LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe wasmachine, de bomen en het bos

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
plumber

Re: Nieuwe wasmachine, de bomen en het bos

Ongelezen bericht door plumber »

Geplaatst op 07 Mrt 2009 11:07 door BBCS

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
stekker en contrastekker is niet waterdicht.

Als je materiaal gebruikt met IP44 classering, hoef je daar geen zorgen over te maken

tjsonge BBCS je moet en zal gelijk hebben he.
Leg dat de mensen eens uit IP44 classering.
Bovendien hangt het nogal mooi he een stekker
met contra stekker.Gewoon langer snoertje hoor
klusje van een kwartier.

bleeke Bet

Ongelezen bericht door bleeke Bet »

Plumber,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb intussen een wasmachine gekocht (niet bij Modern.nl)
Die wordt voor 10,-- aangesloten op een trekschakelaar. En als het snoer te kort blijkt, dan zetten ze er voor hetzelfde geld een langer snoer aan. Gezien de tijd die dat vergt, hebben ze daar dan misschien een beetje verlies op maar dat nemen ze voor lief.

Panthera tigris altaica

Ongelezen bericht door Panthera tigris altaica »

Dat is in ieder geval goede service.

Ik heb ooit ook het probleem gehad van een te korte stekker aan de wasmachine. Maar ik was verhuist en had dus geen winkelier waar ik op terug kon vallen.

Mijn oom (electricien) heeft toen inderdaad een waterdichte verbinding gemaakt van trekschakelaar naar machine. Een geaarde snoer in een pvc buis op de muur bevestigd en op de verbinding tussen de ene snoer en de andere een soort capsule (vorm van een brillenkoker ongeveer) die waterdicht afsluitbaar was.

Maar dit is zeker een klusje wat je aan een vakman of een zeer geoefende knutselaar over moet laten.

bleeke Bet

Ongelezen bericht door bleeke Bet »

Zucht!

Ik kocht uiteindelijk een Zanussi ZWF3145.

Het ding produceert vlak voor en tijdens het centrifugeren een hoge snerpende toon die zelfs door een dichte deur in de aangrenzende kamer te horen is.

Is dat normaal (bij dit type)?

Deze machine is vandaag geleverd. Het apparaat dat gisteren werd gebracht is weer opgehaald. Het bleek aan de onderkant een groot gat te hebben in een slang.
De chauffeurs die hem brachten hebben hem aangesloten en getest d.w.z. water erin laten lopen en weer weggepompt.Toen was er nog niets aan dehand, waarschijnlijk omdat de hoeveelheid water niet groot was.
Niet alleen de vloer in de badkamer stond blank maar ook de parketvloer in de aangrenzende slaapkamer en de daarnaast gelegen studeerruimte. Het heeft een uur geduurd voordat alles opgedweild was. er zit nog water onder de naden van het parket dus het gaat nog wel even duren voordat het droog is (en de uiteindeljke schadebekend is).

Het moet gezegd: de mensen van Expert hebben meteen alle medewerking verleend. De chauffeurs zijn gisteren nog teruggeweest, hebben geconstateerd wat er loos was, foto's gemaakt en er werd afgesproken dat vandaag een ander apparaat werd geleverd.

Dat is dus gebeurd met een groot boeket bloemen.

Overigens maakt Zanussi de nodige prolemen.
Maar daarover meer in het onderwerp dat intussen gestart is over (hetgebrek aan) service van electrolux/Zanussi

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Jammer, Zanussi is redelijk en deze fout kun je de gevolg schade wegens een fabrieksfout claimen als je vloer kapot gaat...

Mijn buren hadden een 14 jaar oude Zanussi en klaagde dat de vorige langer mee ging... maar hebben nu een Samsung voor zelfde geld gekocht zodat ze zelfs de dekbedden kunnen wassen, geen 5 maar 7 Kg machine!

paro

Ongelezen bericht door paro »

Sinds 2 weken heb ik ook een zanussi zwf3145 van de Media Markt en heb er 2 keer mee gewassen maar hij doet het prima, de was komt bijna droog uit en hij maakt niet zo veel lawaai, daarvoor had ik ook een zanussi 10 jaar maar die centrifugeerde niet meer zo goed, ik denk dat je gewoon pech heb met je aankoop bleeke Bet.

Gesloten