LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenzaken in Rotterdam

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Fordfocuswagon1,6

Re: Keukenzaken in Rotterdam

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

(G)e(W)e(TE)n Tijdens het gesprek halen we nog even twéé of drie onvermijdelijke foute uit meegenomen tekening of de order en geven aan dat dit wel erg slordig is van het betreffende bedrijf, je toont dan even begrip voor de situatie door te melden dat iedereen wel eens een foutje maakt en niemand perfect is maar dat je hoopt dat ze bij het bestellen van de kostbare keuken wel foutloos zijn! Je legt verder uit dat zoiets bij ons niet kan gebeuren omdat wij een computer programma hebben die dergelijke fouten eruit haalt voor dat het fout gaat. Maar wij werken dan ook met de nieuwste programma’s zoals u wel ziet aan onze 3D tekeningen (met open lade en deurtjes).
Nou als jij achter die pc zit ren ik gelijk weg want ik koop van jouw niks want jij staat gewoon op de loon lijst van ome ben.

En bijna alle keuken programma´s die je vindt op het internet hebben dat 3D dus klets niet zo uit de hoogte man... kan je alleen maar harder vallen....!!!

En dat doen ze ook altijd bij de kk hapjes en drankjes aanbieden maar eerst wel ff de prijzen opgehoogd met 50% ze noemen dat in normaal Nederlands OPLICHTING!!!
Gewoon recht streeks een netto prijs...

Dus ik zou nog liever een keuken kopen bij Maxx of bij Zelfstandige. maar absoluut niet bij jouw met je vele praatjes...

MVG

(G)e(W)e(TE)n

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Beste Fordfocuswagon1,6,

Ik merk enige vijandigheid, dat is raar want jij kent mij helemaal niet. Bovendien heb ik ook geen hekel aan jou, dus doe even gewoon. Helaas voor jou laat de praktijk zien dat mensen zoals jij, die roepen niet te willen en zullen kopen, uiteindelijk het makkelijkste overstag gaan……ik weet ook niet waarom?

GWTE 8)

Ps. Wel typisch ik heb het woord prijs niet in de mond gehad……duidelijk een prijsvechter in een Fordfocuswagon.

Fordfocuswagon1,6

Ik merk enige vijandigheid, dat is raar want jij kent mij helemaal niet. Bovendien heb ik ook geen hekel aan jou, dus doe even gewoon. Helaas voor jou laat de praktijk zien dat mensen zoals jij, die roepen niet te willen en zullen kopen, uiteindelijk het makkelijkste overstag gaan……ik weet ook niet waarom?
GWTE
Ps. Wel typisch ik heb het woord prijs niet in de mond gehad……duidelijk een prijsvechter in een Fordfocuswagon.
Ik doe helemaal niet vijandig maar ik vind gewoon dat je hier vaak onzin uitkraam en dan vind ik ook dat ik daarop mag reageren....

Dus vandaar.............Dus nogmaals zeg niet dat jij of de zaak waar jij werkt geen fouten maakt want dat kan niet want iedereen maakt fouten...
En ff een tipje voor jouw ik koop nooit keukens bij de DMG...

Dus :lol:

(G)e(W)e(TE)n

Dus nogmaals zeg niet dat jij of de zaak waar jij werkt geen fouten maakt want dat kan niet want iedereen maakt fouten...
Iedereen maakt fouten, dat klopt, echter wij maken heel weinig tot geen fouten....en als we/ik al een foutje maken zijn het zeer kleine foutjes die eenvoudig zijn op te lossen.

Maar het verhaal van een speciaal computer programma is natuurlijk een verkopers praatje......wat wel werkt. Verder mag jij je eigen mening hebben net als ik. Kom dan wel met goede argumenten.

GWTE

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Tijdens het gesprek halen we nog even twéé of drie onvermijdelijke foute uit meegenomen tekening of de order en geven aan dat dit wel erg slordig is van het betreffende bedrijf
Daarnaast geef ik op verzoek van de verkoper als eigenaar mijn 06 nummer aan de klant voor als er toch nog iets mocht misgaan, kunt u mij direct en rechtstreeks bellen, directer kan haast niet (dit nummer is overigens alleen op werkdagen bereikbaar als ik op de zaak ben).
Tot slot doe ik een voorstel om uit ons klanten bestand een willekeurige klant te kiezen waarnaar ze onmiddellijk mogen bellen om te informeren naar hun bevingen met ons als keuken leverancier, waar bij ik ze garandeer een vergelijkbaar advies te krijgen als van hun eigen referentie (dit aanbod neemt overigens niemand ooit aan).
Da's toch mooi om als eigenaar en verkoper tegelijk uzelf opdrachten te geven en de klant onmiddelijk een waanzinnig exclusief aanbod doet van "de" keuken zonder foute, die maken alleen andere conculega's.

