Re: IKEA bezorgservice
Geplaatst: 06 apr 2009 21:23
Het verhaal is nog niet afgelopen. Op woensdag zou er worden gebeld door IKEA over een nieuwe bezorging. Maar... je raadt het al. Geen bericht op woensdag. Vrijdag is er uiteindelijk kontakt. Ondertussen zijn al weer de nodige kosten gemaakt om de klantenservice van IKEA te pakken te krijgen. Ze kunnen pas volgende week (deze week) leveren. Dat wordt erg lastig als je zelf een opleiding begint en geen dag kunt verzuimen. Mijn dochter woont nog niet in Den Helder maar nog steeds in het Oosten van het land.
Wat later op de dag neemt een medewerker van IKEA Hengelo kontakt op. Er kan dezelfde avond nog geleverd worden, maar dan komt er maar één bezorger. Zelf aanpakken dus. Wat doe je? Je kunt geen kant op. Dus... dochterlief moet zelf ook sjouwen. Het gaat om meer dan 1100 kg. Het idee achter de levering was juist dat ze er niet alleen voor zou staan. Uiteindelijk blijkt de bezorger een oudere man te zijn die niet echt van aanpakken weet. Volgens mijn dochter was elke stap hem te veel. Uiteindelijk heeft zij zelf het meeste gesjouwd met behulp van een vriendin.
De meneer van de bovenstaande berichten zegt bezorger van één van de transportbedrijven te zijn waar IKEA zaken mee doet. Ik begrijp niet zo goed waarom hij reageert. Hoe IKEA het transport regelt en bij wie IKEA dit uitbesteedt is voor mij niet belangrijk.
Er is een overeenkomst met IKEA gesloten over het transport. Zij komt haar afspraken niet na.
Het voorstel van de IKEA vestiging in Hengelo wijgeren was voor onze dochter geen optie. De eerstkomende twee maanden was er geen mogelijkheid voor levering ivm de opleiding.
Maar goed, de spullen zijn geleverd, maar niet volgens de afspraak zoals die bij IKEA Hengelo is afgesloten. Afspraak was levering tot in huis. Door de late levering dus ook niet dit weekend de vloer kunnen leggen. Het komende weekend hebben mensen ivm Pasen andere verplichtingen. Dat komt haar op een vertraging van minimaal twee weken.
Hadden we alles van te voren geweten, dan hadden we het dus nooit zo aangepakt.
Wordt vervolgd...
Wat later op de dag neemt een medewerker van IKEA Hengelo kontakt op. Er kan dezelfde avond nog geleverd worden, maar dan komt er maar één bezorger. Zelf aanpakken dus. Wat doe je? Je kunt geen kant op. Dus... dochterlief moet zelf ook sjouwen. Het gaat om meer dan 1100 kg. Het idee achter de levering was juist dat ze er niet alleen voor zou staan. Uiteindelijk blijkt de bezorger een oudere man te zijn die niet echt van aanpakken weet. Volgens mijn dochter was elke stap hem te veel. Uiteindelijk heeft zij zelf het meeste gesjouwd met behulp van een vriendin.
De meneer van de bovenstaande berichten zegt bezorger van één van de transportbedrijven te zijn waar IKEA zaken mee doet. Ik begrijp niet zo goed waarom hij reageert. Hoe IKEA het transport regelt en bij wie IKEA dit uitbesteedt is voor mij niet belangrijk.
Er is een overeenkomst met IKEA gesloten over het transport. Zij komt haar afspraken niet na.
Het voorstel van de IKEA vestiging in Hengelo wijgeren was voor onze dochter geen optie. De eerstkomende twee maanden was er geen mogelijkheid voor levering ivm de opleiding.
Maar goed, de spullen zijn geleverd, maar niet volgens de afspraak zoals die bij IKEA Hengelo is afgesloten. Afspraak was levering tot in huis. Door de late levering dus ook niet dit weekend de vloer kunnen leggen. Het komende weekend hebben mensen ivm Pasen andere verplichtingen. Dat komt haar op een vertraging van minimaal twee weken.
Hadden we alles van te voren geweten, dan hadden we het dus nooit zo aangepakt.
Wordt vervolgd...