LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OOK Fit For Free !!!

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
killer01
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2007 14:55

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door killer01 »

ja maar ik laat het ook voorkomen ik ben niet gek ze zoeken het maar uit ze willen ook dat ik een jaar weer lid blijf ben al meer dan een jaar lid

ivosbox
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2009 16:17

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door ivosbox »

Lekker al deze reacties te lezen.

Ik ben nu 16 maanden lid van fit4free.
10 weken gelden heb ik tijdens het skieen op de indoorbaan een gecompliceerde schouder fractuur opgelopen.
ik ben 1 keer geopereerd en de volgende operatie staat alweer gepland

Ik bel naar fit for free omdat ik voor onbepaalde tijd sowieso niet meer in staat ben om te sporten.

Reactie fit for free. '' sorry meneer u heeft een jaar abonnement dus u moet nog 9 maanden door betalen''.

Dit is toch belachelijk. Ik kan geen gebruik maken van faciliteiten van fit for free maar ik wordt wel verplicht om er voor te betalen.
In de algemene voorwaarden wordt trouwens helemaal niets vermeld over ziekte en of blessures.

iemand hier ervaring mee?

Ik zie op alle topics van f4f een hele hoop dreigementen van het incasso bureau maar ik vraag me af of ze het inderdaad laten komen tot een rechtzaak.

bay
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jun 2009 17:19

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door bay »

@revpolen
en al een dagvaarding ontvangen ???
was nieuwsgierig ...

Anja3
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 jul 2008 15:58

Re: OOK Fit For Free !!!

Ongelezen bericht door Anja3 »

Ik heb inmiddels een dagvaarding ontvangen.
Heb ook opzegproblemen met FFF en hoe!
30 juli moet ik voor de rechter verschijnen.
Het is toch ongelofelijk dat dit bedrijf dit soort praktijken maar blijft doorvoeren!

groetjes, Anja

Gesloten