:lol: dat zijn mijn bevingen op uw woorden.........

Fordfocuswagon1,6

(G)e(W)e(TE)n
Iedereen maakt fouten, dat klopt, echter wij maken heel weinig tot geen fouten....en als we/ik al een foutje maken zijn het zeer kleine foutjes die eenvoudig zijn op te lossen.
Maar het verhaal van een speciaal computer programma is natuurlijk een verkopers praatje......wat wel werkt. Verder mag jij je eigen mening hebben net als ik. Kom dan wel met goede argumenten.
GWTE
Ik reageer helemaal niet meer op jouw jij bent het helemaal niet waard jij bent gewoon zo zielige verkoper die alleen maar aan ze eigen target denkt en niet aan de klanten denkt....

De beste reclame is mond op mond reclame en niet wat jij doet nu 50% korting en bla bla bla bla....

MVG

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

want wij voegen het woord bij de daad.

en

Quote:
het creëren en leveren van behoefte

vijgen en dergelijke

Ja ho maar zo Gerrie. Praat geen poep man!!

Dus je plaatst advertenties met schreeuwkortingen, pakt gretig de tekening van de collega en brandt deze tot de grond toe af. Daarna voer je het angstgevoel nog eens extra op door het besteltraject en aftersales onderuit te trappen. Je geeft de potentiele klant dan ook nog eens een lijst telefoonnummers van jouw familieleden die het laatste zetje moeten geven en stuurt tot slot de klant beschonken met de auto naar huis.......

Als het product wat je levert als een paal boven water staat dan heb je dat moddergooien allemaal niet nodig. Dan kun je ook buiten werktijd met gerust hart de telefoon aannemen want een klant loopt in het weekend ook rond met twijfels en vragen die vaak met een paar woorden kunnen worden ontkracht.
Maar wij werken dan ook met de nieuwste programma’s zoals u wel ziet aan onze 3D tekeningen (met open lade en deurtjes).
Dus zelfs op de tekening sluit die rommel al niet goed :lol: Service binnen 2 weken opgelost .... dat kan alleen met standaardmatenfabrikanten die alles van de plank leveren...... Wellmann??!

MVG

p.s. Gerrie, ik hoop dat je geen Tulp Keukens in de buurt hebt... Die werken ook met een eigen montagedienst, geven nu naast 60% korting op apparatuur en een gratis vaatwasser ook nog een Playstation 3 weg. Ook maken zij nooit fouten en leveren serviceproducten uit eigen fabriek binnen 24 uur, hoogglans of niet het maakt niet uit.

Voel je 'm?

MVG

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 05 mei 2009 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste

Je kan er van vinden wat je wilt, maar zo verkoop je wel keukentjes.
De mensen die de succesformule bezitten zullen die niet met een ander delen.

Juist de succesvolle zakenmensen gaan niet met een ander delen waarom ze succes hebben.........dat doet het "middenkader" wel die willen zich bewijzen :wink:

Ieder zijn manier; als je maar gelukkig bent, nietwaar!?

Astrid35

Ongelezen bericht door Astrid35 »

Ik was ook wel benieuwd naar het antwoord van deze vraag van koksmuts. Er zijn wel een paar on topic reacties gekomen en ik mag hopen dat hij zijn antwoord heeft gegeven, want het gaat inmiddels nergens meer over.

Valt me op dat het in no time een off topic oeverloze discussie wordt. En niet alleen hier, maar bijna in elke topic die je aanklikt.

