Pagina 2 van 2
Re: APK goedkeuring KwikFit
Geplaatst: 10 mei 2009 15:22
door ronald g
het topic was een goedkeuring bij kwikfit, opzich al opmerkelijk, gezien het aantal klachten in eerdere topics. Het oldtimer gebruik om financieele redenen is niet uit te sluiten. Oudere auto's zijn zeker niet minder zuinig dan de nieuwere auto's. De gemiddelde middenklasser van nu doet 1250 kilo, is duur in onderhoud want zelf repareren is geen optie. lampje in de koplamp kapot de halve voorkant moet er af. Mijn kadett 16i loopt gemiddelt 1 op 15 heeft een lage co uitstoot en weegt 906 kilo. En bovenal is nog comfortabel ook.
Re: APK goedkeuring KwikFit
Geplaatst: 10 mei 2009 19:49
door jeroentje271
Mijn 1200kilo wegende Celica 1.8 haalt bij mij een op dertien.
Lean burn motor dus zuinig onderin en milieuvriendelijk.
3 weg kat is standaard.
Re: APK goedkeuring KwikFit
Geplaatst: 10 mei 2009 20:19
door Mallemalle
mijn opel commodore haalt 1 op 8 op benzine, op gas 1 op 6, geen zuinig blok, wel degelijk, dus rij ik uiteraard op gas
w
de kosten van het rijden van ene moderne wagen wegen niet op tegen de kosten van een klassieker,qua verbruik minder gunstig maar das dan ook het enige en op gaz is dat probleem opgelost
over het comfort, geef mij maar een opel senator a1 full options,dat rijd minsten zo lekker zo niet lekkerder dan menig moderne wagen
back to topic, geen problemen met kwik fit want ik ga niet naar kwik fit, nog nie voor ene ventieltje
Re: APK goedkeuring KwikFit
Geplaatst: 10 mei 2009 20:27
door jeroentje271
overigens heb ik het eens berekend.
Een nieuwe Aygo met kleine financiering en 2000 euro korting tegenover de 106 blijven rijden.
Aygo kost 3000 euro per jaar, de 106 1600 euro per jaar.
Re: APK goedkeuring KwikFit
Geplaatst: 13 mei 2009 13:31
door tarquesh
kwikfit is eens en nooit meer.
Ga eens naar profile. Niet top, maar wel redelijk.