LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mojo waarschuwt voor ongeldige kaartjes

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Jasmijn1

Re: Mojo waarschuwt voor ongeldige kaartjes

Ongelezen bericht door Jasmijn1 »

Ook zijn wij helaas ingetuind in Rang 1 tickets. Op 5 oktober hebben wij (mijn schoonzus en ik ) 7 kaarten besteld voor het K3 concert op zondag 20 december 2009 om 11.00 uur. Dit hebben we gedaan bij rang 1 tickets. In ons enthousiasme hebben we 60 euro per kaartje betaald. Achteraf dachten we nog van wat veel geld, maar we hadden goede hoop dat we misschien is een x goede plekken zouden hebben en dat hadden we wel over voor onze kleine kinderen. Vervolgens hoorden we om ons heen wel de berichten over lagere prijzen en dat wij waarschijnlijk waren opgelicht. Toch bleven we goede moed houden tot vandaag. De kaarten kwamen binnen en inderdaad we zijn opgelicht. De kaarten kosten 20 euro per stuk en staan op naam van ene Frederick Jachthuys. Kortom deze kaarten zijn gekocht bij seetickets voor 20 euro per stuk en worden vervolgens doorverkocht voor 60 euro. Echt schandalig! En daarbij komt ook nog dat we voor rang 1 kaarten hebben betaald, maar rang 2 kaarten krijgen......wat een desillusie! En rang 1 tickets gaat gewoon door en als je op internet kijkt zijn wij niet de enige die hier intuinen.......het vervelende vind ik daarnaast ook nog dat rang 1 tickets als eerste in de lijst voorkomt als je zoekt via google. Je komt niet terecht bij see tickets. Wij zijn inmiddels bezig met aangetekende brieven en hebben onze rechtsbijstand ingeschakeld.

gerhardhusers

Ongelezen bericht door gerhardhusers »

Koop geen Tickets bij Worldticketshop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grote bedriegers en ook nog personeel die je schandalig te woordt staan!!!

Kaartjes voor Rihanna gekocht, categorie 1, 265,00 euro voor betaald!
Kaartjes ontvangen, categorie 2, 119 euro.

Schandalig dat mensen zo hun geld verdienen!

Worldticketshop, mensen onthoudt die naam, bedriegers zijn het!

Daffanee

Ongelezen bericht door Daffanee »

Hoi!

Wij hebben kaarten besteld voor een Lady GaGa concert bij 4alltickets en zijn nu bang voor wat er komen gaat. Allerlei slechte recensies enzo gelezen op internet.

Leuk al die verhalen over een dergelijke kwestie, maar het kan toch niet zo zijn dat deze dieven hiermee weg kunnen komen? Is er niet een instantie die zich hiermee bezighoudt en ervoor zorgt dat dit onrecht wordt rechtgezet? Het lijkt me stug dat in een land als Nederland dit soort wanpraktijken straffeloos kunnen worden gepleegd en dat je als consument maar moet buigen en in je sop gaarkoken.

Is er echt niks aan te doen? Ik zou namelijk dolgraag willen annuleren....

Thanks.

Gesloten