| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoge hypotheken
-
jan-gerrit-jan
Re: Hoge hypotheken
men. Sailers
probeer het eens bij de TriodosBank in Zeist
mvg.
probeer het eens bij de TriodosBank in Zeist
mvg.
Nou Smoker ben het helemaal met je eens en ook IK zit in hetzelfde schuitje zoals vele met mij helaas.
Het enige lichtpuntje is dat ik hopelijk heeeeeel snel van Die Gweldige Bank af kom.
Wat een stelletjes oplichters, mensen trappen er in omdat ze er geen verstand van hebben en doordat de adviseurs idd heel snel zijn met alles en je krabbeltje is zo gezet maar ja na het eerste jaar betaal je netjes maar 1 % rente 2de jaar is dat 4,7 % en ja als je het 3de jaar bekijkt zit je op een rente van 6,8% terwijl de huidige rente veeeeeel lager is .
en dan durven ze idd ook nog te zeggen dat ze goedkoper zijn pfffff stelletje oplichters zijn het .
Ik raad dan ook iedereen aan die problemen hebben met de DSB dat ze klachten gaan indienen want een bedrag lenen wat hoger is dan de exucutie waarde is niet toegestaan .
Dus mensen laat jullie horen zo kunnen we er allemaal wat aan doen dat ze andere mensen niet zo kunnen bezeiken.
groet wen72
Het enige lichtpuntje is dat ik hopelijk heeeeeel snel van Die Gweldige Bank af kom.
Wat een stelletjes oplichters, mensen trappen er in omdat ze er geen verstand van hebben en doordat de adviseurs idd heel snel zijn met alles en je krabbeltje is zo gezet maar ja na het eerste jaar betaal je netjes maar 1 % rente 2de jaar is dat 4,7 % en ja als je het 3de jaar bekijkt zit je op een rente van 6,8% terwijl de huidige rente veeeeeel lager is .
en dan durven ze idd ook nog te zeggen dat ze goedkoper zijn pfffff stelletje oplichters zijn het .
Ik raad dan ook iedereen aan die problemen hebben met de DSB dat ze klachten gaan indienen want een bedrag lenen wat hoger is dan de exucutie waarde is niet toegestaan .
Dus mensen laat jullie horen zo kunnen we er allemaal wat aan doen dat ze andere mensen niet zo kunnen bezeiken.
groet wen72
DSB helpt door de hoge verzekeringen mensen echt in de problemen zo leert mijn omgeving met een zoon met een torenhoge hypotheek en verzekeringen. Kunnen die verzekeringen niet elders worden ondergebracht?
Beste mensen,
Ook wij hebben een tweede hypotheek, die 3 jaar terug voor 3,1 % werd afgesloten, nu kregen wij ineens een verhoging van maar liefst 4,4% en betalen nu ineens 60% meer per maand op een tweede hypotheek.
Ik ben nu in de slag met KIFID om uitleg te krijgen van de DSB bank hoe en op wat voor manier dit ontstaat.
Ik had gebeld en kreeg te horen ze kijken ook naar je financiële verleden, het moet toch niet gekker worden die DSB bank.
Ik heb tot op heden nu drie weken terug geen schriftelijke bevestiging ontvangen, en ook wij hebben een achterlijk hoge waardeloze Reaal levensverzekering erbij af moeten sluiten.
De adviseur van ons is niet thuis en reageert alleen nu omdat wij het KIFID erop gezet hebben, nu wordt het warm onder de voetjes van de DSB en de adviseur.
Mensen, de DSB ik zit er nog bij, met een rekening is binnenkort verleden tijd, want dat we bedonderd worden weet iedereen bij onze banken, maar op deze manier, en de klantonvriendelijke manier van de kornuiten van Dick Scheringa is buitengewoon schandalig.
Het zal mijn tijd wel duren, ook mijn twee polissen levensverzekeringen (Reaal) via DSB worden momenteel geschoren bij Stichting Woekerpolis.
Dus ben lekker druk door de DSB, ik heb toen al gezegd tegen de DSB bank: ik moet hard werken voor mijn centen, maar van mijn centen trekken ze geen schaatsen aan, sponsoring is belangrijker dan je eigen clienten hoor.
Ach, ik ben nog woedend over de DSB en dat zal blijven totdat ze met de billen bloot moeten...en dat komt steeds en steeds dichterbij !
Bedankt...Corné.
Ook wij hebben een tweede hypotheek, die 3 jaar terug voor 3,1 % werd afgesloten, nu kregen wij ineens een verhoging van maar liefst 4,4% en betalen nu ineens 60% meer per maand op een tweede hypotheek.
