LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitgeverij de Hoogte

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
saskia11
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2009 01:25

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door saskia11 »

Ja hoor ,krijg je gewoon na maanden een factuur binnen van uitgeverij de hoogte over een advertentie plaatsing . Nou ik weet van niks!
ben er 1 keer ingestonken. Heb gelijk op de laatste factuur laten zetten LAATSTE PLAATSING. Maar gewoon een factuur op sturen. echt absurt.
het is vandaag zaterdag,maar je krijg wel een antwoordapparaat. Heb deze alleen niet ingesproken omdat ik niet eens hoor van wie het nummer is.
heeft iemand verder nog advies wat ik zeker moet doen???Het niet betalen dat weet ik al.
Heb zelf een brief terug geschreven en deze opgestuurd en op de fax gezet.
wat nu?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door mar42 »


saskia11
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2009 01:25

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door saskia11 »

Alvast bedankt .

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door mar42 »

Weet niet of je er wat aan hebt, maar zoals ik het lees, lijkt mij dat wel.

Succes ermee. :wink:

rinus1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2009 01:02

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door rinus1964 »

Ik ben ook een eenmanszaakje en ben grafische vormgever.
Ook ik heb een rekening ontvangen, heb gefaxt niet te betalen.
en ook al een herinnering. Op advies van de SAV stuur ik een aangetekende brief.
Werd telefonisch benadert dat ik een code had afgesproken (geboortedatum).
Het blad zou afgelopen juni uitgekomen zijn. Ik heb niets gezien.
Eind 2008 zou hier telefonisch contact overgeweest zijn, er zou daarna nog een bevestigende telefoongesprek geweest zijn en ik zou nog een mailtje gehad hebben.
Ik vroeg hoe ziet mijn advertentie er dan uit? Een aantal tekstregels zegt de heer aan de andere kant.
Nou als grafische vormgever ga je geen advertentie zetten met een paar tekst regels.
Ook ik heb aangifte gedaan bij SAV/fraudemeldpunt. Daar staan zij bekent was meteen de mededeling die ik terug kreeg.
Dus mensen die een eenmanszaakje hebben pas op. Deze mensen worden ook heel brutaal aan de telefoon

petnanny
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2010 17:27

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door petnanny »

Beste allemaal,

Ook ik heb op mijn hondenschool (1 manszaak) de gewraakte dreigbrieven
gehad. Vond het al verdacht en gelukkig vond ik eerst de radarsite waarmee
mijn vermoedens bevestigd werden.

Ik ga op zeker niet de rekeningen betalen. Mochten zij zo dom zijn om toch een
incasso of rechtzaak te beginnen tegen mij, dan zie ik die met veel plezier tegemoet :) Grappig detail is dat ik meerdere bedrijven heb, maar zij hebben alleen mijn eenmanszaak hebben aangeschreven en niet één van mijn bv's. Ziet er inderdaad dus naar uit dat zij het echt op de ZZP'ers / eenmanzaakjes hebben, mischien omdat die vaak erg druk zijn en niet een aparte juridische afdeling hebben.

Overigens ga ik nog wel een aangifte doen bij de politie. Want zoals sommige andere mensen op dit forum al aangaven; "dan staat het in ieder geval geregistreerd".

Met vriendelijke groet,

Sander

rzon9
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2010 13:07

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door rzon9 »

Hallo
Ik heb ook een nep factuur gekregen, van een advertentie van vorig jaar, waar ik niets van weet. Ik woon in Brabant ik heb een hondentrimsalon, wat heb ik er aan om in Groningen te gaan adverteren, onlogisch.
Wat hebben jullie gedaan, om er onderuit te komen.
gr. Rianne

caroline heesakkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2010 10:59

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door caroline heesakkers »

Hallo,

Wij zijn ook een eenmansbedrijfje in Brabant en hebben al enkele malen een factuur ontvangen van de Goese Meren in Groningen, nep facturen/ spookfacturen. Gebeld, zouden terug bellen, nooit gebeurd, weer gebeld, zou weer terug gebeld worden. Aantal weken erna een brief met een plaatsing van tevens verwijdering uit ons bestand. En 2 weken later een 2de herinnering, weer gebeld, zouden weer terug bellen, dag erna weer gebeld en gevraagd om een opdrachtbevestiging, ze zouden wel een exemplaar opsturen en ze hadden tevens ook een code....1ste 4 cijfers van mijn geboortedatum, ja dat kun je makkelijk gegooglen, aangifte gedaan bij de SAF en bij politie. Hun ook een dreigende mail gestuurd en tevens een dreigend telefoontje. Ben benieuwd, in ieder geval NIET betalen.
Volgens mij zijn Goese Meren en de Hoogte het zelfde.

