Pagina 2 van 2

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Geplaatst: 03 jun 2009 21:21
door sterremuur19
Ik heb vandaag contact gehad met Microsoft Nederland. Er is een account aangemaakt en ik heb een call nummer gekregen. Iedere laatse week van de maand betalen ze uit en mij werd een goede kans gegeven dat we eind deze maand (juni) het geld kunnen krijgen. Ik ben benieuwd.

Roel.

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Geplaatst: 07 jun 2009 12:32
door kristameijer
hallo

ik heb tot op heden nog mijn geld niet terug gekregen van de geld terug actie wij hebben 17 november één gekocht en gelijk de actie formulieren opgestuurd.
Maar tot op heden nog niks ontvangen kan iemand mij helpen???
Of heeft iemand een tel

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Geplaatst: 10 jun 2009 14:00
door i. laan
datum aankoop 1-12-2008. 10/12/2008 alles correct opgestuurd naar Microsoft Rebate centre etc. EUF coupons PO BOX 1165 33759 Versmold Germany. Nog steeds niets ervan vernomen of terugontvangen.
Naar welk telefoonnummer zouden we moeten bellen. We hebben nog wel de kopie en het aankoopbewijs.
Alain en jeremy[/b][/i]

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Geplaatst: 10 jun 2009 16:21
door sonaatje
tel. num. is 08000233894

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Geplaatst: 20 jun 2009 17:23
door Fam. Huisman
Wij zijn dus NIET de enige!! Bedankt voor het 0800 nummer.
Maar klopt het dat het 11 cijfers zijn, of moet er één nulletje weg!
Kan iem. laten weten of dit het goede nummer is?
Zo ja, dan ga ik direct volgende week bellen.
Alvast bedankt,

Gr.
fam. Huisman

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Geplaatst: 05 okt 2009 18:54
door Monique RE
Ik heb hetzelfde probleem, en ben blij hier een telefoonnummer te vinden, want op een brief die ik maanden na de aanvraag kreeg uit Duitsland (omdat het serienummer te lang zou zijn - ze konden niet zelf de eerste cijfertjes wegstrepen) stond alleen een Duits afzenderadres.

De 'verklaring' die in van de vriendelijke telefoniste kreeg was dat de Postbank nu ING heet, en dat de IBAN- en BIC-codes niet meer zouden werken. Het lijkt mij dat een bank dat wel regelt, en anders hadden ze toch wel aan de bank of aan mij om de nieuwe codes kunnen vragen?

Nu afwachten of het geld nog komt...