Pagina 2 van 2
Re: Samsung koelkast
Geplaatst: 31 dec 2008 10:47
door pfffff
Re: Samsung koelkast
Geplaatst: 31 dec 2008 10:59
door keukenklepper
Re: Samsung koelkast
Geplaatst: 31 dec 2008 14:13
door bdi
Is jammer dat je het niet snapt bdi, maar goed, geeft niet hoor meis.
En goh, wat zal het opriuimen zeg als alle produkten verdwijnen die niet deugen, heerlijk zeg alle Wibra,s dicht, alle Leenbakkers dicht, alle knakenhallen dicht.
Ach zoals je naam al doet voorkomen ben je een blaasbalgje dat leegloopt, maar fijn dat we het nu op de man gaan spelen schatje.
Wat begrijp ik niet keukenknulletje van me, dat jij keukens verkoopt aan consumenten, die ook wel eens klanten worden genoemd.
Of begrijp ik het niet dat jij een fout voorbeeld geeft met je Gaggelnauw en nu opeens met een Atag aankomt.
Of begrijp ik het niet dat jij aandelen hebt in een voormalig staatsbedrijf en niet in een Koreaans conglomeraat.
Of begrijp ik het niet dat alles een prijs heeft en dat een Dacia vanzelfsprekend slechter is als een Mercedes, maar dat de eerste een factor 3 goedkoper is en de laatste geen factor 3 beter.
Of begrijp ik niet dat met "opruimen" alleen winkels worden bedoeld, die niet op kwaliteit mensen kunnen binden en allleen met de laagste prijs.
In ieder geval snap jij niet wie je tegenover je hebt. Bij de eerste keuze heb je namelijk al fout gekozen.
Re: Samsung koelkast
Geplaatst: 05 jan 2009 14:59
door F.van Holten
Na al deze fraaie berichten toch nog iets positiefs, ik werd gebeld door de Samsung dat er iets fout was gegaan, en dat er alsnog een nieuwe deur geleverd werd, wel moet ik de voorrijkosten betalen van € 100,=, Kort daarop kreeg ik van de Its een mailtje dat ook deze kosten gahalveerd werden, dus €50,= voor de Its en €50,= voor mij. Hier kan ik mee leven en lijkt mij dit een redelijke oplossing dus wij wachten af.
( en meneer pfffff niet alles hoeft € 3000,= te kosten elk product heeft zijn garantie bepalingen en niet altijd is ''goedkoop'' duurkoop)
F.vanHolten
Re: Samsung koelkast
Geplaatst: 05 jan 2009 22:30
door maxx
Beste F. van Holten,
Ik denk dat u de kracht van een forum als dit een tikkeltje onderschat. Sommige bedrijven hebben poppetjes zitten om dagelijks te kijken of er geen slechte reclame op het internet rondgaat. Wellicht heeft een dergelijk Samsung- of ITS-poppetje uw verhaal eruit gehaald.
Gefeliciteerd met de oplossing. Elke tevreden klant is er 1.
MVG