| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TEK TV SHOP, NIET DOEN, je wordt opgelicht!!!!!
Re: TEK TV SHOP, NIET DOEN, je wordt opgelicht!!!!!
tja,dat zou kunnen,maar denk dat er wellicht van deze 2 pages ook wel iemand op dat idee was gekomen
,maar daar lees je verder weinig over
..het zou allicht het proberen waard zijn.. 
@b.de bie, Ik kan me voorstellen dat je zo reageerd. Ik ben inderdaad geswitst, en heb het pakket gehouden, anders was ik nog meer geld kwijt geweest.
Maar zal dit nooit meer doen!!!!!..... (Wel is de vrouw happy)
Maar zal dit nooit meer doen!!!!!..... (Wel is de vrouw happy)
Begin december heb ik een bestelling geplaatst bij TEK. Diezelfde dag nog (ruim 11 dagen voordat de bestelling verstuurd is) heb ik mijn bestelling per email geannuleerd. Ik heb geprobeerd telefonisch te annuleren, maar dat lukte niet. Op het normale telefoonnummer werd niet opgenomen en op het dure betaalde nummer hang je zo lang in de wacht dat je € 15,- kwijt bent en nog steeds niemand aan de lijn hebt gehad. Ik kreeg dus geen annuleringsbevestiging, ondanks twee verstuurde emails en telefoontjes. Wel kreeg ik 11 dagen later een bevestiging dat het pakje was verstuurd. Wederom aan de telefoon gehangen en emails verstuurd. Zonder resultaat, wederom geen enkele reactie. Er wordt totaal respectloos met je omgegaan. Je hebt geen poot om op te staan en inmiddels is het bedrag al van je rekening afgeschreven. Kosten van retourzending zijn vooor eigen rekening en geen enkele garantie dat je daarna wel je geld terug krijgt. TEK zwijgt immers in alle toonaarden en zijn niet bereikbaar. Niet per post, niet telefonisch en al zeker niet per email. Het enige wat ze doen is troep versturen waar je niets mee kunt, maar mensen die zich hebben laten bedotten kunnen vervolgens geen kant op.
In eerste instantie was ABN AMRO Creditcard services zo vriendelijk op mijn schriftelijke verzoek het bedrag terug te storten. Daar was ik blij mee. Het pakketjes stond bij mij in de kast en wanneer TEK het wilde hebben moesten ze maar contact met mij opnemen. Ik vond dat ik daar wel recht op had na zoveel telefoontjes en emails. Dit had ik beter niet kunnen doen. Vandaag kreeg ik het telefoontje van ABN dat het bedrag alsnog geïncasseerd wordt, omdat ik nu eenmaal akkoord ben gegaan met de leveringsvoorwaarden. ABN heeft er geen oren naar dat ik de bestelling diezelfde dag nog heb geannuleerd en het pakket geheel ten onrechte aan mij is verstuurd. Evenmin hebben ze er oren naar dat ik nu maanden later het pakket zelfs niet meer retour kan sturen. Die kans heeft ABN mij ontnomen. Waarom niet direct gezegd dat ik naar mijn geld kon fluiten. Nu kan ik helemaal geen kant meer op. Zit ik met een waardeloos pakketje, gemaakte onkosten aan zinloze telefoontjes en een TEK die lachend het geld opstrijkt, want ze zijn onaantastbaar. Er moet korte metten worden gemaakt met zo’n bedrijf en ik hoop van ganser harte dat Radar ze flink aan gaat pakken en mensen gaat waarschuwen voor deze gangsterpraktijken. Iemand nog een idee hoe ik mijn geld terug kan krijgen???
