Nou als jij achter die pc zit ren ik gelijk weg want ik koop van jouw niks want jij staat gewoon op de loon lijst van ome ben.(G)e(W)e(TE)n Tijdens het gesprek halen we nog even twéé of drie onvermijdelijke foute uit meegenomen tekening of de order en geven aan dat dit wel erg slordig is van het betreffende bedrijf, je toont dan even begrip voor de situatie door te melden dat iedereen wel eens een foutje maakt en niemand perfect is maar dat je hoopt dat ze bij het bestellen van de kostbare keuken wel foutloos zijn! Je legt verder uit dat zoiets bij ons niet kan gebeuren omdat wij een computer programma hebben die dergelijke fouten eruit haalt voor dat het fout gaat. Maar wij werken dan ook met de nieuwste programma’s zoals u wel ziet aan onze 3D tekeningen (met open lade en deurtjes).
En bijna alle keuken programma´s die je vindt op het internet hebben dat 3D dus klets niet zo uit de hoogte man... kan je alleen maar harder vallen....!!!
En dat doen ze ook altijd bij de kk hapjes en drankjes aanbieden maar eerst wel ff de prijzen opgehoogd met 50% ze noemen dat in normaal Nederlands OPLICHTING!!!
Gewoon recht streeks een netto prijs...
Dus ik zou nog liever een keuken kopen bij Maxx of bij Zelfstandige. maar absoluut niet bij jouw met je vele praatjes...
MVG