LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jackdorp
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 dec 2007 16:38

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door jackdorp »

8) digitale tv van KPN Digitenne heeft een slechte kwaliteit

Alternatief sataliet kosten aanschaf tuner (dubbele met harde schijfschotel etc) (eenmalig) daarna kosten afhankelijk van pakket zie canaldigitaal.

alternatief Kabel kwaliteit gelijk aan sataliet maar veel duurder.

Laat u goed informeren

hunk
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 sep 2007 11:42

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door hunk »

Heb al een jaar digitenne en ben daar uiterst tevreden over.
Ik woon 6 hoog en heb een haarscherp digitaal beeld in rotterdam.
Analoog van upc was een ramp!
En met de personal recorder (dit is de ontvanger en harddiskrecorder ineen) is het helemaal een feest.
2 programma,s tegelijk opnemen terwijl je naar een ander opgenomen programma kijkt is zelfs mogelijk!
Internet onbeperkt, plus telefoon (500 min. per mnd.) voor maar €20 per maand (kpn slim500), dus internet + telefoon +digitenne voor €27 p.mnd.
kassa!

hunk
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 sep 2007 11:42

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door hunk »

sorry €27,50

Doortje21
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 apr 2008 16:01

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door Doortje21 »

Wij hebben zowel digitale TV van Ziggo (voor de woonkamer) als Digitenne van KPN (voor de bovenverdieping). We hadden boven geen mooi TV-beeld en geen zin om de hele bekabeling naar boven te vernieuwen. Bovendien waren we nieuwsgierig naar Digitenne. We zijn niet teleurgesteld. Schitterend beeld en bij ons staat de antenne gewoon pal naast de TV en 5 meter van het raam. Het grote voordeel is dat je niet aan een kabel gebonden bent en de TV overal kunt neerzetten en hem dus ook zoveel kunt verplaatsen als je wilt. Je hebt alleen een stopcontact nodig. Nadeel is het geringe aantal zenders, maar als je genoeg hebt aan die 23 zenders vind ik Digitenne een aanrader.
Verder hebben we al een paar jaar Internet+bellen van KPN met 's avonds en in het weekend gratis bellen. Bevalt ook uitstekend.

koos&roos
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 nov 2008 13:17

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door koos&roos »

hunk


Geplaatst op 17 Dec 2008 18:36 door hunk


--------------------------------------------------------------------------------

Heb al een jaar digitenne en ben daar uiterst tevreden over.
Ik woon 6 hoog en heb een haarscherp digitaal beeld in rotterdam.
Analoog van upc was een ramp!
En met de personal recorder (dit is de ontvanger en harddiskrecorder ineen) is het helemaal een feest.
2 programma,s tegelijk opnemen terwijl je naar een ander opgenomen programma kijkt is zelfs mogelijk!
Internet onbeperkt, plus telefoon (500 min. per mnd.) voor maar €20 per maand (kpn slim500), dus internet + telefoon +digitenne voor €27 p.mnd.
kassa!





Ik zie er geen internet+bellen voor 20 euro tussen staan? (op hun site) de goedkoopste begint vanaf 35??


want 27 euro voor t totaalpakket is niet duur idd!

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door jelle. »

koos&roos; Slim bellen, waar hunk het over heeft, wordt niet meer verkocht. Alleen bestaande klanten kunnen die aansluiting nog houden.

StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door StevenQ »

Het nadeel van digitenne is ook het beperkte aantal zenders, zeker te opzichte van de digitale kabel, zo heeft de Digitenne kijker niet eens de beschikking over BBC 1 en 2.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door jelle. »

...Digitenne mikt dan ook op een totaal andere markt voor kijkers die geen interesse hebben in een uitgebreid zenderaanbod.

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door DG1 »

Eerst satelliet overwegen, daarna Ziggo en heb je helemaal geen keus dan toch maar KPN.
Maar absoluut geen aanrader het Digitenne, een echt pulp product.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik weet voor Koos en Roos een leuke aanbieding maar mag geen reclame maken...
Dus via KPN lijn en je mag dan zelf weten of het met of zonder telefoon moet!

Wel een mailtje naar envelopje sturen met postcode... en huisnummer want niet overal is het helaas leverbaar is
Het is een kleine maar wel betrouwbaarder provider dan de meeste grote!
Omdat bij het noemen vaak de link verwijderd word doe ik het zo!

Alleen zal ik als het niet, duur of erg traag zou worden gezien de afstand centrale tot Uw woning wel eerlijk zeggen.
Ik zoek de beste zonder enige verplichting, gewoon hobby van mij en kan die grote slechte service verleners terug pakken!

Betoep
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 sep 2008 21:48

Re: van analoog naar digitaal? ziggo naar kpn?

Ongelezen bericht door Betoep »

Hallo
Is Ziggo alleen beslisser? Zijn wij als KLANT niet de vrager van het product Ziggo? Nou nee dus. Onlangs werd ons medegedeeld dat er weer analoge zenders gaan verdwijnen. De vorige keer heeft dat al een rel gegeven i.v.m. de zender keuze, maar het aantal zenders is analoog evengoed afgenomen. Nu staat er medio dit jaar weer een slag te gebeuren. Hoe kan dat zo maar?
Nu worden we eigenlijk gedwongen om over te stappen naar digitaal. Echter, daar kleven ook de nodige nadelen aan. Je moet per tv een digitale ontvanger zetten. Je kunt wel meer tv's aansluiten, maar dan moet je allemaal naar dezelfde zender kijken. Dus kun je ook niet digitaal opnemen van een andere zender. Of je moet nog een apparaat kopen. Of, om nog verder op kosten te worden gejaagd, kun je een digitale ontvanger met harde schijf kopen. Nog verder in de portemonnee kun je grijpen als je ook nog eens in HD kwaliteit wil kijken.
Ik meende dat wij in een democratisch land leefde, maar begin hier steeds meer aan te twijfelen. Niet alleen de regering legt betuttelende, m.i. zinloze wetten op, maar ook de doorgifte van informatie wordt door anderen bepaald.
Wie of welke instantie kan Ziggo een halt toeroepen? Ik kijk weliswaar niet veel televisie, maar als ik kijk wil ik wel wat te kiezen hebben. Of dat nu Nederlands-, Duits-, Engels- of Franstalig is, moet dan toch in de behoefte kunnen voorzien. Dat is toch ook het product dat Ziggo verkoopt?

Gesloten