LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drama met ANWB

Andere onderwerpen over auto en vervoer
hansjebe
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2012 10:19

Re: Drama met ANWB

Ongelezen bericht door hansjebe »

De administratie bij de ANWB is inderdaad puinhoop. Ze zeggen gewoon dat een door mij verzonden brief niet ontvangen is. De telefonische opzegging van de wegenwachtservice is niet doorgevoerd. Er zouden geen telefonische gesprekken hebben plaatsgevonden. Helaas heb ik de namen van de helpdeskmedewerkers niet genoteerd (tip: altijd doen!) Over de bejegening door de medewerkers nog maar niet te spreken. Voor mij einde oefening bij de ANWB

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Drama met ANWB

Ongelezen bericht door nevermind »

hansjebe schreef:De administratie bij de ANWB is inderdaad puinhoop. Ze zeggen gewoon dat een door mij verzonden brief niet ontvangen is. De telefonische opzegging van de wegenwachtservice is niet doorgevoerd. Er zouden geen telefonische gesprekken hebben plaatsgevonden. Helaas heb ik de namen van de helpdeskmedewerkers niet genoteerd (tip: altijd doen!) Over de bejegening door de medewerkers nog maar niet te spreken. Voor mij einde oefening bij de ANWB

Dat kan, want de ANWB heeft aan het opzeggen voorwaarden verbonden, en daar komt schriftelijk niet in voor!
Toch opzeggen?

Opzeggingen moeten vóór 15 november van het lopende jaar door ons ontvangen zijn. Als u nu opzegt gaat uw opzegging per 31 december 2013 in. U kunt dus nog heel 2013 profiteren van de voordelen van uw lidmaatschap en/of Wegenwacht Service.

Voor uw opzegging kunt u bellen met 088 - 269 2222 bereikbaar van maandag t/m vrijdag: 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 8.30 - 17.00 uur. Op zondag en feestdagen gesloten.

http://www.anwb.nl/wegenwacht/opzeggen

Gesloten