het dixons voorbeeld is bekend.
En is een slecht teken - want het 'team' is niet op elkaar ingespeel, en heeft geen benul van wat er in de winkel gaande is.
Daar zou zelfs Moeder Teresa moedeloos van worden
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik heb dat als broekie ook ooit eens gezegd, tegen iemand net als jij. Deze klant reageerde ook net als jij. En weet je, het was echt de waarheid ! Nooit heb ik dat ooit nog gedaan, ook al heb ik na 17 jaar nog soms de neiging.Oh ja, de term "die heb ik thuis ook!" is ook zeer geliefd bij verkopers, bij BCC, maar uiteraard ook bij de concurrent. Verschrikkelijk is dat. Denken ze nou echt dat we zo stom zijn?
Glad to beMaar jij bent de nachtmerrie voor een verkoper !
Je bent hier enorm aan het generaliseren, heb je dat zelf niet door of ben je echt zo kortzichtig ? Ik hoop het niet voor jou, want winkelen kan echt heel leuk zijn. Niet elke winkel en het personeel is louche. Zo heb ik laatst een paar schoenen gekoht en ik heb die winkel voorgedragen voor een warme douche, omdat ik zo ontzettend goed ben geholpen.Maar goed, je geeft al aan dat je een verkoper bent, dus een objectieve reactie/mening kan en mag ik dan ook niet van je verwachten.
Uiteraard is dat dan de mening van je man. Maar je kan geen appels met peren vergelijken. Kijk ook maar eens op internet, je kunt er diverse testen vinden, kijk maar naar de resultaten. Ook kun je het zelf zien, ik zou je bijna uitnodigen in mijn winkel.Oh ja, Monster kabels zijn zeker overhyped, mijn man heeft jarenlang in de geluidstechniek gewerkt, geen lullige apparaatjes, nee, het echte professionele werk, dus ik ga liever van zijn oordeel uit dan die van een verkoper
Nee hoor, dat is het niet. Het is soms zo jammer dat mensen enorm veel geld uitgeven aan bijvoorbeeld een hele mooie tv en dan gaan ze bezuinigen op de kabels en gebruiken ze een touwtje om de boel aan te sluiten. Waarom dan die mooie dure tv kopen ?Maar ik begrijp dat het een aderlating is voor een winkel als mensen ineens overstappen op (veel) goedkopere en net zo goede kabels.
Oh, maar zo bedoelde ik het zeker niet hoor, als dit zo overkwam: excuses. Ik had het in mijn voorbeeld specifiek over de BCC (alhoewel ik de opmerking "die heb ik ook" helaas ook vaak hoor in andere winkels en branches). Ik wil zeker niet alle verkopers over 1 kam scheren, want er zijn zeker ook goede bij, ook hier kan ik gelukkig over meespreken en beamen. Alleen bij BCC blijf ik dus echt weg, op zich jammer, want dit is iets van de laatste jaren, vroeger ging het daar veel gemoedelijker aan toe.Niet elke winkel en het personeel is louche. Zo heb ik laatst een paar schoenen gekoht en ik heb die winkel voorgedragen voor een warme douche, omdat ik zo ontzettend goed ben geholpen.
klopt, ik koos dit filmpje omdat het best goed en duidelijk uitgelegd wordt.@ ouwe aap, die test is van Monster zelf. Je ziet de "head Monster" daar zelfs in beeld, de dikke chinees.
Onzin, als je met zo'n beschuldiging komt mag je het op zijn minst bewijzen dat dat zo is.Het is algemeen bekend dan monster zijn tests zwaar in hun voordeel laat lopen en de boel flink bedriegen.
Onzin, het zijn echt 2 HDMI kabels. Waar volgens jou geen verschil in kan zitten.Het is niet vreemd dat bij een vergelijking van cheap ass HDMI en Monster HDMI, de cheap ass HDMI gewoon een tulp kabeltje is.
Dat is dan gewoon oplichten. Ik ben benieuwd of het management daarvan op de hoogt is/was, ik kan mij niet voorstellen dat dit beleid is van BCC.Zoiets was in mijn BCC destijds geinstalleerd. Geen wonder dat de Monster dan beter beeld geeft.
Weer onzin, met name met langere kabels zit er absoluut verschil in. Maar er zitten ook verschillen in capaciteit qua data overdracht. (dat wordt ook uitgelegd in jouw filmpje) Dat kan belangrijk zijn en heeft te maken met kleurdiepte, of de tv 50 of 100 Hz is en of je genoegen neemt met interlaced of dat je progressive wilt.HDMI is digitaal, het maakt geen hol uit hoe hij gemaakt en hoeveel karaats goud de aansluitingen zijn. Het geeft beeld of geen beeld, kwaliteit ga je NOOIT merken met digitale kabels.
Dat hoop ik wel jah...Diamanten? Ik ga ervan uit dat dat een grapje is...