Ik ben nu in de slag met KIFID om uitleg te krijgen van de DSB bank hoe en op wat voor manier dit ontstaat.
Ik had gebeld en kreeg te horen ze kijken ook naar je financiële verleden, het moet toch niet gekker worden die DSB bank.
Ik heb tot op heden nu drie weken terug geen schriftelijke bevestiging ontvangen, en ook wij hebben een achterlijk hoge waardeloze Reaal levensverzekering erbij af moeten sluiten.
De adviseur van ons is niet thuis en reageert alleen nu omdat wij het KIFID erop gezet hebben, nu wordt het warm onder de voetjes van de DSB en de adviseur.
Mensen, de DSB ik zit er nog bij, met een rekening is binnenkort verleden tijd, want dat we bedonderd worden weet iedereen bij onze banken, maar op deze manier, en de klantonvriendelijke manier van de kornuiten van Dick Scheringa is buitengewoon schandalig.
Het zal mijn tijd wel duren, ook mijn twee polissen levensverzekeringen (Reaal) via DSB worden momenteel geschoren bij Stichting Woekerpolis.
Dus ben lekker druk door de DSB, ik heb toen al gezegd tegen de DSB bank: ik moet hard werken voor mijn centen, maar van mijn centen trekken ze geen schaatsen aan, sponsoring is belangrijker dan je eigen clienten hoor.
Ach, ik ben nog woedend over de DSB en dat zal blijven totdat ze met de billen bloot moeten...en dat komt steeds en steeds dichterbij !
Bedankt...Corné.
Tja, heel herkenbaar dit. Ik heb hetzelfde meegemaakt en oa door de DSB-bank werd ik door de belastingdienst op het matje geroepen: gevolg ik mag voor € 50.000,-- aan rente maandelijks niet aftrekken!!
Volgens meneer vd dsb, zijn er al lang geen variabele rentes meer verkocht, bij hypotheken.
Ik heb in maart 2007, nog een hypotheek bij de dsb afgesloten.
MET VARIABELE RENTE
Ik heb in maart 2007, nog een hypotheek bij de dsb afgesloten.
MET VARIABELE RENTE
Ook ik ben slachtoffer van de DSB mafia en zit daar waarschijnlijk levenslang gevangen. Heb in 2000 mij een lening aan laten praten om 3 oude leningen ter waarde van 43.458 in te lossen.
Onder zware druk moest ik hiervoor wel even:
1) Een arbeidsongeschiktheids verzekering afsluiten tegen een afkoopsom van 18.942 (looptijd slechts 7 jaar)
2) Een overleidensrisico verzekering afsluiten tegen een afkoopsom van 13.814 (looptijd slechts 7 jaar)
3) Een kapitaalverzekering bij Hollands Welvaren a 240 p/mnd
deze presteerde zo slecht dat ik deze heb afgekocht om zo de maandlasten te drukken.
Vervolgens kreeg ik 5.042 in handen
Totale schuld werd dus even verhoogd tot 81.256 excl kapitaalverzekering. De rente werd direct na afsluiting maandelijks stapsgewijs verhoogd van 5.8% naar 12.2% nu.
Ik ben enorm in de financiele problemen gekomen, heb 5 x schriftelijk, waarvan 1 aangetekend verzoek gedaan voor een betalingsregeling. Hierop wordt nooit gereageerd. Ik ben radeloos, bij een andere bank kan ik niet meer terecht met zo een hoge schuld. Wat kan ik doen? Ik moet maandelijks 450 euro betalen, betaal vrijwel uitsluitend rente, de schuld neemt nauwelijks af.
Onder zware druk moest ik hiervoor wel even:
1) Een arbeidsongeschiktheids verzekering afsluiten tegen een afkoopsom van 18.942 (looptijd slechts 7 jaar)
2) Een overleidensrisico verzekering afsluiten tegen een afkoopsom van 13.814 (looptijd slechts 7 jaar)
3) Een kapitaalverzekering bij Hollands Welvaren a 240 p/mnd
deze presteerde zo slecht dat ik deze heb afgekocht om zo de maandlasten te drukken.
Vervolgens kreeg ik 5.042 in handen
Totale schuld werd dus even verhoogd tot 81.256 excl kapitaalverzekering. De rente werd direct na afsluiting maandelijks stapsgewijs verhoogd van 5.8% naar 12.2% nu.
