LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over O2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
andre

Re: Klachten over O2

Ongelezen bericht door andre »

Ik heb mijn xda toestel ter rep. opgestuurd naar o2 op 28 mei jl. Na 10x bellen met de 0800 en 0900 nrs. niks wijzer geworden. Weten niet waar het toestel is wanneer het terugkomt en willen ook niet doorverbinden met iemand die het wel weet. wie weet raad???? Het enige wat ze zeggen is wacht maar af. Hoe Lang? 1 jaar of zo??

Kris

Ongelezen bericht door Kris »

Ik ben heel boos op O2 - telfort. Ik heb een factuur (laatste afrekening) gehad die € 80 te hoog was. Ik heb hierover vijf keer gebeld en geschreven met O2, maar ik krijg geen reactie terug en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Na de vijfde aanmaning heb ik toch betaald ivm gerechtelijke procedures en angst om bij het bkr in de boeken te komen. Ik vind het heel asociaal om de consument zo te behandelen en behoorlijk arrogant. Het lijkt me dat O2 in deze telecommarkt blij is met elke klant die die heeft, maar dat is dus niet zo. Ik adviseer om nooit met O2 - telfort (oplichters) in zee te gaan!

chinagirl03

Ongelezen bericht door chinagirl03 »

Vanochtend belde ik naar Telfort die sinds 15 aug weer zo heten. Ik vroeg of ze mijn aanvraag hadden ontvangen en waar mijn nwe mobieltje bleef. Na vele malen doorverbonden te zijn kreeg ik eindelijk antwoord. Mijn aanvraag bleek op de stapel te liggen en als ze er doorheen kwamen dat het dan in behandeling word genomen en pas weer daarna mijn nwe mobiel zou worden toegstuurd. Ze zeggen in hun aanbieding dat je binnen 5 werkdagen alles in huis hebt nou niet dus ondertussen zijn er 2 weken voorbij! En als ze daar nou op de serviceafdeling klantvriendelijke mensen neerzetten maar nee hoor krijg nog een snauw ook ! Ik vind het een trieste zaak. Ook wanneer je hun 0800 nummer belt en moet kiezen uit de opties... moet je lang wachten of ze gooien je van de lijn af.
Ik was altijd wel tevreden maar begin nu aardig te twijfelen! Misschien iets te snel gegroeid ofzo?... :oops:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben geen enkele klacht. Prima bedrijf.

koekie

Ongelezen bericht door koekie »

:cry: jaja prima bedrijf, moeilijk he om goed personeel te vinden, jullie service is gewoon waardeloos! adverteren met gratis,snelle service nou echt niet hoor!

Gast

Het gebouw is mooi.

Gast

een jaartje klant bij tefort/o2/telfort.
werkt redelijk daar heb ik geen klachten over,maar de klantendienst is zeer slecht.
mijn abonnement loopt over 3 maanden af dus ik stuur een mailtje met een vraag over verlengen.
krijg na twee dagen een mailtje terug hoe ik op moet zeggen.
daar heb ik niet naar gevraagd mark.
stuur begin deze week geleden een mailtje met de zelfde vraag maar krijg geen antwoord meer.
nog twee mailtjes verstuurd maar helaas geen antwoord meer.
probeer informatie te krijgen bij de klantenservice,krijg dan na 40 keuzemenu,s de mededeling dat de wachttijd 20 minuten is.
dit s,ochtends om tien uur,om twee uur s,middags en savond,s om 21.00 het zelfde verhaal.
ik geef het op,ik doe het wel schriftelijk opzeggen met een ouderwetse envelop en postzegel.
verlengen is geen optie meer,ik ben er klaar mee

curious

Ongelezen bericht door curious »

hoi kan iemand mij uileggen wat het samenbellen precies inhoudt??

Gast

kom ik terug van vakantie vind ik een aanmaning de bus.
geheel terecht want ik was gewoon te laat.
ik maak vervolgens de rekening over en wacht een paar dagen.
ik bel naar telfort en krijg de mededeling dat het een dag of vier kan duren voor het verwerkt is.
intussen word de telefoon afgesloten
dan kom ik erachter dat ik de nieuwe rekening heb betaald inplaats van de herinnering.
oke nog steeds mijn fout.
maar nu begrijp ik niet dat de herinnering op maandag is afgeschreven via girotel en ik nu op vrijdag nog geen aansluiting heb.
waarom duurt dit zo lang?
verder heb ik geen klachten,ik ben een paar keer zeer netjes geholpen door de klantenservice

tel 0645-426238

Gast

het had beter bij een grote aanbieder kunnen blijven,nu is het in handen van een paar knutselaars.
gelijk winst gemaakt dit jaar.ja hehe dat begrijp ik ook wel.
spookrekeningen sturen en alle vorm van dienstverlening schrappen.
deze jongens pakken snelle winst en dan word het weer verkocht.
dus hoe heet het over een half jaar?
misschien u2 8)

Gast

deze week een paar keer met telfort gebeld en het ging nu prima
netjes geholpen.

mag ook gezegd worden

paultje

Ongelezen bericht door paultje »

Ik wilde graag reageren op al die mensen die het zo op O2 hebben gemunt! (inmiddels weer telfort). Dit bedrijf heeft haar administratie niet helemaal op orde en over het personeel valt ook niet echt goed over te praten!

Maar een ding is zeker Telfort doet wel wat aan haar klachten! Ik woon vlak bij Haarlem Centrum en had daar (Januari 2003) slecht bereik. Ik belde de klantenservice en gaf aan dat ik niet kon bellen binnen huis, deze jonge vrouw, onvriendelijk en niet behulpzaam zei dat zij niks kon doen! Na lang gebeld te hebben met het 0800- nummer (wat gelukkig gratis is) Kreeg ik een vriendelijke man aan de lijn en vertelde mij dat er al een aantal klachten waren binnen gekomen van mensen die in mijn buurt woonden en dat er gekeken werd naar een oplossing en uiteindelijk na 2 maanden zette ik mijn telefoon aan en had ik bereik!!! Dank u Telfort!!!

Ik wilde ook nog wat kwijt. Als u voor telfort kiest kiest u voor goedkoop bellen en sms-en etc... maar het is logisch dat u dan minder kwaliteit heeft dan Vodafone en KPN! Want een ding is zeker, de vorige operator die ik had (dutchtone nu Orange) was helemaal beroerd!!!

Tip: kijk op www.telfort.nl/overtelfort/netwerk/
Daar vind je info over het bereik van telfort

Groeten,

paul

Gesloten