In eerste instantie was ABN AMRO Creditcard services zo vriendelijk op mijn schriftelijke verzoek het bedrag terug te storten. Daar was ik blij mee. Het pakketjes stond bij mij in de kast en wanneer TEK het wilde hebben moesten ze maar contact met mij opnemen. Ik vond dat ik daar wel recht op had na zoveel telefoontjes en emails. Dit had ik beter niet kunnen doen. Vandaag kreeg ik het telefoontje van ABN dat het bedrag alsnog geïncasseerd wordt, omdat ik nu eenmaal akkoord ben gegaan met de leveringsvoorwaarden. ABN heeft er geen oren naar dat ik de bestelling diezelfde dag nog heb geannuleerd en het pakket geheel ten onrechte aan mij is verstuurd. Evenmin hebben ze er oren naar dat ik nu maanden later het pakket zelfs niet meer retour kan sturen. Die kans heeft ABN mij ontnomen. Waarom niet direct gezegd dat ik naar mijn geld kon fluiten. Nu kan ik helemaal geen kant meer op. Zit ik met een waardeloos pakketje, gemaakte onkosten aan zinloze telefoontjes en een TEK die lachend het geld opstrijkt, want ze zijn onaantastbaar. Er moet korte metten worden gemaakt met zo’n bedrijf en ik hoop van ganser harte dat Radar ze flink aan gaat pakken en mensen gaat waarschuwen voor deze gangsterpraktijken. Iemand nog een idee hoe ik mijn geld terug kan krijgen???
ik had ook een pakketje besteld bij Tek tv shop.we moesten bij de postbode €50 betalen.U raad het al het pakketje daar zat een een verkeerde bestelling in.Dus naar het postkantoor om het pakket terug te sturen kosten €9.50 .Contact opgenomen met Tek tv shop en het was geen probleem de betaling van €50 werd terug gestort zodra dat zij het pakketje binnen hadden dat was 24 november 2008.Ook moest ik een formulier invullen dat was naar mij ge emailt en aangetekend terug sturen met een copie van de betalings bonnetje. Nu 26 april 2009 nog niks ontvangen wel met de vermeldig via email dat het bedrag op 17-2-2009 terug was gestort.
Mooi niet dus,ik ben nog steeds bezig via email om mijn centen terug te krijgen maar ik betwijvel het dat ik ze ooit weer terug krijg.
iemand nog een tip alles is welkom.
Mooi niet dus,ik ben nog steeds bezig via email om mijn centen terug te krijgen maar ik betwijvel het dat ik ze ooit weer terug krijg.
iemand nog een tip alles is welkom.
Als ex-werknemer bij TEK TV shop kan ik alle mensen met klachten maar 1tip geven: leg ergens klacht neer, verenig jullie en we moeten er samen voor zorgen dat dergelijke programma's niet meer kunnen uitgezonden worden. Dit is geen frustratie omwille van het feit dat ik ex-werknemer ben, want ik heb mij ten volle ingezet maar ook met eigen oren en ogen gehoord en gezien welke aggressieve verkoopstechnieken er gebruikt worden. NIET BESTELLEN. Vertel het voort!
Nou vandaag krijg ik een mailtje dat het product weer opnieuw is opgestuurd... Verder geen mail gehad o.i.d.
Zodra die binnen is staat deze voor 80 EURO te koop!
http://link.marktplaats.nl/305614148
Zodra die binnen is staat deze voor 80 EURO te koop!
http://link.marktplaats.nl/305614148
mensen NOOIT jullie kaartgegevens aan de telefoon doorgeven!en inderdaad zijn het grote oplichters.ik heb er zelf gewerkt.en met de visagegevens steken ze zomaar andere producten in de bestelling die je moet bij betalen.als je het terug stuurt zijn de verzendkosten ook voor u!zelf al heb je het niet eens gevraagd e!en pas op ge krijgt u geld terug maar eerst moet ge 1000 x bellen ze zeggen dat een retour 4 a 6 weken duurt terwijl dit niet waar is.ze zeggen nieks terug te hebben gekregen om jullie nog 1000 x te laten bellen wat allemaal kosten voor JULLIE zijn.en alles is brol zoals de handy grasp die zogezegd zo interessant is als steun in bad!levensgevaarlijk.het enig product die meevalt is de spin and go ma ge komt in totaal aan meer dan 70 euro met de kosten terwijl die op de markt staat aan 30 euro.er heeft een mevrouw eens iets voor hare man besteld.die ondertussen overleden is en ze kon nieks meer doen met haar bestelling want het was voor hem.ze heeft het binnen de tijden terug gestuurd.weet ge da ze haar geld niet terug kreeg?omdat in de reglement staat : tevreden of geld terug dus zulke situaties hebben van geen belang.echt triestig geval daar zo de mensen beliegen en bestelen dat kan gewoon niet.het leven is al duur genoeg voor iedereen dat er zo mee gespeeld moet worden.dus goeie raad: NIET DOEN
Aan missy28
Waar heb je voor TEK TV shop gewerkt? België? Misschien hebben we elkaar er wel tegen het lijf gelopen....idd, iedereen waarschuwen nooit VISA kaart gegevens door te geven......anders zou je rekening wel eens heel vlug kunnen zakken.....voor wie werkte je trouwens? (supervisor, chef)?