Groetjes Caroline

lt.darak
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2010 13:54

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door lt.darak »

Ik heb een hondenbrigade en het valt me op dat er meerdere mensen die iets met honden hebben zijn benadert met zo'n factuur.
Ook ik heb vandaag een spookfactuur ontvangen van uitgeverij De Goese Meren.
Weet direct natuurlijk of ik opdracht gegeven heb of niet. Niet dus.
Er staat ook geen btwnr. op hun factuur, wat dus wel hoort.
Ook (uit nieuwsgierigheid) gebeld; antwoord apparaat zonder vermelding welk bedrijf ik aan de telefoon heb.
Dus weer opgehangen.
Ik wacht wel af, dit zijn voor mij hele uitdagingen, laat ze maar komen.

Groetjes Linda

lt.darak
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2010 13:54

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door lt.darak »

Vandaag een herinnering gekregen van de Goese Meren.
Zou in een Magazine Gezondheidszorg staan.
Pffff, wat moet ik met een hondenbeveiligingsbedrijf, wat sinds 03-11-2009 een ander bedrijf is geworden, nou met de gezondheidszorg in Groningen.
Wij zitten in de achterhoek.

En dat advies om je aan te melden bij o.a. SAV/fraudemeldpunt zoals ze hierboven kost je ook een vermogen aan lidmaatschappen voor een klein bedrijf.

Nee, ik ga terzijnertijd wel aan gifte doen bij de politie als het me te gortig word.
Of zou ik mijn 5 diensthonden in de auto moeten doen en...... ( :lol: nee, das is een geintje)

Groetjes Linda

ontwoekeringspolis
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mar 2009 21:32

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door ontwoekeringspolis »

Inderdaad, niet betalen! Deze nepuitgeverij schijnt het gemunt te hebben op ZZP-ers. Advertentie in Gezondheidsmagazine? Ik weet van niets!
Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie (proces-verbaalnummer 2010072245). Hopelijk kan iemand bij de politie alle landelijke aangiftes naast elkaar leggen en actie ondernemen. Ik wacht ondertussen rustig op de volgende tweewekelijkse nota, herinnering, aanmaning en dreiging met deurwaarders.
Een ZZP-er.

Jamopa
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jun 2010 13:38

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door Jamopa »

Heb ook een herinnering gehad in juli.
Het "mooie" is dat mijn aangetekende brief, die ik op advies van SAF gestuurd heb. Nooit is aangekomen of niet is geaccepteerd. Via track-trace.nl gedaan.
Ben benieuwd wat vervolg wordt.

turbotje
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:03

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door turbotje »

Ja hoor, komt allemaal zo bekend voor, maar even het volgende: volgens de kvk staat inter incasso nederland ingeschreven op het volgende adres:
Oscarwildestraat 29 9746AR Groningen, .....
op het briefpapier staat Zoutstraat 9a........9712TB Groningen :roll:


Op hetzelfde adres staan ook RV Media, De Goese Meren, en uitgeverij de Hoogte ingeschreven................. :wink:

Lijkt me heel erg duidelijk dus......een grote boeven bende, kijk ook maar eens op het topic RV Media......het zal jullie erg bekend voorkomen........

Niet betalen aangifte doen bij de politie is het beste.

MTvV
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2011 10:53

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door MTvV »

Nou ik ben dus het volgende slachtoffer van uitgeverij de hoogte (zonder hoofdletters) uit Groningen
1-10-2010 kreeg ik een factuur van een advertentie in magazine gezondheidszorg, voor mijn bedrijf dat per 1-1-2010 al niet meer bestond. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik 1x had toegezegd met een mooi verhaal er achteraan. Ik ging twijfelen en heb toegezegd op voorwaarde dat ik direct uit hun bestand moest worden gehaald.
Deze toezegging kreeg ik per post toegezonden op 22-10-2010.
Nu krijg ik op 1-2-2011 weer een factuur voor een advertentie. Ik heb vanmorgen netjes gebeld en gevraagd hoe dit kan.
Het antwoord was erg kortaf en ene men. Brinkman die hierover gaat zit vandaag in de buitendienst en belt mij morgen terug.
Ik hou jullie op de (hoogte)
Vanmiddag heb ik een afspraak bij de plaatselijke politie en ga ik aangifte doen.

PV260781
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:57

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door PV260781 »

Hallo,
Ook ik heb te maken met uitgeverij de Hoogte.
ben nu met ze bezig ivm een factuur die ik gekregen heb waar ik geen toestemming aan heb verleend.
heb ze direct na het ontvangen van de factuur gebeld maar kreeg een antwoordapparaat waarop ik mijn vraag moest stellen en zou dan spoedig worden terug gebeld.
nooit ben ik terug gebeld.
Brief geschreven naar uitgeverij de Hoogte, geen reactie.
wel krijg ik de herinneringen binnen.
vandaag gebeld nadat ik de 2e herinnering binnen heb gekregen.
krijg ik te horen dat de contactpersoon er vanmiddag pas weer is en of hij me terug kan bellen.
ben benieuwd.
ik laat het jullie weten.

PV260781
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:57

Re: Uitgeverij de Hoogte

Ongelezen bericht door PV260781 »

Nou meneer Brinkman heeft niet terug gebeld. was ook wel te verwachten.
ik heb wedrom weer contact gezocht maar kreeg een antwoordapparaat.
ik wacht het wel af.

Gesloten