ze ver dienen genoeg met de rente van ons geld doe dan een toeslag op rood staan of zo iets maar belast ons niet met koste voor het beheren van ons geld
ING ZIJN DIEVEN
mischien moet ik maar naar de DSB
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ik had een rekening van de GIRO, dat was altijd snel.
Nou het de ING is wacht ik zeker 4 a 5 dagen op het geld.
rente trekkerssssssssss die boeven.
nou dat is geen grap hoor.
Geplaatst op 24 Apr 2009 17:49 door justme1
Quote:
ik had een rekening van de GIRO, dat was altijd snel.
Nou het de ING is wacht ik zeker 4 a 5 dagen op het geld.
rente trekkerssssssssss die boeven.
ik neem aan dat deze post op 1 of andere manier als grap is bedoeld, anders heb ik geen hoop meer in de nederlandse bevolking
Confused
Een kennis van mij was nieuwsgierig in hoeverre deze banken TRENDS volgen en had er een gebeld, de bank vertelde dat ze er mee bezig zijn.Waar kan ik vinden dat DSB en Argenta met iDEAL bezig zijn, wanneer gaan zij dit ook aanbieden?
Hoeveel neem jij per dag op???? iedere dag weer???Verder... DSB en Argenta, hoeveel kun je daar per dag aan geld opnemen bij een geldautomaat, mocht je onverhoopt ergens iets contant moeten betalen en het is een wat groter bedrag?
als je zó blijft rekenen, nou , dan kóm je er wel...Daarnaast kost die valutering dus ook nog bij 1400 euro en 3,75% rente 7 euro
kijk.. 6.90 euro of 7.00 euro is peanuts... geen probleem mee..de rekensom:
1400 euro*12 (aantal maanden)*(4/365) aantal dagen verlies door valutering* 3,75% rente (welke laag is)=6,9 euro.... sorry, idd geen 7 euro.