LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valentijnsactie van verkade

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
sietskek
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2009 12:02

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door sietskek »

Nou ook mijn valentijn liep behoorlijk in de soep...
Had een mooie glimmende zilveren vaas met rode tulpen gekocht maar ja een man mekt dat niet zo snel op dus had ik er een mooi verkade hart bij bestelt. Dacht dat staat echt leuk en dan vat ie hem tenmisnte...

Er kwam van alles in de bus maar geen hart. Heb meer klachten hierover gehoord in Hoorn NH en ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben :(
Ook hier was het geld snel afgeschreven en heb nog een klacht geschreven via de site van verkade....Misschien komt ie vandaag nog binnen maar wat mij betreft mogen ze hem nu houden. Chocola koop ik op elke hoek voor een prikkie...

Voor mij is de lol eraf en ik doe niet meer mee met deze verkade acties :'(

Sietske

miekederijck
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2009 19:06

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door miekederijck »

Belachelijk dat Verkade zegt dat het hart er nog aankomt,daar heb je toch niets meer aan!Je laat op eerste kerstdag toch ook Sinterklaas niet meer langskomen! :?

cortje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 12:15

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door cortje »

Ook ik had een hart besteld voor mijn man. Dit al gedaan op 1 februari zodat ik dacht dat het dan optijd er zou zijn.
Wat schep mij verbazing als de tnt op zaterdag een ander pakje kom bezorgen maar niet het HART VAN VERKADE.
Daar ging mijn verrassing voor mijn man.
Dus....... ook ik ben erg telleur gesteld in Verkade.

Heb vanmorgen hun gebeld en zij hebben almijn gegevens genoteerd. Zou later op de dag een mailtje krijgen.
Ze zullen van goede huizen moeten komen om dit goed te maken, want een paar dagen later alsnog dit hart ontvangen daar trap ik niet in.

Cortje :( :evil:

snoekje
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2008 11:14

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door snoekje »

Het is inderdaad belachelijk als ze het nu nog gaan versturen.

Kan me niet voorstellen dat er bij TPG zoveel fout gaat met de afzender van verkade.

Ze zijn niet te bereiken helaas. Als ze nu met een beetje nadenken even een bericht zetten op de site met info of zo, maar ze doen gewoon helemaal niets!!!

Volgens mij was Mr Jummy van sultana ook een actie van Verkade en dat was ook een regelrechte ramp.

Als ze dit nu niet aankunnen laat ze er dan a.u.b. direct mee stoppen met deze acties, want dit is allemaal erg teleurstellend voor iedereen.

miekederijck
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2009 19:06

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door miekederijck »

Hallo allemaal,

Ik heb net iemand gesproken bij Verkade en ook mij werd verteld dat het hart nog zou volgen en dat tpg post 95%bezorgd zou hebben.Ik vertelde haar dat ik daar totaal niks aan had aan die informatie.
Morgen na 16.00 kun je een email sturen naar Verkade met je klacht ,ik zei haar dat de emails niet aankomen waarop zei geirriteerd vertelde dat dat morgen pas na 16.00 kon :twisted: .Ik vrees dat we ons geld niet terug zullen krijgen,dus een tip voor volgend jaar :vooral NIET meedoen aan de actie van verkade.

j.sommen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 13:30

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door j.sommen »

Ook ik had voor mijn vrouw een hart besteld, uiteraard ook niets ontvangen. Behoorlijke domper, vooral omdat ik m'n vrouw al aardig nieuwsgierig had gemaakt naar het pakje dat er zou komen.

De verhalen van Verkade dat TNT in 95% van de gevallen heeft bezorgd, geloof ik ook niet helemaal. Men had het beter moeten inschatten.

Daarbij komt nog dat als het hart uitverkocht zou zijn geweest op het moment van bestellen, had hier melding van gemaakt moeten worden. En niet gewoon geld afboeken, terwijl men wist dat ze niet meer op tijd konden leveren.

Ben wel erg benieuwd wat hier nu mee gebeuren gaat vanuit Verkade.

erika51
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 feb 2009 08:55

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door erika51 »

Voor iedereen die niets ontvangen heeft.

Wij kunnen ons geld WEL terug krijgen, want het is een datum gebonde actie. Verkade is deze afspraak niet nagekomen en heeft heermee de voorwaarden verbroken. (Deze overigens ook nergens te vinden, maar goed) Verkade is hier de schuldige omdat wij ons geld naar hun hebben overgemaakt, wat hun vervolgens weer met TNT afspreken of doen is niet meer aan ons. Hier staan wij dus buiten en krijgen wij ons geld terug, en moet Verkade dat zelf maar met TNT afhandelen.

Voor de mensen die morgen een klacht willen indienen:

verkade.nl vervolgens meest gestelde vragen en daar zou ook een formulier onder moeten staan.

Voor morgen iedereen succes en laat even weten hoe het bij jullie is afgehandeld.

Erika

sietskek
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2009 12:02

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door sietskek »

en even voor de goede orde beste mensen

De postbode is al geweest en zelfs vandaag zat het hart er niet bij...
vieren ze valentijn bij verkade in maart ofzo???

