LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lenen

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
loesje 2

Re: Lenen

Ongelezen bericht door loesje 2 »

Het ergste vind ik nog dat Antoinette alle financieel adviseurs en tussenpersonen betitelt als oplichters en zakkenvullers, samen met die mooie Erica Verdegaal die het ook allemaal zo goed weet.

Ze drijven de mensen recht in de valkuil die DSB heet!

Ik ben benieuwd naar de uitzending waarschijnlijk zal het er op uit draaien dat de DSB onschuldig is maar dat het de tussenpersonen zijn die de mensen fout voorlichten!

mattie

Ongelezen bericht door mattie »

Mischien komt er nog een herkansing mvr Hertsenberg!
Dan kunt u laten zien hoe ,,Integer,, u bent?
Zoals het er nu voor staat denk ik dat u net zo erg bent als Scheringa,Vriendjes?

Ik ben benaderd om mee te werken aan een item over Paypal.
Denkt u dat ik daar nu nog aan mee werk? en me voor paal laat zetten.
Nee bedankt,Als u er echt voor de consument was,had ik met liefde meegewerkt!
Mattie

gaal1944

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Ik ben het volkomen met jullie eens, Scheringa is de grootste zakkenvuller die in Nederland rondloopt. Hij is alleen slimmer dan de meeste andere Bankeigenaren! Dit soort mensen kunnen alleen maar worden gestopt bij een collectief klagen op de juiste plaats.
Die plaats is bij het AFM. Deze organisatie heeft als één van de belangrijkste taken toezicht te houden op wanbeleid!
a.s. maandag komt DSB uitleg geven over de problemen rondom de te hoge hypotheken! Ik ben zeer benieuwd hoe dit af gaat lopen!
Daarnaast is het goed hoor je frustraties te uiten, dat lucht op, maar vergeet niet je klacht ook te melden bij het AFM. :cry:
Ik gun AZ het kampioenschap van harte, alleen jammer dat de boef Scheringa hier eigenaar van is!

Gesloten