Waar heb je voor TEK TV shop gewerkt? België? Misschien hebben we elkaar er wel tegen het lijf gelopen....idd, iedereen waarschuwen nooit VISA kaart gegevens door te geven......anders zou je rekening wel eens heel vlug kunnen zakken.....voor wie werkte je trouwens? (supervisor, chef)?
in belgie ja in oostende trekt daar ook op nieks.en vreeeee kinderachtig bazin jij?
Ik heb ook een slechte ervaring met tv tek...
Ik heb de 'derma seta' besteld. Toen ik deze thuis kreeg zag ik dat 1 schijfje kapot was... En na 2 dingen geprobeert te hebben ondervond ik dat het apparaat niet goed werkte.
Ik heb meteen een mailtje gestuurd naar tv tek en daarin uitgelegd dat 1 schijfje kapot was en dat ik het gehele apparaat zou retourneren.
Mijn vraag was ook hoelang het zou duren voordat ik het geld terug gestort zou krijgen. Hierop kreeg ik vrij snel antwoord: 4-6 weken en ik moest mijn rekeningnummer doorgeven. Dit heb ik natuurlijk meteen gedaan.
Nadat deze tijd(6weken) verstreken was heb ik nog een 5tal mailtjes verstuurd...
En meerdere malen gevraagd waarom het zolang duurde en graag een antwoord te ontvangen op mijn emails. 4 november is mijn laatste (boze) mailtje verzonden. Hier op heb ik nog steeds geen antwoord gehad.
Ik heb ook vermeld in de mail dat de wijze waarop ik behandeld wordt schandalig vind en dat ik eigenlijk het gehele bedrag terug eis. Niet alleen het bedrag van het produkt (59,95) maar ook de verzekering en verzendkosten (75,-) totaal. Omdat hun zo nalatig zijn. Hierop wordt niet gereageert.
Wat is hier verder aan te doen.. Is er nog een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen?
Groetjes Kim
Ik heb de 'derma seta' besteld. Toen ik deze thuis kreeg zag ik dat 1 schijfje kapot was... En na 2 dingen geprobeert te hebben ondervond ik dat het apparaat niet goed werkte.
Ik heb meteen een mailtje gestuurd naar tv tek en daarin uitgelegd dat 1 schijfje kapot was en dat ik het gehele apparaat zou retourneren.
Mijn vraag was ook hoelang het zou duren voordat ik het geld terug gestort zou krijgen. Hierop kreeg ik vrij snel antwoord: 4-6 weken en ik moest mijn rekeningnummer doorgeven. Dit heb ik natuurlijk meteen gedaan.
Nadat deze tijd(6weken) verstreken was heb ik nog een 5tal mailtjes verstuurd...
En meerdere malen gevraagd waarom het zolang duurde en graag een antwoord te ontvangen op mijn emails. 4 november is mijn laatste (boze) mailtje verzonden. Hier op heb ik nog steeds geen antwoord gehad.
Ik heb ook vermeld in de mail dat de wijze waarop ik behandeld wordt schandalig vind en dat ik eigenlijk het gehele bedrag terug eis. Niet alleen het bedrag van het produkt (59,95) maar ook de verzekering en verzendkosten (75,-) totaal. Omdat hun zo nalatig zijn. Hierop wordt niet gereageert.
Wat is hier verder aan te doen.. Is er nog een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen?
Groetjes Kim
IK BEN OOK OPGELICHT niet bestellen bij tektvshop ik heb een crème besteld betaalt naar 1 maand heb ik een mail, gekregen dat het verzonden was maar nu weer een maand later nog niks binnen ik heb ze mailtjes gestuurd geen antwoord je kan ze ook telefonisch niet bereiken ik ben erg teleurgesteld ik begrijp niet dat er niks aangedaan word is me geld nu weg kan ik een aangifte doen wie heeft ervaring