Hier heb ik zo'n drie jaar geleden al iets over gemeld. Toen was de no-claim beschermer echt het walhalla, maar wisten veel mensen niet dat je je schadevrije jaren kwijtraakte. Kwam je pas achter als je ging overstappen.Byob schreef:En dat hebben ze nu juist wel, alleen zie je het niet als je je aan de voorwaarden houdt van bijvoorbeeld max. 1 schade per jaar.De no-claim beschermers hebben geen invloed op de schadevrije jaren
Ze nemen je gewoon schadevrije jaren af alsof je geen bescherming hebt, maar aan de andere kant vullen ze het eigenlijk aan met extra treden (dit zijn geen schadevrije jaren!!)
Zo blijf je op hetzelfde niveau als je stond voor de schuld schade.
Bij beeindiging zie je de gevolgen van de schuldschades inderdaad.
Mijn advies: gewoon niet afsluiten. Kost je per jaar EUR 55,00 of meer. De kans is nu ook (veel) groter dat je een kleine claim gaat neerleggen bij de verzekeraar, omdat je zo'n beschermer hebt.
Verzekeraars zijn echt niet dom geweest bij het ontwikkelen van deze beschermer, maar moeten nu wel concluderen dat het aantal claims drastisch omhoog is gegaan. Gevolg: premieverhoging van dit product of......de maatschappij stopt ermee.
-edit-
Los van dit is het natuurlijk schandalig dat CB bewust misleidt als ik het verhaal zo lees van die persoon, wiens korting niet juist is vermeld. Idd tijd voor actie.