LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.nosms.com
Re: www.nosms.com
De herkomst van de nummers is onduidelijk, er zijn mensen die hun mobiele nummers totaal afgeschermd hadden (nummerinformatie,rekeningafscherming e.d.) maar die toch een sms kregen. Maar zoals gezegd, de terreur is afgelopen van dit bedrijf.
Ik kreeg vandaag (19 mei) om 14.50 uur nog een smsje van dit bedrijf. Dus deze terreur is nog niet helemaal afgelopen!
Hallo,
Zover ik weet is dit bericht van een Joegoslavisch bedrijf inderdaad en er is vrij weinig tegen te doen, aangezien dit geen normale sms info dienst is, maar die via buitenlandse netwerken teogang weet te krijgen tot de Nederlandse netwerken en zo deze smsjes verstuurd en is dus niet echt veel tegen te doen. er is nl. een gedragscode en voorwaarde die zo'n sms dienst moet hebben, maar met dit bedrijf zijn dergelijke afspraken dus ook niet gemaakt. Dit bedrijf probeert gewoon zoveel mogelijk mensen te laten reageren. Enige advies is gewoon niet reageren, geloof inderdaad dat je niet voor het smsje betaald, maar als je reageert gebeurt dat wel voor binnenkomende berichten. Gewoon niet reageren en er gebeurd niet veel meer.
Groeten
Zover ik weet is dit bericht van een Joegoslavisch bedrijf inderdaad en er is vrij weinig tegen te doen, aangezien dit geen normale sms info dienst is, maar die via buitenlandse netwerken teogang weet te krijgen tot de Nederlandse netwerken en zo deze smsjes verstuurd en is dus niet echt veel tegen te doen. er is nl. een gedragscode en voorwaarde die zo'n sms dienst moet hebben, maar met dit bedrijf zijn dergelijke afspraken dus ook niet gemaakt. Dit bedrijf probeert gewoon zoveel mogelijk mensen te laten reageren. Enige advies is gewoon niet reageren, geloof inderdaad dat je niet voor het smsje betaald, maar als je reageert gebeurt dat wel voor binnenkomende berichten. Gewoon niet reageren en er gebeurd niet veel meer.
Groeten
Ik kreeg vandaag een soortgelijk SMS-je, met de mededeling dat ik een prijs heb gewonnen. Ook werd er verwezen naar de site www.trip4free.net. Ik vertrouwde het zaakje al direct niet, dus het leek me verstandig om hier te melden dat deze zaken dus nog steeds voorkomen!!!
Ik heb op geen enkele manier mijn mobiel nummer ergens achtergelaten, daar ben ik altijd erg voorzichtig mee.
Provider: T-Mobile.
Groeten,
Marjan
Ik heb op geen enkele manier mijn mobiel nummer ergens achtergelaten, daar ben ik altijd erg voorzichtig mee.
Provider: T-Mobile.
Groeten,
Marjan