Als jullie teveel klachten hebben met je huidige provider raad ik jullie gewoon aan om naar die provider tegaan die je wel bevalt.
Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres [email protected]
Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.
Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie komen waar geen concurrent (ook niet KPN of Tele2) tegen op kan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoneren via acn
Re: telefoneren via acn
Nog even een waarschuwing: Sascha Put (SP) is een oplichter. Niet mee in zee gaan.
??
Gast
Geplaatst op 19 Nov 2003 16:49 door ??
--------------------------------------------------------------------------------
Nog even een waarschuwing: Sascha Put (SP) is een oplichter. Niet mee in zee gaan.
Beste ??,
Waarom geef jij zelf je eigen bekendheid niet door, maar zit je gewoon mijn naam hier openbaar te maken.
Als je mijn beschuldiging als oplichter hier wilt bevestigen, wil ik je wel persoonlijk voor de rechter slepen, want toon jij maar eens aan dat ik als onafhankelijke ACN vertegenwoordiger een oplichter ben.
Volgens mij ben jij gewoon een vertegenwoordiger van een of andere aanbieder die niet tegen de concurrentie kan van ACN, en op deze manier de klanten van ACN wil afhouden en er door je eigen bedrijf beter wil worden.
Voor mensen die echte info willen verwijs ik door naar mijn email adres voor informatie.
ALs jij op zo'n nette manier zaken doet, waarom spam je dan? Waarom zet je dan alle info niet gewoon open en bloot op een website? Waarom verwijs je zelf niet naar bellen.com voor een onafhankelijke vergelijking?
Waarom begin je gelijk met een rechter te blazen (blaffen) als er iemand iets zegt wat je niet zint?
Andere vragen:
Als ACN nou echt zuivere koffie zou zijn, waarom gebruiken ze dan een semi-piramide systeem om de producten aan de man te brengen?
Antwoorden:
1> Het is geen nette manier van zaken doen
2> Omdat mensen er dan eenvoudig achter kunnen komen dat ACN ze vaak meer kost dan bellen via KPN
3> Zie 2>
4> Zie alle bovenstaande antwoorden
5> Zie alle bovenstaande antwoorden.
Overigens heb je je eigen naam als eens open en bloot op dit forum gezet. Maar ja, je bent een spammer EN verkoper van ACN-bagger en dat zegt veel over je intellectuele capaciteiten. Ik zou zeggen: stap er uit nu het nog kan en ga een vak leren. Doe je tenminste nog wat nuttigs ipv over de ruggen van andere mensen geld 'verdienen'. Het product dat je verkoopt stinkt aan alle kanten.
Waarom begin je gelijk met een rechter te blazen (blaffen) als er iemand iets zegt wat je niet zint?
Andere vragen:
Als ACN nou echt zuivere koffie zou zijn, waarom gebruiken ze dan een semi-piramide systeem om de producten aan de man te brengen?
Antwoorden:
2> Omdat mensen er dan eenvoudig achter kunnen komen dat ACN ze vaak meer kost dan bellen via KPN
3> Zie 2>
Overigens heb je je eigen naam als eens open en bloot op dit forum gezet. Maar ja, je bent een spammer EN verkoper van ACN-bagger en dat zegt veel over je intellectuele capaciteiten. Ik zou zeggen: stap er uit nu het nog kan en ga een vak leren. Doe je tenminste nog wat nuttigs ipv over de ruggen van andere mensen geld 'verdienen'. Het product dat je verkoopt stinkt aan alle kanten.
Wat stinkt er dan ? Waarom bemoei jij je met het leven van een ander ? Verbeter de wereld, begin bij jezelf zou ik zeggen !
Mvgr
Cees
Mvgr
Cees
??
Gast
Geplaatst op 10 Dec 2003 11:00 door ??
--------------------------------------------------------------------------------
ALs jij op zo'n nette manier zaken doet, waarom spam je dan? Waarom zet je dan alle info niet gewoon open en bloot op een website? Waarom verwijs je zelf niet naar bellen.com voor een onafhankelijke vergelijking?
Andere vragen:
Antwoorden:
3> Zie 2>
Ik SPAM niet, ik bied alleen mensen wat aan.
Alles over ACN staat op een website:
www.acneuro.com
Waarom belt KPN naar klanten om over te stappen van CPS naar KPN, en vertellen ze dan de tarieven van KPN excl. en van de CPS incl. zodat lijkt dat CPS duurder is.
Ieder zijn eigen marketing zaken.
Dat jij nu een ander product verkoopt dan ACN, is jouw probleem.