Ik ben enorm in de financiele problemen gekomen, heb 5 x schriftelijk, waarvan 1 aangetekend verzoek gedaan voor een betalingsregeling. Hierop wordt nooit gereageerd. Ik ben radeloos, bij een andere bank kan ik niet meer terecht met zo een hoge schuld. Wat kan ik doen? Ik moet maandelijks 450 euro betalen, betaal vrijwel uitsluitend rente, de schuld neemt nauwelijks af.
Tja, de banken zijn zeker niet heilig. Maarrrr... lieve mensen we kunnen toch allemaal lezen? Rente veranderd niet zomaar, dat zal aan de termijn liggen en die moet je wel in de gaten houden.
En wat is het toch met die mensen die altijd maar meer willen? Meer geld, meer lenen, grotere flatscreen, want ja 42" is toch ook maar klein. nieuwe auto etc.
En dat de banken klaar staan om het je te lenen: dat kan je ze met alle respect niet kwalijk nemen.
Dus: niet zo inhalig want graaiers zijn er dus aan beide zijden van het verhaal! En blijf lezen! En snap je het niet, neem dan de papieren mee naar iemand die het wel snapt. En tot die tijd: NIET TEKENEN!!!!!
Niets is gratis op deze wereld, behalve de zon die elke ochtend op komt. En wellicht krijgen we daar na het overlijden ook de rekening van gepresenteerd....... ("eens kijken.... 72 jaar * 365 dagen * 0,10 cent per dag* inflatie correctie *1,098776787......boter bij de vis anders gaat de poort niet open....)
En wat is het toch met die mensen die altijd maar meer willen? Meer geld, meer lenen, grotere flatscreen, want ja 42" is toch ook maar klein. nieuwe auto etc.
En dat de banken klaar staan om het je te lenen: dat kan je ze met alle respect niet kwalijk nemen.
Dus: niet zo inhalig want graaiers zijn er dus aan beide zijden van het verhaal! En blijf lezen! En snap je het niet, neem dan de papieren mee naar iemand die het wel snapt. En tot die tijd: NIET TEKENEN!!!!!
Niets is gratis op deze wereld, behalve de zon die elke ochtend op komt. En wellicht krijgen we daar na het overlijden ook de rekening van gepresenteerd....... ("eens kijken.... 72 jaar * 365 dagen * 0,10 cent per dag* inflatie correctie *1,098776787......boter bij de vis anders gaat de poort niet open....)
Heb met verbazing zitten luisteren naar de meneer van DSB. Ben de afgelopen maanden al bezig van DSC af te komen: nu eerst moeten verlengen met een VARIABELE RENTE want DSB vraagt hoge boetes om af te kopen.
Hier word ik echt heel pissig over.
Hier word ik echt heel pissig over.
Mijn vraag:
Ik heb leningen lopen bij DSB.
Tellen die ook mee?
Of gaat het alleen over hypotheken?
Gr.Ruud
Ik heb leningen lopen bij DSB.
Tellen die ook mee?
Of gaat het alleen over hypotheken?
Gr.Ruud
Ook wij zijn slachtoffers van de DSB oplichting. Op dit moment hebben wij een tweede hypotheek bij de DSB met variabele rente van 54.000,00 euro. Onze eerste hypotheek is 180.000,00 euro en vanwege onze voornemen om te scheiden hebben we onze woning nu verkocht voor 170.000,00 euro. We hebben dus een rest schuld van 10.000,00 euro plus nog een openstaande lening/doorlopende krediet bij de DSB van 54.000,00 euro. Wij hebben geen idee hoe we dit moeten gaan betalen. We hebben een paar keer contact gezocht met de DSB, maar krijgen geen reactie. Op dit moment denken wij erover om schuldsanering aan te vragen. We kunnen nergens terecht met deze schuld. Geen enkele bank wilt deze schuld overnemen. Onze vast lasten zijn bijna 1.700,00 euro per/maand, voor een gezin met 3 kinderen. Ik hoop van harte dat ik door deze uitzending wat hulp kan krijgen dat voor een oplossing kan zorgen.
H.L.
H.L.
zo ben ik verneukt door de dsb bank met myn tweede hypotheek myn huis moest verkocht worden natuurlyk met verlies myn tweede hypotheek hebben een doorlopende krediet van gemaakt met 8,9 procent rente en heb een loonsesie van 446,00 euro elke maand
Fimi: aardig dat je dit zegt en je hebt gelijk als je aangeeft dat mensen moeten lezen maardeze mensen liegen en de man vanavond gaat er gewoon mee door en dat is iets wat ik niet kan verkroppen. Fouten maken we allemaal maar in zo'n positie mensen iets voorliegen zou bestraft moeten worden
nou het is niet alleen de DSB Bank
In ons geval is het ELQ of ook wel genoemd STATER Nederland b.v
Ik zou graag eens met spoed in kontakt willen komen met de stichting hypotheekleed.
