LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lay’s Zonnebloemrace - JOIN THE JOY SPEL !!!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
nukke

Re: Lay’s Zonnebloemrace - JOIN THE JOY SPEL !!!

Ongelezen bericht door nukke »

Hier ben ik het helemaal mee eens:
Hopelijk slagen ze er in hun reputatie hoog te houden en halen ze "alle" (dus ook die van de vorige weken), valsspelers er uit en klagen ze deze zelfs aan bij justitie. Ik denk dat de harde aanpak de enige juiste is in zulke zaken.

Het is helaas niet alleen bij het Lays spel het geval, maar bij alle spellen en daar winnen criminelen ook met de onmogelijke scores.

Zou me niets verbazen, als ze het spel met toeziend oog van Lays moesten spelen, waarschijnlijk bakten ze er niets van, daarom heeft Lays nu de mogelijkheid om deze lui ontmaskeren en ook voor hun reputatie hoog te houden, want 'n krantekop met : LAY'S KEERT PRIJZEN UIT AAN HACKERS, staan ze denk ik niet op te wachten.

De gegevens van die lui zijn bij Lays bekend, dan lijkt het me ook niet zo moeilijk om ze ook hard aan te pakken en voor de rechter te slepen, want infeite is het frauderen, dan krijgt deze reclamestunt wel 'n staartje, maar zijn we wel van sommige hackers verlost.

nukke

Mi sueno, Ik ben toch heel nieuwsgierig of jullie al gebeld zijn, want de uitslag laat nu wel echt heel lang op zich wachten !!

Zijn ze soms de winnaars van de vorige weken nog aan het checken :?: :?:

Mi sueno

Ongelezen bericht door Mi sueno »

Nee we zijn nog steeds niet gebeld , noch gemaild.. Ik heb deze ochtend dan maar zelf naar het nummer gebeld dat op de site staat. is bij Pepsico he, en blijkt dat ze alles nog steeds aan het controleren zijn! Ik heb ook gezegd dat we in de lijst stonden tot op het moment dat de terug scores werden herzet.. en ze wensten ons proficiat :lol: :lol:
Wij zitten dus nog steeds met spanning te wachten. Je weet wel dat je erbij bent en fair ben geweest, maar t'is dus nog steeds afwachten :? , deze keer duurt het toch lang voor die scores online komen hoor!
Mijn man die flipt geloof ik moesten ze beweren dat we vals hebben gespeeld, die weet hoe hij een pc moet aanzetten, en kan ook spelletjes spelen en op internet wat opzoeken maar daar blijft het bij. Van hacken heeft die zeker gene kaas gegeten :lol:
Ik zag net dat op de Nederlandse site er weer eentje kort bij die 8000 ligt :roll: :oops:

brenda1978

Ongelezen bericht door brenda1978 »

ja ze zijn weer lekker bezig op de ned. site!
toevallig geen 1 die er al eerder ingestaan heeft in de top 10..verschynen weer uit het niets...
en allemaal eind 7900..niet 1tje zit iets lager..BV 7920 ofzo..nee meteen tegen de 8000 aan....
:roll:

ach jah het is blijkbaar allemaal toegestaan
hacken is zo gek nog niet :wink:

nukke

Och ja, het is weer zondag en beetje voor beetje komen de scores van in de 7900 pt. weer in de lijst te voorschijn.

Ja Belgie weet nu ook in de 7900 pt. te scoren !!!

Mi sueno

Jaja, hier ook personen in de lijst die we nooit eerder eens zagen met een lagere score. ik vind dit supermensen hoor.
In NL daar zijn er aan de top met telkens 1 punt verschil ???
Enfin, nog altijd niets gehoord van Lays.. dan hebben we eens iets gewonnen zeg :roll:

brenda1978

mi sueno..dat is echt zuur en schandalig van lays dat ze niets laten horen!!
maar goed hun hebben nu eenmaal de machtpositie dus laten ze fyn iedereen maar in onzekerheid zitten

In nederland is het echt een geweldige top 10 nu
ik heb eindelijk een score gehaald boven de 7700 gister ik was helemaal in shock! na al me uren die ik erin heb zitten kreeg ik eindelijk echt een hoge maar goed zoals verwacht niet hoog genoeg

onder de 7980 maak je niet eens kans meer nu hahaha grappig! en wéér dezelfde namen als de weken ervoor en nog nooit hebben ze gewonnen!
moet ze wel meegeven, het zyn wel volhouders!

anywayz..we missen nog een aantal namen ben benieuwd hoelaat zij er in komen dalijk!... want het cluppie is nog niet compleet!..kwestie van tijd dus..