Dus aan de tpg ligt het ook niet lijkt me...een dag vertraging kan altijd [er ongeluk gebeuren. Lijkt me niet dat TPG bij zoveel mensen per ongeluk dit foutje maakt...en anders was ie wel bezorgd vandaag.

Met andere woorden VERKADE HEEFT T GEWOON NIET VERSTUURD!!!!
en bewijs jij maar s aan hun dat je niks hebt gekregen????

Ericw
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 feb 2009 21:28

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door Ericw »

Het verhaal krijgt een mooie wending.

Ik heb contact opgenomen met TNT/TPG. Deze gaven aan NOOIT een aflever garantie af te spreken,en ook al niet met de Verkade. Verders zijn er ook geen aflever problemen geweest rond de valentijndrukte. Dus dit is grote flauwekul van Verkade. Ik heb dan ook bij de TNT/TPG een klacht in gediend op verzoek van de klantenservice. Deze gaan nu onderzoeken waar het probleem ligt.

Maar even belangrijk: Mijn klacht staat nu alleen. De mevrouw van de klantenservice vroeg om te vragen dat er meer gedupeerde hun klacht bij TNT/TPG te melden.
Bij deze. Dit kan via 058-2333333 en dan even het menu volgen.

R0gier
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 13:48

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door R0gier »

Heej Mensen!

Net als iedereen hier is mijn hart afgelopen zaterdag ook niet afgeleverd. Hier ben ik natuurlijk boos over, aangezien dit de dag voor mij deels heeft verpest. Ik heb gister hier ook direct over gemailt met Verkade
Gelukkig kan ik wel zeggen dat het hart vandaag wel met de post is afgeleverd.

mvg
Rogier

Verkade Consumentenservic
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 15:13

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door Verkade Consumentenservic »

Beste Radar blogger,

Helaas zijn er adressen in Nederland waar het Valentijnshart niet op 14 februari is bezorgd, dat vinden wij erg vervelend. Om de de valentijnsharten met de grootst mogelijke zorg te leveren, laten wij het hart via TNT post bezorgen. TNT post geeft een bezorggarantie van 95% op Valentijnsdag zelf zoals in de verkoopvoorwaarden staat vermeld. Het kan zijn dat het hart vandaag alsnog door de brievenbus valt. In kleinere gemeenten kan het zijn dat op maandag geen post wordt bezorgd, in dat geval kan hart ook nog op dinsdag worden bezorgd.

Vanwege het feit dat het hart tot en met dinsdagmiddag bezorgd kan worden, zal er vanaf dinsdag 16.00 uur op www.verkade.nl onder het kopje "Veelgestelde Vragen" een link staan vermeld. Via deze link kunt u gemakkelijk met behulp van uw ordernummer en wachtwoord (staat vermeld in uw bevestigingsmail) uw klacht aan ons doorgeven. Aan de hand daarvan wordt er direct contact met u opgenomen over de afhandeling van de klacht.

Wij vinden het nogmaals erg jammer dat u uw Valentijn niet precies op 14 februari heeft kunnen verrassen met een Verkade Valentijnshart. En hopen dat u deze vandaag of morgen alsnog ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Verkade Consumentenservice

anetteromijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 16:23

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door anetteromijn »

ook ik had zo'n hard besteld en je raad het al, het is er niet !!!!!!
verkade gebeld, dit duurde lang, zou terug gebeld worden , is niet gedaan. weer gebeld,kreeg te horen dat ik morgen om vier uur kon reageren op de site.
zolang niet gewacht gelijk gedaan, kreeg reactie terug dat de tnt 95 % bezorgarantie gaf dus helaas, het hard zou misschien nog komen.
ik vind het schandalig, wat heb ik nu nog aan dat vervelend hard,14-2 is al voorbij, als je aan zo'n actie begint zorg je toch dat alles goed geregeld is of nit , wil mijn geld terug want de lol is er zo af :(

brouwer.ajm
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2009 16:37

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door brouwer.ajm »

Wat een L.Lkoek die reactie van Verkade:
TPG post garandeert helemaal niets ( zie reactie VARA Kassa ) en ik heb geen overeenkomst met TPG maar met Verkade en die hebben bevestigd per mail dat er 14 februari geleverd zou worden.
Tot op heden nog steeds niets ontvangen heb dus ook gemaild dat ik het hart zal weigeren en anders retour afzender zal sturen.
Voor mij gewoon geld terug storten en voor alle duidelijkheid is Utrecht geen kleine gemeente dus ook die vlieger gaat niet op.

Verkade maakt zich er op deze manier wel heel makkelijk vanaf.

