Pagina 2 van 2
Re: Ergernis Kesteren Medical factoring
Geplaatst: 20 apr 2009 14:21
door Guardian72
Maar is het niet zo als het aantoonbaar hun fout is (lijkt me hier duidelijk) dat ze zowiezo de kosten moeten vergoeden?
Zou mooi wezen, ik verkloot de boel, en jullie mogen ervoor betalen..
Re: Ergernis Kesteren Medical factoring
Geplaatst: 20 apr 2009 19:49
door cinderella86
Als oud werknemer kan ik alleen zeggen let ontzettend goed op want sinds fa-med, kesteren medical factoring heeft overgenomen is het een grote bende. Een en al systeem fouten en al het personeel dat kennis had is eruit gewerkt. Ik wil iedereen sterk adviseren om alles drie dubbel te checken en niet gelijk genoegen te nemen met een antwoord die je van medewerkers krijgt. Vraag net zolang door tot je zeker weet hoe het zit.
Als je mail stuurt, stuur altijd en BBC naar jezelf want mail wordt soms gewoon verwijderd omdat het te moeilijk is.
En hou alle zaken voor jezelf goed bij zodat je kan aantonen dat dingen als incassokosten onterecht zijn.
Een corrupte bende!
En incassokosten gewoon niet betalen als je het er niet mee eens bent. Zorg er wel voor dat je de hoofdsom betaald. Het wordt uiteindelijk toch niet doorgezet.
Re: Ergernis Kesteren Medical factoring
Geplaatst: 22 apr 2009 21:48
door happy11
Als nog een oud medewerkster moet ik zeggen dat het zeer doet te lezen hoe groot de puinhoop is. En dit is allemaal begonnen na de overname van Famed. Meneer Krapels en de zijne hebben het gezonde bedrijf Kesteren laten verdrinken in de elende dat Famed heet. Zo zonde....
Re: Ergernis Kesteren Medical factoring
Geplaatst: 23 mei 2009 21:48
door a-lexie
ook heb ik dreigementen van deurwaarders via brieven gehad,dit terwijl alles betaald is en hun gewoonweg niet te bereiken zijn,niet via mail,niet via de 3 telefoonnummers,er blijven alsmaar 7 wachtende en je betaalt een vermogen.Laat ze maar komen verder,maar besteed er een keer aandacht aan svp,dit kan gewoonweg niet.
Re: Ergernis Kesteren Medical factoring
Geplaatst: 11 jun 2009 19:27
door Dentel care Utrecht
Het lijkt mij dat de tandartsen er ook beter van worden.
Ik heb Dentel care Utrecht maanden lang gevraagd om een overzicht van de behendelingen die wel verricht zijn,
nou mooi niet ze wijgeren alle medewerking in deze.
Dus lijkt het mij dat zij er ook beter van worden,
anders zouden ze graag mee merken.
We hebben via Van Kesteren van de orthodontist ook verkeerde rekeningen gehad,
de orthodontist heeft het na een telefoontje naar Van Kesteren opgelost
Waarom doe Dentel Care Utrecht dat niet even
Re: Ergernis Kesteren Medical factoring
Geplaatst: 13 aug 2009 13:00
door Joke Assink
wij proberen al sinds 2006 ons adres ingevoerd te krijgen om de facturen te kunnen ontvangen. Ons probleem doet Kesteren de zaak af. Met als gevolg het stempel wanbetaler te hebben bij de tandarts.