he get aanvraagt.
Heb ik het recht om de kosten niet te betalen voor het niet gebruiken.

saskia 67
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2009 16:10

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door saskia 67 »

beste rhs
bedank voor je reactie
mag ik vragen welk lid je percies van de directie hebt gepakt er zijn er zo veel .
mischien help het als ik de zelfde pak .
en de kopie gewoon naar de maile van cosumentenbond en tros radar sturen he

gjvdbrink
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2009 16:37

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door gjvdbrink »

Dag Ziggo lieden,

Bedankt voor het toezenden van het starterspakket en de digitale ontvanger. Wat moet ik ermee?
Dit is nu de derde die ik ontvang !
Ik heb sinds 20 oktober geen telefoon meer in het 3 in 1 pakket van jullie.
Op 20 oktober blijkt dat ik ben afgesloten omdat het nummer dubbel is uitgegeven.

Heel veel Contact met ziggo: Er zal aan worden gewerkt want het is uw nummer want van 16 augustus ( start abonnement ) tot 20 oktober heeft het gewerkt.
Maar niets van dat alles, geen telefoon en wel nota's. Wel veel beloften het binnen 3 of 5 dagen op te lossen.
Ook een brief i.p.v. mail gestuurd maar daarop is tot op heden geen reactie geweest.
Daarom heb ik in november 2008 en december 2008 mijn lidmaatschap opgezegd.
Dit is per mail bevestigd.
De 1e opzegging resulteerde in het verkrijgen van het volledige pakket zenders op beide kaarten. Hier heb ik nooit om gevraagd.
Resulteert nu de 2e opzegging in het sturen van een 2e digitale ontvanger?
Het enige wat ik eigenlijk wil is dat wij weer kunnen bellen en gebeld worden, maar dat is blijkbaar niet te realiseren.
Na 30 x bellen en nog veel meer e-mails weet ik het ook niet meer. Zelf de lieden van het call centre hebben medelijden met me als ze mijn geschiedenis bekijken maar kunnen jammer genoeg niets voor me doen.

Want : Het is in behandeling / de technische dienst is er mee bezig / het zit in de tweede lijn / uw digitale decoder is nog niet geleverd / etc. etc. etc.
De onterecht afgeschreven nota's voor het 3 in 1 pakket zijn gestorneerd en ook al in behandeling! Maar niks horen natuurlijk
Ik hoor verder toch niets wezenlijks van jullie.
O ja, 1 keer een belletje dat mijn nummer dubbel uitgegeven is en 1 keer dat het binnenkort verholpen is en natuurlijk de mail dat het in behandeling is en binnen 3 dagen verholpen zal zijn.
Het resultaat:
Dubbele afschrijving van volledig zender gebruik op beide kaarten en geen telefoon.
Ik stuur maar weer een opzegging en teken hierbij aan dat ik het met gang van zaken helemaal niet eens ben.
niet met het volledig pakket a 9.95 en dat 2 x i.p.v. een koppeling zoals uw call medewerker het beschreef
ik zou 2 maanden hele pakket op proef krijgen en daarvoor 1 x 10 euro betalen voor de 2e kaart en verder niets.
Ook ik wil na 3 maanden eindelijk weer bellen en gebeld kunnen worden !

Blijkbaar niet bij Ziggo!

GJ van den Brink

RHS
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2009 14:54

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door RHS »

Saskia,

Mijn schadeclaim heb ik aangetekend naar Joop Evers gestuurd, maar die blijkt niet meer bij Ziggo te werken. Of hij zelf vertrokken is of dat hij daartoe aangemoedigd werd weet ik niet en het doet er ook niet toe. Ik kreeg in ieder geval geen reactie van hem.
De kopie die ik aan de heer Nijhoff heb gestuurd heeft wel tot een reactie geleid. Uiteindelijk heeft hij een speciaal team opdracht gegeven ons te helpen en dat ging prima.

Succes!

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door tarquesh »

Ik heb iTV van KPN genomen. Mooi prachtig beeld en goede tv tuner! De kosten zijn overzichtelijk, en de administratie loopt goed.
Dus dolblij Ziggo tv abonnement opzeggen met het opzegkaartje dat in het iTV pakket van KPN aanwezig is.

Een paar weken erna krijgen wij (ouders en ik) nette brief van Ziggo dat het abonnement stopt en dat zij het jammer vinden dat wij stoppen bij Ziggo. Maar wat blijkt is dat Ziggo doodleuk abonnement geld van mijn moeders rekening blijft afhouden. Tja, wat moet ik daar op zeggen :twisted: . Een bende! :twisted:

Het gaat om een lullig bedragje, maar toch als mijn ouders en ik geen klant willen zijn bij Ziggo , dan willen we dat ook niet.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

U kunt alle onterechte incasso's laten storneren door uw bank. Dit in combinatie met het verzoek tot plaatsing van een selectieve blokkade op rekening Ziggo voorkomt dat zodra deze effectief is, nog a.i.'s gedaan kunnen worden.

Ziggo Webteam Renée

Re: Klachten over Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Renée »

@tarquesh,

Graag willen wij nagaan wat precies de oorzaak is van het (onterecht) geïncasseerde bedrag. Indien u via het Webteam contactformulier https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam uw adresgegevens met een kort begeleidend schrijven naar ons toezend, pakken wij uw probleem zo snel mogelijk op.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Renée

Gesloten