Zelf heb ik het idee, dat jij gewoon jaloers bent op de verdiensten van een ACN vertegenwoordiger.
Als jij dat PIRAMIDE spel noemt, wat ACN doet, dan laat je eens GOED informeren.
Waarom krijgt jouwn baas het meeste geld, en allen die onder je baas zitten niet hetzelfde?
PIRAMIDE??
Hahaha, elke bedrijf werkt zo uiteindelijk.
ACN kost niet meer dan KPN, voor de mensen die info willen heb ik een up-to-date overzicht van de tarieven van KPN en ACN.
Die zeggen toch wat anders dan wat jij zegt.
Heb jij je naam open en bloot, ook alleen maar ??.
Ik heb een vak geleerd en doe ewr met mijn ACN zaken mijn voordeel mee, ik denk beter dan jij.
We spreken ons over 10 jaar nog eens, en dan zien we wat jij doet en wat ik doe.
Je spamt wel. Dat is overigens binnenkort illegaal, wist je dat? Maar goed, dit is niet je enige leugen in bovenstaande post.
Tariefvergelijkingen kun je doen via bellen.com. Dat vertelt toch echt een heel ander verhaal dan jij nu vertelt. (leugen 2)
ACN heeft wel een piramide achtige constructie (leugen 3).
Over tien jaar zit jij achter tralies (ivm spammen) en ik heb dan een goede baan bij een eerlijk bedrijf.
Veel plezier verder. En consumenten: Ga *niet* in zee met ACN of een ander MLM / piramide bedrijf. Je krijgt er gegarandeerd spijt van EN je betaalt veel te veel voor je belgedrag.
Tariefvergelijkingen kun je doen via bellen.com. Dat vertelt toch echt een heel ander verhaal dan jij nu vertelt. (leugen 2)
ACN heeft wel een piramide achtige constructie (leugen 3).
Over tien jaar zit jij achter tralies (ivm spammen) en ik heb dan een goede baan bij een eerlijk bedrijf.
Veel plezier verder. En consumenten: Ga *niet* in zee met ACN of een ander MLM / piramide bedrijf. Je krijgt er gegarandeerd spijt van EN je betaalt veel te veel voor je belgedrag.
Ik heb de discussie eens gelezen, en kom een hele hoop onzin tegen. Van zowel voorstanders als tegenstanders..
Zelf neem ik ook deel aan ACN, en ik snap niet zo goed dat sommige mensen er zo fel tegen zijn, terwijl ze zelf de ins en outs niet kennen.
Ik ben ingestapt, omdat de lange termijn me aanspreekt. Dus heb ik mijn inleg niet na 2 maanden teruggekregen, maar na 1 jaar pas. Geen probleem. Nu in het 2e jaar worden de maandelijkse bedragen steeds hoger en is het een leuke extra.
Dit alles door mensen uit de omgeving te vragen, die allen KPN hadden. Ook enkelen met Tele2, maar die heb ik eerlijk gezegd dat er dan niet/nauwlijks winst in zit.
Om een lang verhaal kort te maken. Geloof de mensen die beweren dat je snel rijk kunt worden niet, net als de mensen die beweren dat ACN illegaal is.
Win informatie in, voordat je instapt, en laat je niet afschrikken door wilde verhalen over piramidespelen. Want met een beetje geluk kun je het prima beter doen dan diegene die je gevraagd heeft. En waar blijft het piramide-effect dan??
Zelf neem ik ook deel aan ACN, en ik snap niet zo goed dat sommige mensen er zo fel tegen zijn, terwijl ze zelf de ins en outs niet kennen.
Ik ben ingestapt, omdat de lange termijn me aanspreekt. Dus heb ik mijn inleg niet na 2 maanden teruggekregen, maar na 1 jaar pas. Geen probleem. Nu in het 2e jaar worden de maandelijkse bedragen steeds hoger en is het een leuke extra.
Dit alles door mensen uit de omgeving te vragen, die allen KPN hadden. Ook enkelen met Tele2, maar die heb ik eerlijk gezegd dat er dan niet/nauwlijks winst in zit.
Om een lang verhaal kort te maken. Geloof de mensen die beweren dat je snel rijk kunt worden niet, net als de mensen die beweren dat ACN illegaal is.
Win informatie in, voordat je instapt, en laat je niet afschrikken door wilde verhalen over piramidespelen. Want met een beetje geluk kun je het prima beter doen dan diegene die je gevraagd heeft. En waar blijft het piramide-effect dan??