Dit kan ik helaas niet terugvinden op de website.
In ons geval is het ELQ of ook wel genoemd STATER Nederland b.v
Ik zou graag eens met spoed in kontakt willen komen met de stichting hypotheekleed.
Dit kan ik helaas niet terugvinden op de website.
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Wij hebben 3 jaar geleden ok een 2 de hypotheek bij Dsb genomen. Een dag na aanvraag was het geld al op de rekening gestort,voor het tekenen van de 2 de hypotheek. De kosten van overlijdensrisico en arbeidsongeschikt waren boven de 15000 euro boven op het aangevraagde bedrag.Wij hebben zelf getekend,maar wij zijn onvoldoende ingelicht over de extra kosten. Ik heb er spijt van als haren op mijn hoofd,dat we daar in getuind zijn.Je beataald ook niets af,omdat het een gemengd leven hypotheek is,en het slecht gaat met de beleggingen.De hypoheek van 22.000 werd uiteindelijk 47.000.Dit is ons tijdens het gesprek niet zo gezegd.
Wij moeten,hoewel wij geen slecht inkomen hebben,dankzij de DSB elke maand rekenen,om uit te komen
Wij moeten,hoewel wij geen slecht inkomen hebben,dankzij de DSB elke maand rekenen,om uit te komen
Heee sjorsie1982,en Fimi.
Inderdaad,wie de banken nog verdedigd is inderdaad debiel!!
Volgens jullie mogen banken dus gewoon hun klanten oplichten??moeten de klanten maar opletten?
Waarom dan daar nog een wet voor?oplichting gewoon toestaan in het vervolg.
Gewoon het recht van de sterkste!
Hoeveel zieker zouden jullie de maatschapij graag zien?
Bah!!!
Mattie
Inderdaad,wie de banken nog verdedigd is inderdaad debiel!!
Volgens jullie mogen banken dus gewoon hun klanten oplichten??moeten de klanten maar opletten?
Waarom dan daar nog een wet voor?oplichting gewoon toestaan in het vervolg.
Gewoon het recht van de sterkste!
Hoeveel zieker zouden jullie de maatschapij graag zien?
Bah!!!
Mattie
ik vind het alleen triest dat je bij de hulp van de stichting hypotheekleed ook alweer geld voor moet neerleggen. En dan kun je wel zeggen ja het is maar 59 euro. maar inmiddels heb ik al zoveel geld uitgeven voor oplossingen te zoeken dat ik dit niet meer kan. en nu
-
bert van eijk
help help help
ik ben er ook ingetrapt
begon in2003
had nieuwe ramen nodig en leende 10000 euro.
kon makkelijk wandt de rente was laag en er was overwaarde.
maar nu in 2009 ben ik meschien 3 maal te laat geweest om de verdubelde maad last te betaalen, komen ze gelijk met een duerwaarder aan zetten die het voor ze overneemt en die geeft je dan nog een kans om een papiertje te late tekenen wandt als je dan niet betaald hebben zij als eerste recht op je loon waar ze dan beslag op leggen.
krijgen zij eerst un geld en dan kun je dan je andere rekeningen gaan probeeren tebetaalen.
ik kom ook niet meer in aanmerking bij een andere bank wand daar verdien ik nu te weinich voor.
help help help
wat gaat er gebueren als de rente vast periode verloopt
krijg ik dan een eerlijke rente of gaat hij dan weer omhoog
ik ben er ook ingetrapt
begon in2003
had nieuwe ramen nodig en leende 10000 euro.
kon makkelijk wandt de rente was laag en er was overwaarde.
maar nu in 2009 ben ik meschien 3 maal te laat geweest om de verdubelde maad last te betaalen, komen ze gelijk met een duerwaarder aan zetten die het voor ze overneemt en die geeft je dan nog een kans om een papiertje te late tekenen wandt als je dan niet betaald hebben zij als eerste recht op je loon waar ze dan beslag op leggen.
krijgen zij eerst un geld en dan kun je dan je andere rekeningen gaan probeeren tebetaalen.
ik kom ook niet meer in aanmerking bij een andere bank wand daar verdien ik nu te weinich voor.
help help help
wat gaat er gebueren als de rente vast periode verloopt
krijg ik dan een eerlijke rente of gaat hij dan weer omhoog