Je kunt je inderdaad beter bij andere bedrijven houden dan Arke!!!
Zijn we het toch allemaal eens hier.
Sprookje en 007 kunnen dan ontslag nemen en hoeven op een consumentenforum niet langer recht te praten wat krom is. Opvallend dat klagers op dit forum (zie ook de andere berichten!) direct door mangogirl en aanhangers direct worden beschuldigd van stemmingmakerij....
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Waar zou die slechte stemming over Arke toch vandaan komen?
@007:
Ik heb inmiddels veel bijval ontvangen, waarvoor mijn dank aan al die mensen. Ook via de mail hebben zich al meerdere Arke gedupeerden gemeld. Zoals uit de vele klachten op dit forum wel blijkt, staan wij niet alleen.
Dat u (007) uw nering aangetast ziet nu meer en meer duidelijk wordt hoe u handelt, hebt u aan uzelf te danken. In plaats van op consumentenfora boze klanten af te schilderen als gefrustreerde idioten, kunt u beter uw aandacht richten op het verbeteren van uw bedrijf; er is nog zeer veel te leren en te doen.
Dat u uit een merkwaardige vorm van minderwaardigheidsgevoel advocaten graag tegenspreekt, neem ik maar voor kennisgeving aan; ik zie niet wat dat verandert aan de slechte service van Arke.
U legt graag zout op slakken; we zijn inderdaad ca. 40 minuten in de lucht geweest alvorens met de brandweer op de hielen weer spoorslags op Schiphol te landen. Daar lang in het vliegtuig moeten blijven zitten, door heel Schiphol gezonden door verkeerde info en uiteindelijk dus 30 uur op en rond Schiphol gehangen.... Arke bedankt!
Ik weet niet exact hoe laat de mensen in het hotel zijn aangekomen, maar ipv rond 14.00 uur op woensdag, zal dat niet eerder zijn geweest dan na 21.30 uur donderdagavond (hoezo begin van de avond???). Kortom: 2 dagen naar de gallemiezen en twee middagen en avonden misgelopen van een luxe all-inclusive. U zal niettemin de kleffe hap aan boord vast vergelijkbaar vinden... right
Als klap op de vuurpijl zouden we de overeenkomst niet mogen ONTBINDEN???
Ik begrijp dat u geen jurist bent, maar er voor ANNULEREN zal het initiatief toch van ons moeten uitgaan. Dat is hier niet aan de orde. Wij stonden keurig klaar voor vertrek. Wij hebben niet geannuleerd, wij hebben de reis vanwege de tekortkoming van Arke ontbonden.
Arke heeft ervoor gekozen de vlucht niet uit te voeren. Dat het vliegtuig niet vertrok ligt in de risicosfeer van Arke, daar zijn we het wel over eens, toch?? Arke moet zorgen voor een goed voertuig. Dat heeft Arke niet gedaan. Arke heeft de beslissing genomen geen vervoer aan te bieden.
Door deze tekortkoming mag een reiziger de overeenkomst ontbinden (gewoon het nederlandse wetboek). Dan is Arke vervolgens gehouden de reissom (plus schadevergoeding) terug te betalen. Dat ze dat niet spoorslags doen, is bijzonder kwalijk te noemen.
Kijk eens op de site consuwijzer:
Ingrijpende wijziging door de reisorganisator
De ondernemer is verplicht om de gemaakte afspraken na te komen. U hoeft u niet akkoord te gaan met een wijziging van ingrijpende aard door de reisorganisator. U heeft recht op teruggave van de reissom en een schadevergoeding als u de wijziging afwijst. De schadevergoeding kan bestaan uit uw werkelijk geleden financiële schade plus een vergoeding voor gederfd reisgenot. Deze laatste vergoeding is in de wet gemaximeerd tot éénmaal de reissom.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... ereenkomst
en ter verdere lering en vermaak van dezelfde site over de nietigheid van voorwaarden:
De reisvoorwaarden zijn onredelijk bezwarend (zeer ongunstig) voor u. Bijvoorbeeld: in de algemene voorwaarden staat dat, wanneer de reisorganisator de reisovereenkomst niet of niet volledig uitvoert, dat geen reden is om te ontbinden.
Vooruit; nog een voorbeeldje om aan te tonen hoe merkwaardig uw gedachtengang is:
Een patient heeft om 8.20 uur een afspraak bij dr. 007. Tijdens de intake stopt de computer van dr. 007 er mee. Wilt u even buiten wachten, beste patient. U krijgt wel een glaasje water. O, het duurt wat langer, maar om 13.00 uur bent u aan de beurt, blijft u even wachten. Om 13.00 uur; het wordt waarschijnlijk 17.00 uur vanmiddag. Uren later; nee morgenochtend 9.00 uur kan ik u zien. Om 9.00 uur; nou het wordt 12.00 uur en dan wordt u waarschijnlijk geholpen door een arts in opleiding.
Wat zegt u? De patient heeft er genoeg van en vertrekt? Dat kan toch niet, in elk geval zullen we hem het volledige geld in rekening brengen. De patient
kiest er voor niet te worden behandeld, zijn
eigen beslissing om te annuleren!
Heeft u door hoe raar u denkt?
Helaas zullen de vliegtuigjes wel in een apart bv-tje zijn weggestopt voor de vele boze klanten en crediteuren, en is beslag niet mogelijk.
Wellicht kunt u nog zo behulpzaam zijn de volledige naam van mijn confrere te vermelden zodat ik contact met hem kan opnemen. (of bent u toch stiekem bang voor een genadeloos faillissementsrekestje)
Voorlopig blijft het advies onveranderd:
BOEK NIET BIJ ARKE!!!![/url]