Zonde

klussert

Ongelezen bericht door klussert »

Astrid,
bedankt voor deze eindelijk bovengemiddeld intelligente bijdrage aan dit forum. Wat mij betreft zijn er een paar mensen die bereid zijn een bona fide vraag serieus te beantwoorden, waarna het vrijwel standaard verzandt in een oeverloze uitwisseling van egocentrische beschrijvingen en vuilspuiterij. Kan er iemand van Tros Radar in hemelsnaam topics een keer sluiten, want volgens mij is er niemand die enig zicht houdt op het naleven van de gedragsregels of zingeving van dit forum. Maar ja, Tros Radar is alleen maar gebaat bij veel verkeer op de site, en heeft minder belang bij de inhoud. De keizer heeft geen kleren aan vrees ik..
prettig weekend.
Klussert

(G)e(W)e(TE)n

Juist de succesvolle zakenmensen gaan niet met een ander delen waarom ze succes hebben
Beste Zelfstandigste,

Als dat wat jij zegt waar zou zijn dan is de wereld er pas echt beroerd aan toe Zelfstandigste. Ik trek het wat breeder. Denk eens aan goede voetballers de hun technieken met de jongere spelers uit een team delen. Of denk aan de trainingen en lezingen die succesvolle mensen overal in de wereld geven. Denk aan de vele boeken die worden geschreven door de even zovele goeroes op elk gebied.

Nee, geloof me nu maar, succes is niet iets wat je louter op straat of een forum als dit oppikt. Er moet ook spraken zijn van talent en als het gaat om keukens een behoorlijke doses vakkennis. En zoals je inmiddels wel weet ontbreekt het daar bij mij niet aan. En als jij of iemand anders deze ingrediënten bezit kun je zo iemand wel beter maken. Soms zal dit tot gevolg hebben dat de mensen je niet per definitie leuker gaan vinden maar je verkoopt dan wel meer keukens. Bedenk, veel goede voetballers zijn ook onuitstaanbaar. En als je echt goed bent en talent hebt dan kun je het ook nog zo doen dat de mensen je wel nog aardig vinden. Alleen je moet het zelf willen, sommigen willen liever aardig gevonden worden dan dat ze succes hebben. Dit zijn meestal niet de beste dokters.

Belangrijk is natuurlijk wel dat aan het eind van de rit je wel kwaliteit moet leveren met een prachtig resultaat en verder de meeste beloftes moet nakomen. Het “klant gevoel” blijft voor de lange termijn het belangrijkste. Maar als die twéé weken service termijn uiteindelijk vier weken is geworden dan heb je met een mooi bosje bloemen en het probleem verholpen toch een tevreden klant. En mocht de klant hier terloops toch nog aan refereren dan heb je altijd één geldig excuus: mevrouw/meneer ik blijf een verkoper………en een verdomd goede ook nog, vind u niet! Een goede verkoper zal een situatie altijd iets rooskleuriger afschilderen dan hij is, als hij maar niet liegt.

GWTE (At Your Service) :wink:

Ps. @ Maxx: bedankt voor je vermakelijke reactie, erg grappig, weer even lekker om kunnen lachen en daar gaat het in het leven toch om, jij snapt het helemaal. :D

Ps. Een aantal goede zaken in Rotterdam zijn: Asto keukens, Tieleman keukens……

zelfstandigste

En mocht de klant hier terloops toch nog aan refereren dan heb je altijd één geldig excuus: mevrouw/meneer ik blijf een verkoper………en een verdomd goede ook nog, vind u niet! Een goede verkoper zal een situatie altijd iets rooskleuriger afschilderen dan hij is, als hij maar niet liegt.
:roll:
Er zijn wel een paar on topic reacties gekomen en ik mag hopen dat hij zijn antwoord heeft gegeven, want het gaat inmiddels nergens meer over. Valt me op dat het in no time een off topic oeverloze discussie wordt. En niet alleen hier, maar bijna in elke topic die je aanklikt.
Zonde
Ja........mee eens (geloof niet dat "koksmuts zelf het antwoord geeft!?)

keukenmonteur

Ongelezen bericht door keukenmonteur »

asto keukens
is een goede zaak waar je eigenlijk ook kunt slagen voor je keuken , ben een keer binnengeweest en er staan mooie moderne keukens momenteel zeer modern , en ik moet zeggen dat er veel aandacht word besteed aan de afwerking , ook de servive word zo snel mogelijk opgelost , zij zitten niet te wachten op ontevreden klanten weet ik , ik heb in het verleden daar gewerkt als monteur , en ik kan weten dat er alles aan gedaan word om keukens goed te leveren ook service word snel opgelost , veel geluk verder asto ,

de keukenmonteur van vroeger

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:

Gesloten