LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Telfort

Ongelezen bericht door hharteman »

En dit las ik ook nog.

------------------------------------------------------------------------
Telfort heeft de prijs van zijn 20MB-abonnement verhoogd van 19,95 naar 24,95 per maand. De verhoging geldt overigens alleen voor nieuwe abonnees. Voor 19,95 kan men nog wel een 4MB-abonnement krijgen. De provider laat weten dat veel mensen 20 MB niet nodig hebben, en dus ook prima met 4MB kunnen. De wijziging is per direct ingegaan.
--------------------------------------------------------------------------

De oude abonees gaan dus niet meer betalen.

cinema45
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:11

Re: Telfort

Ongelezen bericht door cinema45 »

Van ziggo naar telfort, de eerste 2 weken geen telefoon verbinding er wordt niet verteld dat als je een linksys router hebt dat deze niet meer werkt dus linkys bellen binnenkort, de telefoonlijn van telfort is erg onstabiel, ik heb al veel moeten bellen naar telfort omdat mijn telefoon niet werkt dus mobiel bellen a €00,30 cent per minuut plus de kosten van je mobiel ik heb 6 mederwerkers aan de lijn gehad, de kosten van mijn mobiel zijn giga hoog, wat een waardeloze service.
Tot nu ben ik nog niet erg tevreden van mijn overstap van ziggo naar telfort. :twisted: :evil:

R.Bogaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2008 13:05

Re: Telfort

Ongelezen bericht door R.Bogaard »

Telfort.

Een grote ellende zaak ligt bij rechts bijstand nu.
Heb het helemaal gehad met dat bedrijf, kan gewoon niet begrijpen als een derde partij be berokken is dat het wel kan inneens.Op eigen houtje red je het gewoon niet.Zeer grote ergenis dus.Heb deel abbonementskosten terugekregen dat wel.Maar kan niet wachten tot het Juni 2009 is.Weg daar bij Telfort.
Laatst gewijzigd door R.Bogaard op 28 dec 2008 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Igor-35
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2008 17:56

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Igor-35 »

Geen problemen met Telfort en een goede prijs / kwaliteit verhouding vind ik. Enkel de helpdesk is inderdaad een ramp toen ik hen bij aansluiting een paar keer probeerde te bellen. Erg weinig vakkennis.

Een provider die net zo goedkoop is en net zo`n prima internet verbinding aflevert moet nog opstaan. Alice is niks heb ik al van diverse kanten gehoord.

Igor-35
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2008 17:56

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Igor-35 »

Pas daar mee op met Alice, Alice is namelijk geen obeperkt internet. Ze hebben daar een fare use policy. Nou, met zoiets zou ik dus nooit in zee gaan.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Ulbe »

Providers als Alice moet je inderdaad een beetje mee oppassen! ( welke provider niet! )

Vaak zit je er 2 jaar aan vast, en met problemen ben je finaal de *** wanneer je de helpdesk moet bellen...,

Wanneer de boel echter goed draait heb je een beter én sneller abonnement dan de gevestigde providers,

Kwestie van bewust risico nemen, :?

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

peter van poppel
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 dec 2008 16:10

Re: Telfort

Ongelezen bericht door peter van poppel »



Heb al eerder gerageerd op het negative van TELFORT vanwege green isp
Omdat ik ook mobiel bel via Telfort, kom ik er nu achter dat mijn abbonement bij aansluiting vorig jaar van internet, ook mijn mobiele abbonement is verlengt zonder de kortingen die ik altijd had.

Ik betaal nu 2 keer zoveel per maand
Kontakt met de klantenservice leverde mij op
"Ja meneer daar kunnen wij niets aan doen" Pats de hoorn erop.

Is dit nog acceptaabel, voor mij niet!
Hoe gaan we dit aanpakken

Groetjes, Peter

Graag reactie



R.Bogaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2008 13:05

Re: Telfort

Ongelezen bericht door R.Bogaard »

Hoi Peter,

Zo zijn er vele met ons met dit probleem helaas.
Je kan tegen zo'n onbedul van een bedrijf niets beginnen gewoon.
Weet wel dat ik aan het aftellen ben inmiddels.
Toevallig weer e-mals verstuurd omdat mijn telefoon het WEER niet doet. Ziek zwak en misserlijk word ik ervan... :!:

peter van poppel
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 dec 2008 16:10

Re: Telfort

Ongelezen bericht door peter van poppel »



Nog een keer met Peter

Kunnen we samen via de geschillencommisie niet iets bereiken?
Kan RADAR ons ondersteunen?

Wie doet ermee??

Met dank voor je reactie


Peter

fleurtje09
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 dec 2008 13:39

Re: Telfort

Ongelezen bericht door fleurtje09 »

Ik zit al 2 jaar bij Telfort,naar alle tevredenheid, helpdesk is inderdaad een ramp. komen beloftes niet na, zijn niet deskundig en van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord.

Maar gelukkig heb ik die maar 1 keer nodig gehad.

Gesloten