LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijzen hondenvoer

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
artca
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mei 2009 14:59

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door artca »

In Naarden zit de boer diervoeders. Zij zitten met hun prijzen echt gigantisch onder de normale prijzen. Voor een 10 kg zak katten voer betaal ik normaal 65 euries, daar van exact hetzelfde merk 50 euries. Daar wil ik wel een stuk voor rijden. Ik haal 2 a 3 10 kg zakken tegelijk dus mn kilometers en mn benzine haal ik er dubbel en dwars uit.

google even op de boer diervoeders naarden en je vind hun website met hun prijzen voor oa Royal Canin, eukanuba, hills enz enz enz

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door ron1 »

De inkomsten van het hondenvoer zou gebruikt moeten worden om meer mensen in gemeentedienst aan te nemen om al die schijtende beesten in speeltuinen en parken op te moeten ruimen ???

Datzelfde moeten ze doen bij proces verbalen die uitgeschreven worden (heel af en toe) voor mensen die geen eens een lijn mee naar buiten nemen en die krengen los laten lopen in de bebouwde kom, heb al 2 keer een aanrijding gezien met een auto vs hond hier, en dan nog klagen ook dat hun hond is aangereden.......pfffffffff.......verdubbel de prijzen van het hondenvoer en besteed het geld zoals boven beschreven is een optie.

Een mogelijk gevolg is dat er minder honden komen ivm de prijzen van het voer :) :) :D ?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door Ron58 »

ron1 is duidelijk geen hondenliefhebber.
Of anders geen hondeneigenarenliefhebber :lol:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ach, ook al is het hondenvoer te duur en de verdiensten gaan in de zakken van de fabrikanten, mijn honden eten wat ze nodig hebben.
Hun uitwerpselen? Daar deelt onze gemeente gratis hondenpoepzakjes voor uit. :)
Overigens: goed voer geeft ook mooie compacte goed op te ruimen faeces!
Zou ook goed voor Ron 1 zijn < gggg >

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door M.M.N. »

De inkomsten van het hondenvoer zou gebruikt moeten worden om meer mensen in gemeentedienst aan te nemen om al die schijtende beesten in speeltuinen en parken op te moeten ruimen ???

Ik dacht dat onze gemeente al genoeg ontvangt en het is algemeen bekend dat dit geld niet voor de hondenuitlaatplaatsen gebruikt wordt maar voor andere potjes van de gemeente die niets met honden te maken hebben.

Datzelfde moeten ze doen bij proces verbalen die uitgeschreven worden (heel af en toe) voor mensen die geen eens een lijn mee naar buiten nemen en die krengen los laten lopen in de bebouwde kom, heb al 2 keer een aanrijding gezien met een auto vs hond hier, en dan nog klagen ook dat hun hond is aangereden.......pfffffffff.......

Hier ben ik het met je eens,maar helaas worden deze eigenaren nog steeds niet gecontroleerd en bekeurd dus dit ligt voor een groot deel ook bij stadstoezicht en politie.

verdubbel de prijzen van het hondenvoer en besteed het geld zoals boven beschreven is een optie.

Hier ben ik het niet mee eens want men krijgt al voldoende geld binnen,het wordt alleen niet gebruikt voor het doel waarvoor het bestemd is,dus hiervoor moet je bij de gemeente zijn.


Een mogelijk gevolg is dat er minder honden komen ivm de prijzen van het voer ?


Ik dacht het niet hoor,je hebt zat goedkopere merken.

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door petty1950 »

Vinden jullie nou echt dat je op de kul van,n verdwaalde nobody moet reageren? Gewoon negeren die hap :wink:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door mar42 »

Dan zouden de gemeentes eerder, de jeugd en andere mensen die hun rotzooi op straat mieteren, eens moeten gaan bekeuren.
In plaats van te zeuren over de hondepoep, dat verdwijnt na een tijdje, en heeft niemand er meer last van.

De rotzooi die mensen op straat gooien verdwint niet en is slecht voor het mileu, hondepoep niet.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door ron1 »

Ach gut, nu heeft de jeugd het weer gedaan....nee...het gaat hier over honden en hondenvoer.Heb je zo'n apparaat, dan ontkomt ook U niet aan de belachelijke prijzen in winkels, ik heb begrepen dat vooral een groter formaat vreet als 2 kinderen tegelijk, dat weet u allemaal van te voren.

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Geplaatst op 07 Jul 2009 18:21 door petty1950


--------------------------------------------------------------------------------

Vinden jullie nou echt dat je op de kul van,n verdwaalde nobody moet reageren? Gewoon negeren die hap


Inderdaad want dit is weer één van de vele internettrollen. :roll:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door TdeHond »

Helemaal eens. Een zielige schreeuwlelijk! :lol:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door TdeHond »

Wel dagelijks tandjes poetsen bij de hond.

JeLo
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 dec 2009 15:24

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door JeLo »

De prijzen van hondenvoer zijn in de winkels ook een stuk duurder dan via internet.

Op een site als bijvoorbeeld http://www.hondenvoerkopen.net kun je gemakkelijk zien waar je het goedkoopste je hondenvoer kunt kopen.

Ik heb onlangs Royal Canin Giant Junior besteld en het verschil tussen de goedkoopste en duurste winkel voor dezelfde zak hondenvoer is maar liefst €24 euro op 15 kilo!

Dus even rondshoppen op internet loont!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Prijzen hondenvoer

Ongelezen bericht door dhc »

Tuurlijk..4 jaar na plaatsing van de laatste reactie is uw bijdrage echt zeer effectief.....
of zit je gewoon je eigen toko te spammen?
Overigens een heel zielige site....

Gesloten