Re: internetplusbellen duurder in 2009
Geplaatst: 07 jan 2009 15:34
Hoi Peter,
Nou wat jij nu schetst is letterlijk mijn ervaring van enige weken terug....ze leren er ook helemaal niets. Hoe moeilijk kan het zijn om alle helpdesk mw bij aanloggen op het systeem even te voorzien van de laatste communicatie die de KPN richting klanten doet. Maar goed mijn frustatie is voorbij, ik heb opgezegd (hoewel die opzegging per direct in zou gaan (heb op de 31ste opgezegd), kan ik nog steeds bellen en internetten via de KPN als ik dat wil....ook weer zoiets. Maar ik heb twee mails en een brief dat ik per direct opgezegd heb in huis
Schriftelijk opzeggen kan via:
KPN BV Klantencontacten
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
Doe dit wel aangetekend.
Je kunt ook daarnaast een e-mail wisseling opstarten met [email protected]. Mijn ervaring is dat deze mw in ieder geval vrij snel reageren. Refereer daar ook naar die mail en probeer zwart op wit te krijgen dat dit een reden tot opzegging is!
Succes!
Liesbeth
Nou wat jij nu schetst is letterlijk mijn ervaring van enige weken terug....ze leren er ook helemaal niets. Hoe moeilijk kan het zijn om alle helpdesk mw bij aanloggen op het systeem even te voorzien van de laatste communicatie die de KPN richting klanten doet. Maar goed mijn frustatie is voorbij, ik heb opgezegd (hoewel die opzegging per direct in zou gaan (heb op de 31ste opgezegd), kan ik nog steeds bellen en internetten via de KPN als ik dat wil....ook weer zoiets. Maar ik heb twee mails en een brief dat ik per direct opgezegd heb in huis
Schriftelijk opzeggen kan via:
KPN BV Klantencontacten
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
Doe dit wel aangetekend.
Je kunt ook daarnaast een e-mail wisseling opstarten met [email protected]. Mijn ervaring is dat deze mw in ieder geval vrij snel reageren. Refereer daar ook naar die mail en probeer zwart op wit te krijgen dat dit een reden tot opzegging is!
Succes!
Liesbeth