:D

alleen vind het wel een stelletje nep amateurs hoor! durven niet eens boven de 8000 te komen.. beetje jammer weer!... :wink: :D

Mi sueno

Brenda
Ik lach me nu wel een kriek met jullie scores :shock: :lol:
Stelletje oenen zeg!

brenda1978

hahaha jaja het gaat goed he?

nu nog 1 die lef heeft om boven de 8000 te gaan! :wink:

Mi sueno

Vandaag terug effe naar Lays gebeld.. hoe het komt dat de scores nog niet werden vrijgegeven. Die worden volgens hen nog steeds gecontroleerd!! Op mijn vraag hoe het komt dat deze scores die vrij normaal lagen t.o.v die van de week ervoor, zo worden gecontroleerd wist ze geen antwoord, maar ze hebben beloofd om me terug te bellen met nieuws hierover.
Daar weten ze er dus geen drol over! Maar ik moet zeggen, wel vriendelijk :lol:
wordt vervolgd..................

nukke

Tja, wat moet ik hier opzeggen, wordt toch onderhand hoogtijd dat ze de fake scores eruit filteren of moet dit nog weken duren. :?: :?: :?:

Mi sueno

Nou volgens wat ik van de uitleg van die dame aan de telefoon verstond, vinden ze de scores normaal?? :?
ter info.. het beloofde telefoontje terug is nog niet gekomen

henk91

Ongelezen bericht door henk91 »

Aha je kan ze dus bereiken die van Lays !

Ben benieuwd wat ze nu met al die scores gaan doen ! :roll:
Laatst gewijzigd door henk91 op 09 feb 2009 13:13, 2 keer totaal gewijzigd.

nukke

In België zijn de scores ook 'n stuk lager als in Ned. maar dan toch vreemd dat ze op de site zetten, dat er hacking is geconstateerd.
daarbij komen bij ons steeds dezelfde namen terug en voor 2 weken terug heeft wel de doorslag gegeven, allen in de laatste minuut.

Dus toch ff afwachten, wie uiteindelijk de winnaars zijn, dat zegt genoeg.

henk91
telefoonnummer staat in de actievoorwaarden

00800-24424422

Mi sueno

YEEEEE,
De mail is binnen!! We zijn er dus ( zoals we al lang wisten ) bij!

De scores staan nog niet online hier, en twas raar, we hadden die mail op een ander mailadres verwacht, we speelden onder mijn naam en die van mijn man.. ik had de laagste score van ons beiden dus ik vloog het eerste eruit. Mijn man was ervan overtuigd dat hij via ons ander mailadres zou gecontacteerd worden met zijn score ( een hotmailadres), niet dus. Hij is dus verstrooid geweest bij het invullen..( dan zou best kunnen)
Maar... we kunnen gaan boeken.
En wie weet, proberen we toch deze week nog eens mee te spelenç

Ik wens iedereen nog heeeeel veel succes!

nukke

Mi sueno, eindelijk VAN HARTE GEFELICITEERD.

Als ik het goed begrijp heeft jou score gewonnen en niet die van je man of lees ik het verkeerd !!

Mi sueno

wel... vermits het een mail is met een document dat we moeten terugsturen.. en we daar enkel ons adres op moeten invullen weten we het niet! De mail, was algemeen niet aan iemand gericht geen naam bij of niets. in het document staat:
Hallo, jij hebt gewonnen gefeliciteerd, weer zonder naam bij :shock:
e dan vragen ze je adresgegevens in te vullen, maar geen plaats voorzien voor je naam ..
Als je dit hebt teruggemaild, worden er documenten toegestuurd per post! De scores staan nog niet online dus.. vragen we ons nu af wie heeft gewonnen, en of mijn man som niet op zijn naam ook mijn mailadres heeft ingevuld. Hij is er bijna zeker van dat hij ons hotmail adres bij zijn score invulde. Dus ik zend het documentje terug en we zullen wel merken aan de scores wie er won zeker?? Maar we zijn bijna 100% zeker dat hij het moet zijn, want zijn score lag met 400 punten hoger dan de mijne

nukke

Jullie hebben gewonnen en dat is het voornaamste. :D :D :D :D

Mi sueno

Da's waar!
Succes nog Nukke!!! Ik duim voor jullie!

Mi sueno

Iemand aan de Nederlandse kant nieuws gehad??
Beetje rare bedoening, nog geen scores te zien! :(

Gesloten