:cry: :oops: :cry:

sietskek
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2009 12:02

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door sietskek »

ook Hoorn NH is geen geen kleine gemeente. De post is wel degelijk geweest vandaag want kreeg ook nog andere post binnen.
Dikke lulkoek dus weer van Verkade, ze gaan zeker alsnog harten op de bus doen????? beetje laat erg jammer

Richard M
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 17:18

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door Richard M »

Ook ik heb geen chocolade hart mogen ontvangen op valentijnsdag terwijl ik dat dus al ruim 2 weken terug had besteld. Valentijnsdag valt volgens mij op 14 febr. en niet op 16 of 17 feb. Daarom ben ik ook erg teleurgesteld in verkade over hun verklaring dat het hart nog eventueel ook vandaag (dus niet) of morgen bezorgd kan worden. Schandalig MEISJES VAN VERKADE. groet Richard

beardienl
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 feb 2007 16:40

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door beardienl »

Dit is niet te geloven. Er werd zo even gebeld en de postbode kwam een brief en een pakje brengen. Ja hoor , na 6 uur!!!! Er hoefde niet voor getekend te worden. Dit is de eerste keer dat de postbode aanbelt voor een brief.

Maar het is er!! Verzonden vanuit Maastricht ??
Gelukkig maar.

Ik hoop dat alle andere dit ook nog krijgen, al is het dan wel veel te laat.

snoekje
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2008 11:14

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door snoekje »

Het is allemaal mooi leuk en aardig van Verkade, maar het slaat gewoon echt nergens op dat ze een actie doen die speciaal voor VALENTIJNSDAG is bedoelt en dat ze dan maar gewoon zeggen dat het ook wel een dag of 2 later kan worden bezorgt.

Daar doe je toch geen VALENTIJNSACTIE voor???

Als je zoiets organiseerd dan zorg je ook dat de actie slaagt en dat de bestelde en betaalde harten netjes op VALENTIJNSDAG worden afgeleverd!

Dit kan echt niet door de beugel hoor Verkade!!!!!

We wachten gewoon de reactie af, want zoals ze nu reageren slaat werkelijk nergens op.

Je doet iets goed of je doet iets niet, maar blijkbaar is verkade daar niet zo goed in. Zij hebben het geld binnen van de harten en het zal hun een zorg zijn volgens mij.

erika51
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 feb 2009 08:55

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door erika51 »

Daar zijn we weer.

Als het hart vanavond of morgen nog in de bus komt stuur ik het terug.
Ze kunnen het mooi bekijken daar. Tevens ook een mooie reclame voor Fairtrade. Ben benieuwd of die wel hun deel van het geld krijgen.

Ik weet niet wie die reactie van Verkade heeft gestuurd, maar ik zou me diep diep diep schamen om mensen zo simpel af te wimpelen.

Ik laat het er niet bij zitten en zoals bij kassa geschreven wordt ga ik ook een klacht neerleggen bij de TNT Post.

Erika

daff
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 20:33

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door daff »

Nou helaas ben ik ook in deze actie getrapt! Zulke reclame spotjes en helaas word er niets waar gemaakt want mijn vriend heeft ook geen hart ontvangen! Verkade verdiend een negatief bericht in de media!

Ericw
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 feb 2009 21:28

Re: Valentijnsactie van verkade

Ongelezen bericht door Ericw »

Ja hoor heb het voor elkaar.Ik krijg de 24ste februari het geld terug..

De aanhouder wint..

Ik belde net maar weer eens met de Verkade.(17-02-2009 10.00uur)

Dag mevrouw mag ik de klantenservice. Mevrouw dat ga ik aan de klantenservice vertellen. Meneer die zijn niet aanwezig,deze zijn er pas vanaf 11 uur kunt u dan terug bellen. Nee mevrouw kunt u mij dan doorverbinden met de afdeling PR. Nee meneer die zijn ook niet aanwezig. Maar mevrou hebben ze dan allemaal nachtdienst gehad. Nee meneer maar er is niemand aanwezig. Mevrouw u probeert mij met een kluitje in het bekende riet te sturen. nee hoor meneer. Maar meneer ik wil u verzoeken,vanaf 11.00 staat er een link op de pagina,deze kunt u gebruiken. Hu,mevrouw wat moet ik met een link op de site,ene welke link,waar gaat dit over ik kan u niet volgen. Nou meneer dat is de link over de valentijnsaktie. Maar mevrou hoe komt u er bij om mij naar deze link te verwijzen. Ja maar meneer u belt toch voor de actie. Mevrouw dat heb ik niet gezegt,u neemt dat aan.Maar ik wil graag de PR spreken of de klantenservice. Heeft u een ogenblikje meneer. Tuurlijk........ Meneer wat is uw ordernummer van de bestelling. Mevrouw dat is *****. Ogenblikje nog........ Uiteindeklijk alle gegevens doorgegeven. De mevrouw beloofde dat het bedrag de 24ste zal worden overgemaakt. Dank u wel mevrouw. Met wie heb ik gesproken. Met mevrouw *******. Dank u wel en wie heeft de opdracht gegeven tot terug betaling mevrouw*******. Dat heeft de afdeling consumentenconacten gedaan meneer.

Er is dus een van de verkade meisjes die het werk erg leuk vind en al een uur voor aanvang van het werk aanwezig is.. dus je ziet gewoon aanhouden,netjes maar duidelijk blijven. En bij je eis blijven.. Geld terug..

Gesloten