Hi Giselle,
Ik heb een Wildfire S, en na twee maanden kreeg ik ook klachten. Heel veel klachten. Drie maanden en drie reparaties verder krijg ik te horen van alle partijen dat ik een tweedehands telefoon moet accepteren. Dat is toch raar? Ik betaal mijn abonnement voor een nieuwe telefoon! Bij de tweede reparatie hebben ze trouwens mijn antenne gesloopt, ik had ineens geen wifi meer.
Gouden tip: maak foto's van het probleem (wifi + verbinding viel steeds weg) en print uit en stuur mee. En inderdaad foto's maken. Op de achterkant van mijn telefoon zit ineens na de derde reparatie een blauwe vlek. Alsof de telefoon langdurig in iemands broekzak heeft gezeten! En ik bewaar mijn telefoon altijd in zo'n speciaal hoesje.
Tip voor iedereen hier: bel met consuwijzer.nl, dat is gratis juridisch advies, en mijn complimenten: ze hebben mij goed geholpen!
Via deze link kom je bij voorbeeld klachtenbrieven terecht: http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrie ... ng_product
Veel sterkte en niet opgeven! Als iedereen blijft doorvechten voor zijn/haar consumentenrecht, moet het ooit opgelost worden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone, Dynafix --> Met schade terug
-
pettycoat56
Re: Vodafone, Dynafix --> Met schade terug
Zelfde klacht als hierboven wie wil er nu eens een vuist maken tegen dynafix want alleen begin je niks
@pettycoat56, ik hoop heel erg dat Radar het in de uitzending gaat behandelen, want als ik het zo op internet lees, zijn er ontzettend veel mensen die gedupeerd worden op deze manier. Ik heb mijn ervaring al gemaild, maar ze krijgen natuurlijk zoveel post binnen.. Maar je weet maar nooit!
-
pettycoat56
poppy 09 ik hoop het ook