Re: upc drama
Geplaatst: 07 dec 2008 15:57
"Op 1 augustus 2005 zijn wij naar een ander adres verhuisd. Verhuizing bij UPC doorgegeven en aansluiting op ons nieuwe adres gekregen"
Mijn vraag aan u: Heeft u op het moment dat u ging verhuizen naar uw nieuwe adres ook aangegeven dat het oude adres op 1 augustus moest worden afgesloten. Aanvraag op een nieuw adres betekend niet dat het oude afgesloten moet worden het kan nog tijdelijk bewoond blijven dus dient u wel te melden wanneer u het oude adres afgeloten wil hebben.
Door de wet op de privacy is het voor bedrijven niet meer mogelijk om verhuisgegevens automatisch van gemeentes te verkrijgen waardoor u zelf het initiatief moet nemen en dient u zich niet alleen aan maar ook af te melden.
Wanneer uw ouders een brief ontvangen over een daar niet meer ingeschreven persoon dienen zij die te retourneren met de vermelding niet woonachtig op dit adres.Een dagvaarding op dat adres is niet van toepassing.
U dient contact op tenemen met UPC met het verzoek om een specificatie van die 122 euro . Daar staat waarschijnlijk de afsluitdatum met de achterstand van dat moment en is tevens de afrekening.Het is best mogelijk dat een nieuwe gebruiker zich aangemeld heeft of dat uw aansluiting door achterstand is afgesloten en dan zult u nog wel extra kosten inrekening hebben gekregen en dan zit er niets anders op dan te betalen.
Mijn vraag aan u: Heeft u op het moment dat u ging verhuizen naar uw nieuwe adres ook aangegeven dat het oude adres op 1 augustus moest worden afgesloten. Aanvraag op een nieuw adres betekend niet dat het oude afgesloten moet worden het kan nog tijdelijk bewoond blijven dus dient u wel te melden wanneer u het oude adres afgeloten wil hebben.
Door de wet op de privacy is het voor bedrijven niet meer mogelijk om verhuisgegevens automatisch van gemeentes te verkrijgen waardoor u zelf het initiatief moet nemen en dient u zich niet alleen aan maar ook af te melden.
Wanneer uw ouders een brief ontvangen over een daar niet meer ingeschreven persoon dienen zij die te retourneren met de vermelding niet woonachtig op dit adres.Een dagvaarding op dat adres is niet van toepassing.
U dient contact op tenemen met UPC met het verzoek om een specificatie van die 122 euro . Daar staat waarschijnlijk de afsluitdatum met de achterstand van dat moment en is tevens de afrekening.Het is best mogelijk dat een nieuwe gebruiker zich aangemeld heeft of dat uw aansluiting door achterstand is afgesloten en dan zult u nog wel extra kosten inrekening hebben gekregen en dan zit er niets anders op dan te betalen.