Pagina 2 van 2

Re: Drama met ANWB

Geplaatst: 25 dec 2012 08:31
door hansjebe
De administratie bij de ANWB is inderdaad puinhoop. Ze zeggen gewoon dat een door mij verzonden brief niet ontvangen is. De telefonische opzegging van de wegenwachtservice is niet doorgevoerd. Er zouden geen telefonische gesprekken hebben plaatsgevonden. Helaas heb ik de namen van de helpdeskmedewerkers niet genoteerd (tip: altijd doen!) Over de bejegening door de medewerkers nog maar niet te spreken. Voor mij einde oefening bij de ANWB

Re: Drama met ANWB

Geplaatst: 25 dec 2012 08:36
door nevermind
hansjebe schreef:De administratie bij de ANWB is inderdaad puinhoop. Ze zeggen gewoon dat een door mij verzonden brief niet ontvangen is. De telefonische opzegging van de wegenwachtservice is niet doorgevoerd. Er zouden geen telefonische gesprekken hebben plaatsgevonden. Helaas heb ik de namen van de helpdeskmedewerkers niet genoteerd (tip: altijd doen!) Over de bejegening door de medewerkers nog maar niet te spreken. Voor mij einde oefening bij de ANWB

Dat kan, want de ANWB heeft aan het opzeggen voorwaarden verbonden, en daar komt schriftelijk niet in voor!
Toch opzeggen?

Opzeggingen moeten vóór 15 november van het lopende jaar door ons ontvangen zijn. Als u nu opzegt gaat uw opzegging per 31 december 2013 in. U kunt dus nog heel 2013 profiteren van de voordelen van uw lidmaatschap en/of Wegenwacht Service.

Voor uw opzegging kunt u bellen met 088 - 269 2222 bereikbaar van maandag t/m vrijdag: 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 8.30 - 17.00 uur. Op zondag en feestdagen gesloten.

http://www.anwb.nl/wegenwacht/opzeggen